Mies sun kannattais

Anonyymi

kertoa ne sun säännöt ennen kuin ilmaannut kenenkään elämään ja henkilö päätyy ruumiiksi.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka päätyy ruumiiksi? :D

    • Anonyymi

      No nyt on aika hurjaa tekstiä. Ketä syytät murhasta? Jotain sivullista miestä

    • Anonyymi

      Ei kukaan saa ainakaan mun takia mennä ruumiiksi.

      Odottelen vain asianajajaa ja oikeudenkäyntejä.

      Olen kidutettu. Joka päivä. En mene uskontoon. Kieltäydyn kaikesta uskonnollisuudesta. Vain laki käy.

      Suomessa ei ole kuolemantuomiota. Nämä käsitellään aikanaan oikeudenkaaressa.

      Ja mikä peukku mulla perseessä kun kuulin että sopeutuminen kestää pari kuukautta. Eli vankeuteni jatkuu taas syystä mitä en tiedä!!!!

      T.HRJ

    • Anonyymi

      Varmaan tarkotat tota meiän kunnan roskakuskia, Konsta Apelia. ;)

    • Anonyymi

      En ilmaannu kenenkään elämään tavoitteeni on päästä kaikista eroon se on vain hankalaa kun on tämä yhteiskunta ja järvien rannatkin omistaa joku muu.

    • Anonyymi

      Netti on mun paras ystäväin.

    • Anonyymi

      Jos netti on paras ystävä niin se ei maailmasta kerro juuri mitään, katsoin juuri jännittävää Kekkosta, jääKiekkosta, HPK-Kärpaset vastakkain :D

      Minullahan ei ole mitään vaatimuksia ketään toista kohtaan, sitten vain joskus voin todeta että joku on huono ihminen :D

      • Anonyymi

        Tor-Pedoja sä siel pällistet. Ja toisten koneilla. Stetoskooppi kaulassa ja toisten hyllyistä.
        Ja kyllä. Mulla ja mun kavereilla on todella kovat vaatimukset syytteinern just sulle! ;)


      • Anonyymi

        Jep. Gin Giinä osastolla ja nipistelee vähän Kimmoja ja sää pällistelet Moni Toristas.
        Ps. Sano Hauki, ku Vetskaris on auki!
        Ny Rysähti ja todella RAHASTI! Rysän päältä suoraa kiinni. PII. Kohta piippaa se s(k)unki hakulaittees. Arvaapa vaan kunka Tulikuumat Hyvärisen Aallot ja millä ase-Malla? ;)


    • Anonyymi

      Sääntö tulee sitten jos joku ihminen on epämiellyttävä, sitä varten sitten voi keksiä itse lisää lakeja ja sääntöjä :D

      • Anonyymi

        ... siis vittu oikeesti.


    • Anonyymi

      Joo. Kerron että olen aina yhden naisen oma enkä halua ketään toista koskaan. Jos nainen on samaa mieltä mennään naimisiin jos ei niin saa mennä minne ikinä haluaa mutta ei naimisiin kanssani ja pysyköön kaukana minusta. Porttoihin en koske.

      • Anonyymi

        Eräs mies on mulle itsemurhakellopullon velkaa kaulaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs mies on mulle itsemurhakellopullon velkaa kaulaan.

        Musta Maijat voi hukuttautua aivan itse, ni ei tarvi Noita-syyttömiä tuuppailla sinne virtaan. ;)


    • Anonyymi

      Sanotaanko näin että ongelmia on ainoastaan narsistien, sosiopaattien, psykopaattien ja muuten vaan lapsuutensa hoitamattomien traumojen kanssa elävien kanssa.

      Siis, vaikka miten yrittäisivät vääntää tervettä mieltä sairaaksi. Ja siis mitään ongelmaahan ei heidänkään kanssa ole, kun oppikoulut on käyty.

      • Anonyymi

        Entäs jos selviää että se sun oppikoulu meni väärään osoitteeseen??


      • Anonyymi

        Lauletaanpas tykillä näin:Ja viisas opetuslapsi tappaa itsensä jeesustelijoiden varalta. Traumhumanismin älykäs pussieläin on omansa omistusoikeutensa tuhoten elämänkiertonsa ennen jalan, rahan, käärmeen ympäristöksi joutumista. Sitten tää viimeinen: Nyrkki suuhun kun "kipu kyllä lopettaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos selviää että se sun oppikoulu meni väärään osoitteeseen??

        Sen näkee asfaltilta palutuspostina mineraalein, hivenainein, sokerein kirjotettuna ehkä jonain perjantaina.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvä viesti.


    • Anonyymi

      Ei ole ketään kenenkään elämässä todellakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe