Toimittajia jaksaa ihmetyttää että Halla- aho päivittää somekanaviaan.
Onpa todella outoa ja ihmeellistä. Ihan tulee melkein rivien välistä tunne että Halla -aho on jotenkin henkisesti sairas ihminen kun hän tällä tavoin yllättää Mona Haapasaaret ja muut toimittajakumppanit tällaisilla yhtäkkisillä päivityksillään.
Ihan puun takaa tulee näitä somepäivityksiä. Melkein säikähtää puolikuoliaaksi joka kerta kun Jussi yllättää meidät somepäivityksillään. Ja vielä kanakeiton resepti. Kyllä se on nyt varmaan seonnut päästään koko ukko.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jussi-halla-ahon-yllattavat-somepaivitykset-jatkuvat-paljastaa-13-minuuttisella-videolla-tulosillassa-mainitsemansa-keittoreseptin-tyttarensa-avustuksella/7373826#gs.6zxlfp
Mona Haapasaari yllättyi jälleen
Anonyymi
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415