Kieliaktiivin hermoromahdus on fakta.

Anonyymi

Apua pitäisi löytää nyt kaverille!

24

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiat asioina ja henkilökohtainen vattuilu sikseen.

      Tämä ei ole henkilökohtaista.
      Tämä vääntö ei koske sinua ja minua, vaan valtavaa määrää muita ihmisiä.
      Oikeita ihmisiä.

      Ollaan avoimella palstalla.
      Täällä kuuluisi olla muitakin kuin sinä ja minä ja Ankdam.
      Vahdit tätä kuin pieni terrieri pihaansa.
      Olet erehtynyt ajasta ja paikasta.

      • Anonyymi

        Siis pidätkö käytöstäsi normaalina? Toimitko samalla tavalla myös livessä?


      • Anonyymi

        Kieliaktiivien toiminnassa mikään ei ole normaalia. Normaali ihminen ei puolustele kirvesmurhaan kannustamista, poliittisen väkivallan ihannointia, lasten maalittamista ja naisten alentamista pelkiksi vuokrakohduiksi.

        Mutta kaikki tuo kuuluu vapaakielivalintaväen normaaliin aatemaailmaan.

        Asiallista kielipoliittista keskustelua.


    • Anonyymi

      Juntlandiens ambulerande lobotomibuss är tyvärr på service och kör inte till Kostamus så försök klara er.

    • Anonyymi

      Tråkigt med de långa helgerna,påfrestande för många.

      • Anonyymi

        Ännu värre för familjen om de har en sådan eller ens är en del av en sådan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ännu värre för familjen om de har en sådan eller ens är en del av en sådan.

        Laiminlyötkö sinä nyt perhettäsi? Olethan täällä kaiken aikaa. Oli miten oli, kun nyt olet täällä, voisitko osallistua jollain asiallisella tavalla keskusteluihin...


      • Anonyymi
        RuotsiValinnaiseksi kirjoitti:

        Laiminlyötkö sinä nyt perhettäsi? Olethan täällä kaiken aikaa. Oli miten oli, kun nyt olet täällä, voisitko osallistua jollain asiallisella tavalla keskusteluihin...

        Miksi spammaat, jos haluat asiallista keskustelua? Miksi laitat joka ketjuun ihan saman litanian? Onko se asiallista keskustelua? Millä lailla se on sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi spammaat, jos haluat asiallista keskustelua? Miksi laitat joka ketjuun ihan saman litanian? Onko se asiallista keskustelua? Millä lailla se on sitä?

        Det frågar man ju sig,vad är poängen ?


      • Anonyymi

        Hän ei vastaa, koska ei keskustele, julistaminen on helpompaa.


    • Anonyymi

      Yhdessäkin ketjussa tämä aktiivi itselleen vastailee...ei hyvältä näytä.

    • Anonyymi

      Ruotsi valinnaiseksi, sehän oli vuosi sitten ja ei siitä tullut käytännössä yhtään mitään, aikamoisen epäoleellinen projekti kaikkiaan.

      • Anonyymi

        Det var fritt fram att välja. Fyrk fanns i helt vansinniga mängder för försöket i jämförelse med vad staten betalar för undervisningen normalt.
        Trots denna hutlösa satsning av Finlands genom tiderna bottennotering som kulturminister vägrade samtliga föräldrar att förstöra sina barns framtid så de valde utan undantag svenska. Som pricken på i:et placerade det finska folket en stor känga i aktern på Finlands genom tiderna sämsta kulturminister och pekade ut åt resten av sluskarna i vilken riktning pepparn växer.

        I jämlikhetens namn, så som SuoLi anhängare och ex-ordföranden ser den ordnades givetvis inget språkförsök bland svenskspråkiga. Som resultat har Finland idag de facto frivillig svenska och tvångsfinska.


      • Anonyymi

        Hur mycket skattepengar satsades det månne på det misslyckade språkexperimentet ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hur mycket skattepengar satsades det månne på det misslyckade språkexperimentet ?

        Lisää rahaahan ei tarvittu opetukseen vaan lähinnä seurantaan, sitä ei nyt tullut.

        Pakkoruotsittajat väsyttävät koulut myös turhalla työllä. Nyt kun osoitettiin, että nekin koulut, jotka liian kireästä aikataulusta huolimatta järjestelivät opetusta, pitivät vanhempainiltoja ja ehtivät jo valmistellakin muutosta (kaikki koulun piikkiin, yleensä ilmaistyötä opettajilta), olivat tehneet taas kerran turhaa työtä.

        Kovia opetuksia. Taputatko tälle näytelmälle?


      • Anonyymi
        RuotsiValinnaiseksi kirjoitti:

        Lisää rahaahan ei tarvittu opetukseen vaan lähinnä seurantaan, sitä ei nyt tullut.

        Pakkoruotsittajat väsyttävät koulut myös turhalla työllä. Nyt kun osoitettiin, että nekin koulut, jotka liian kireästä aikataulusta huolimatta järjestelivät opetusta, pitivät vanhempainiltoja ja ehtivät jo valmistellakin muutosta (kaikki koulun piikkiin, yleensä ilmaistyötä opettajilta), olivat tehneet taas kerran turhaa työtä.

        Kovia opetuksia. Taputatko tälle näytelmälle?

        Taisi kieliaktiivien edusnvalvonta väsyttää itse itsensä, kun ruotsin poistosta ei oikein tullut mitään. Onko jatkosuunnitelmia poistaa ruotsi? Vai aiotteko täällä marmattaa 24h/7?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisi kieliaktiivien edusnvalvonta väsyttää itse itsensä, kun ruotsin poistosta ei oikein tullut mitään. Onko jatkosuunnitelmia poistaa ruotsi? Vai aiotteko täällä marmattaa 24h/7?

        Kun istut täällä päivät pääksytysten, niin ehkä se selviää tai sitten ei...


      • Anonyymi
        RuotsiValinnaiseksi kirjoitti:

        Kun istut täällä päivät pääksytysten, niin ehkä se selviää tai sitten ei...

        Sinullehan olisi pitänyt jo aikapäiviä sitten selvitä, miten edusvalvontanne hoitaa jatkossa pakkoruotsin kritiikin? Nyt tunnut istuvan netin ääressä 24h/7 hieman hukassa olevana ja puhut itsesi kanssa pääasiassa. Eli kertoisitko, miten edunvalvontanne aikoo jatkossa hoitaa pakkoruotsin kritiikin? Meille tavallisille suomalaisille se on jäänyt hieman epäselväksi. Kielialoite ei saa nimiä, kukaan ei puhu pakkoruotsista. Ketään ei kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinullehan olisi pitänyt jo aikapäiviä sitten selvitä, miten edusvalvontanne hoitaa jatkossa pakkoruotsin kritiikin? Nyt tunnut istuvan netin ääressä 24h/7 hieman hukassa olevana ja puhut itsesi kanssa pääasiassa. Eli kertoisitko, miten edunvalvontanne aikoo jatkossa hoitaa pakkoruotsin kritiikin? Meille tavallisille suomalaisille se on jäänyt hieman epäselväksi. Kielialoite ei saa nimiä, kukaan ei puhu pakkoruotsista. Ketään ei kiinnosta.

        Sinua kiinnostaa ;)

        Mutta sinä joudut odottamaan.


      • Anonyymi

        Det är tydligen en helt överlägsen uppgift för en fanatiker att begripa att det helt enkelt inte fanns tillräckligt många elever någonstans i Finland.
        Vad fyrket beträffar skriver fanatikern också smörja. Det skulle portioneras ut vansinnessummor till de skolor som skulle delta. Det alternativa språket skulle få kosta 50 % utöver det som en elev annars kostar, svenskan inkluderad..


      • Anonyymi

        Terho sade då när försöket var aktuellt att kosnader har ingen betydelse,det får kosta.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe