Loton_Plussaaja

Anonyymi

No kyllähän se on syytä plussata, sen kerran kun sitä lottoa pelaa.
Kyllähän se harmittaisi jos numerot osuisi kohdalleen, eikä olisi plussannut.
Vaan täytyyhän sen plussanumeronkin osua,
ei sitä muuten rahoja 5 kertaisena saa.

10

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ethän sä voi tietää, olisiko plussausnumero osunut.
      Jos et plussaa, eihän sun kuponkiin tulostu plussausnumeroitakaan.

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika, onko tuossa aloitusviestissä jotain epäselvää? Ainakin vastaus on omituinen.


      • Anonyymi

        Sun kommentti se vasta omituinen onkin...


    • Anonyymi

      Harvoin laitan plussan 1 €:n riviin, kerran 10:ssä vuodessa tulee 4 oikein.

    • Anonyymi

      Muistakaa laittaa myös kaikki tai ei mitään pelin onnenapina, se nelinkertaistaa veikkauksen voitot. Tehdään hyvää yhdessä tieteelle taiteelle ja kansanterveydelle. Niin ja tiedä vaikka Sipilä tarvis kohta suosion laskettua johtajan hommia.

    • Anonyymi

      Harvoin jos koskaan loton plussasta on hyötyä, en ainakaan ole nähnyt tilastoja jossa plus voitot ilmoitetaan. Veikkaus voittaa kyllä..

    • Anonyymi

      Oikealla plusnumerolla voittaa viisi euroa, kun rivillä ei ole muuta voittoa. Eli, jos voitan 3 1 1(varsinaiset numerot lisänumero plussanumero) niin en saa plussanumerosta hyötyä ja voitto vain 2€

      Ei siis mitään järkeä plussata, ellei satu osumaan isompiin voittoluokkiin, plussatessa useammat rivit ilman voittoa syövät tuonkin voiton nopeasti(0,50€/rivi)

    • Anonyymi

      Nyt torstaina mainostetaan telkkarissa Lottoa eikä Eurojackpottia, joka arvotaan huomenna.
      Suomen aijempi hieno menestys Ejpotissa on mahdollisesti vähentänyt muiden maiden osallistumista aikoinaan.
      Nyt muut voittavat ja täällä yritetään lisätä kuppasen loton suosiota jakamalla päävoittoja vain siinä eli lauantai Lotossa.
      Norja menestyy sekä Viking Lotossa että Ejpotissa. Jälkimmäisessä mennään Saksan ehdolla, joka pelisivujensa mukaan saa kaikilla kierroksilla Ejpotissa päävoiton lähes 50%:n todennäköisyydellä.
      Useimmat pelaavat lottoa vain päävoitto mielessään ja siihen ei plussaus vaikuta.

    • Anonyymi

      Joo, päivää ennen Ejpotin arvontaa telkkarissa mainostetaan vain lottoa.
      Ilmeisesti viime viikolla tuli liian paljon isoja voittoja Suomeen Ejpotissa, muut maat ei tykkää.
      Faktaa on se, että Loton potti tuskin menee vielä jakoon.

    • Anonyymi

      Kummalla tavalla on kannattavampaa lotota: kolme tavallista riviä vai kaksi riviä Plussalla? Molemmissa tavoissa on sama hinta (3 * 1 € ja 2 * 1,50 €), mutta kummassa jää pitkässä juoksussa vähemmän häviölle?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      2996
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      1027
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe