Junes vai Jeesus?

Anonyymi

Onko tässä kuvassa mm. "nettihäiriköksi" ja muilla epäilyttävillä väittämillä leimattu toimittaja, Oulun suuresti vihattu / kunnioitettu totuudentorvi, kaupunginvaltuutettu Junes Lokka (asyl), vai toinen tunnettu yhteiskuntahäirikkö ja kansan puolestapuhuja: Itse Jeesus Kristus mesoamassa Jerusalemin temppelin pihamaalla, viskottuaan kaupungin taloushuijareiden rahat ilmaan, vapautettuaan julmahkon uskonnon uhreiksi aiotut, tässä tapauksessa viattomat eläimet häkeistään - toisin kuin Oulussa, tuolloisessa temppelissä ei tiettävästi uhrattu lapsia - ja saaden tästä syystä sellaisen yhteiskuntahäirikön maineen, että lopulta, valtaapitävien tekopyhien toimesta kävi hälle hyvin, hyvin huonosti?

https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/64f92f5940d04de6906a5071422a9dde.jpg.webp
*

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei natsit olleet tuon näköisiä.

      • Anonyymi

        Juu, ei. Ei kukaan tuon näköinen voi olla.
        Kuvittele nyt tuohon koppalakki silmille... 🤪

        Josta päättelemme, että ainakaan Jeesus Ristus ei ollut natsi.
        *


    • Anonyymi

      Hyviä juttuja hältä pyörii tuupissa asialinjaa, ei muuta kärsi sanua

      • Anonyymi

        Aneemisen oloinen tyyppi. Ei muuta kärsi sanua.


    • Anonyymi

      Oulun kaupunki alkaa jo vaikuttaa melko ahdistuneelta tapaukselta. 😋
      Tää on hauskaa.

      Muttei luullakseni laillista. Ei kenenkään sananvapautta voi tällä tavoin rajoittaa, pelkän "väärän", poliittisen mielipiteen vuoksi. Pitäisikö myös vaalit kieltää? Mutta Suomi on nyt muutaman vuoden ollut sekä lestadiolaisen että kepulaisen pääministerin johtama ja näiden hengessä, joten henkilökohtaisesti, tämän foorumin sensuuri kertoo minulle nyt selkeää kieltä molemmista.

      Jostain täällä olen joskus lukenut sanan "mafia" ja nyt uskon tähän. Tämä on mafia-toimintaa.

      Vai onko syy Oulussa? Oululaisissa, noin yleensä? Kirjoitan muualta Suomesta, jossa yksilöiden, toisinajattelevien ei tarvitse kysyä lupaa hengittämiseensä esim. joltain rauhanyhdistykseltä. Te hämmästytätte minua. Miksi te - jotkut - suostutte orjiksi? (Junes ei ole suostunut! ❣️) Miksi Oulussa muka vallitsisi toiset lait kuin muualla, esim. etelä-Suomessa?

      Oikeus poliittiseen mielipiteeseen on vapaa. Ainakin oli ennen ja näin laki kai edelleenkin, nk. virallisesti sanoo.

      Olen jo vuosia ihaillut Junes Lokkaa ja tämä sensuuri vahvisti nyt sen, että eurovaaleissa hän tulee saamaan ääneni, ihan periaatteesta. Ääni vapaudelle, totuudelle ja oikeudenmukaisuudelle: aitosuomalaisuudelle! EI Oulun sharialle!

      Sori Laura H. (ps), mutta Oulun kaupunki, yhdessä S24Oulun kanssa, teki tänään päätöksen, että Junesta on meidän kaikkien äänestettävä. Toivon silti, että myös sinä kirkkaasti pääsisit päättäjäksi Euroskuntaan.

      Sinä ja Junes. 💞
      :

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe