Ihmislapsi,nämä nykyajan mukavuudet ovat katoavaisia.Sinun kannattaa etsiä sitä,mikä on iankaikkista ja ottaa Jeesus vastaan omana henkilökohtaisena Vapahtajanasi.Katsos ystävä,se on niin,että taivaaseen pääsee vain Jeesuksen kautta.Mitään muuta tietä ei ole.Se on sinun elämäsi tärkein päätös,lähdetkö seuraamaan Herraa Jeesusta,Jumalan Poikaa.Panoksena iankaikkinen tulevaisuutesi.Henkilökohtainen uskon ja rukouksen yhteys Jeesukseen tuo elämänrauhan ja pelastuksen.
elämän ohjaus
5
446
Vastaukset
- isay
Koko elämäni olen harhaillut, mutta nyt sinä tulit ja näytit minulle tien! Elämäni on pelastettu! Unohdan maalliset elokuvat ja omistan elämäni uskoni levittämiseen. Kiitos että muutit huonon elämäni!
- Töpsel
Samaa teemaa jauhettu kohta 2000 vuotta eikä synny lasta eikä paskaa. Mänttärikin on parempi kuin Jeesus.
- Zed Leppelin
Mitä vittua sä siellä taivaassa sittem teet, mä vaan kysyn?!?
- Hole-Lotta
ENSI ostetta portaat taivassee ja sit eiko siäl olla sit ko ei ol portai poiskapäin. ol siä si yksinäns vai onk siäl kettä muit ko sää itte vaa. ja mettä kaikuus niimpal naurust..
- kekkuli
Taisi olla Pratchettin Small Gods -kirjassa jossa oli niin tulenpalava ateisti että jos se olisi tavannut jumalan, se olisi kieltänyt moisen olion päin lättyä. Ajattelin että tuossapa asenne, ja otin sen omakseni.
Eli turhaan kulutat sormiasi. Lue vaikka enemmän Raamattua, sillee ajatuksella hei. Tule takaisin kun olet opetellut ne sukuluettelot ulkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465631Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472849- 1822593
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92210- 262029
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121902törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141635- 1451275
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2551092- 131067