No kyllähän se on syytä plussata, sen kerran kun sitä lottoa pelaa.
Kyllähän se harmittaisi jos numerot osuisi kohdalleen, eikä olisi plussannut.
Vaan täytyyhän sen plussanumeronkin osua,
ei sitä muuten rahoja 5 kertaisena saa.
Loton_Plussaaja
10
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ethän sä voi tietää, olisiko plussausnumero osunut.
Jos et plussaa, eihän sun kuponkiin tulostu plussausnumeroitakaan.- Anonyymi
Voi hyvänen aika, onko tuossa aloitusviestissä jotain epäselvää? Ainakin vastaus on omituinen.
- Anonyymi
Sun kommentti se vasta omituinen onkin...
- Anonyymi
Harvoin laitan plussan 1 €:n riviin, kerran 10:ssä vuodessa tulee 4 oikein.
- Anonyymi
Muistakaa laittaa myös kaikki tai ei mitään pelin onnenapina, se nelinkertaistaa veikkauksen voitot. Tehdään hyvää yhdessä tieteelle taiteelle ja kansanterveydelle. Niin ja tiedä vaikka Sipilä tarvis kohta suosion laskettua johtajan hommia.
- Anonyymi
Harvoin jos koskaan loton plussasta on hyötyä, en ainakaan ole nähnyt tilastoja jossa plus voitot ilmoitetaan. Veikkaus voittaa kyllä..
- Anonyymi
Oikealla plusnumerolla voittaa viisi euroa, kun rivillä ei ole muuta voittoa. Eli, jos voitan 3 1 1(varsinaiset numerot lisänumero plussanumero) niin en saa plussanumerosta hyötyä ja voitto vain 2€
Ei siis mitään järkeä plussata, ellei satu osumaan isompiin voittoluokkiin, plussatessa useammat rivit ilman voittoa syövät tuonkin voiton nopeasti(0,50€/rivi) - Anonyymi
Nyt torstaina mainostetaan telkkarissa Lottoa eikä Eurojackpottia, joka arvotaan huomenna.
Suomen aijempi hieno menestys Ejpotissa on mahdollisesti vähentänyt muiden maiden osallistumista aikoinaan.
Nyt muut voittavat ja täällä yritetään lisätä kuppasen loton suosiota jakamalla päävoittoja vain siinä eli lauantai Lotossa.
Norja menestyy sekä Viking Lotossa että Ejpotissa. Jälkimmäisessä mennään Saksan ehdolla, joka pelisivujensa mukaan saa kaikilla kierroksilla Ejpotissa päävoiton lähes 50%:n todennäköisyydellä.
Useimmat pelaavat lottoa vain päävoitto mielessään ja siihen ei plussaus vaikuta. - Anonyymi
Joo, päivää ennen Ejpotin arvontaa telkkarissa mainostetaan vain lottoa.
Ilmeisesti viime viikolla tuli liian paljon isoja voittoja Suomeen Ejpotissa, muut maat ei tykkää.
Faktaa on se, että Loton potti tuskin menee vielä jakoon. - Anonyymi
Kummalla tavalla on kannattavampaa lotota: kolme tavallista riviä vai kaksi riviä Plussalla? Molemmissa tavoissa on sama hinta (3 * 1 € ja 2 * 1,50 €), mutta kummassa jää pitkässä juoksussa vähemmän häviölle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279