Talon palaminen jämijärvellä

Anonyymi

Ensin kerää kirkko ja sitten kerjätään somessa. Enää ei kannata taloa vakuuttaa jos palaa tai tuhoutuu muuten, se on helppoa itkettää ja ruikutetaan niin uutta saadaan, normaalisti olisi menty vuokralle asuun ja tehty kovasti töitä ja säästetty.

19

2100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on laiskojen pullasorsien toimintaa.

• Anonyymi

Työn tekeminen on vaikeaa kerjääminen on helpompaa eikä tule raksahommissa rakkoja käsiin aina säännöllisesti flunssa tai kuumeessa niin joku tulee tekeen sopivasti uuden työ vaiheen ja kun joskus talo tulee valmiiksi niin asumme pari vuotta sen jälkeen myymme kovalla hintaa talomme pois ja karistamme pikku kylän tomut jaloistamme pois. Sen jälkeen kiitämme kaikkia hyväuskoisia toopeja. Ädjöö ääliöt.

• Anonyymi

Kiitos toopet

• Anonyymi

Työtä olisi mutta ei tekijöitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtä olisi mutta ei tekijöitä

Hyvällä mallilla vissiin jo on. Mahtavaa että hyviä ihmisiä vielä löytyy Suomesta. Kiitän puuha ihmisiä kun itse en pystynyt osallistumaan henkilökohtaisesti. Osallistuin keräykseen ,niin ajattelin että apua sekin on.
        Olisi kiva kuulla kuulumisia Nitalle koti sivuilla.

• Anonyymi

Voi sanoo kokemuksella, että ei kerjääminen ole todellakaan helppoa. Se vaatii monta puhelinsoittoa ja käyntiä yrityksissä. Tiedän nyt todellakin mistä puhun. Kiitos omasta puolesta yrityksille ja yhteisöille ja yksityisille mukana olosta hyvän asian puolesta. Nuo valittajat eivät saa naulaakaan hakattua seinään. Senkin ajan jonka täällä pyörivät kirjoittelemassa, käyttäisivät inhimillisyyteen ja lähimmäisen apuun olisi kova juttu. Joskus se avun tarve voi osua omalle kohdalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sanoo kokemuksella, että ei kerjääminen ole todellakaan helppoa. Se vaatii monta puhelinsoittoa ja käyntiä yrityksissä. Tiedän nyt todellakin mistä puhun. Kiitos omasta puolesta yrityksille ja yhteisöille ja yksityisille mukana olosta hyvän asian puolesta. Nuo valittajat eivät saa naulaakaan hakattua seinään. Senkin ajan jonka täällä pyörivät kirjoittelemassa, käyttäisivät inhimillisyyteen ja lähimmäisen apuun olisi kova juttu. Joskus se avun tarve voi osua omalle kohdalle.

Kuka maksaa kuka maksoi viulut kerää afgaanin pakolaisille ensin

• Anonyymi

Onko kolehtiin tänään kerätty varjoja rakentamiseen, voisin laittaa haaviin naulan.

• Anonyymi

Kolehti kerätään kirkossa kolehti kerätään hellyntaikirkossa Niinisalon kirkosta en tiedä mutta homoja ei niinidalon kirkossa suvaita

• Anonyymi

Laita ruuvi ja meisseli

• Anonyymi

Minä myös mukana

• Anonyymi

En eurookan laita ja piste

• Anonyymi

Voisiko joku rakentaa minulle talon ilmaiseksi.

• Anonyymi

Minä en sulle taloa rakenna enkä akkaani lainaa

• Anonyymi

Ei ihan ilman mutta melkein

• Anonyymi

Anonyymit kateellisia kaikesta, ei taida auttaa mikään noin mustia sieluja.

• Anonyymi

Olekko Mustis mulle kun oon bi sex ja asun niinisalossa ja kuulun metsästys seuraan ja olen BI.

• Anonyymi

Oliko niin että festelanin akku sytytti palon?

• Anonyymi

Sitä se on jämillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      264
      14470
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      151
      3961
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      129
      3775
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1668
    5. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1609
    6. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      393
      1607
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1316
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1091
    9. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      114
      1009
    10. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      48
      992
    Aihe