Ensin kerää kirkko ja sitten kerjätään somessa. Enää ei kannata taloa vakuuttaa jos palaa tai tuhoutuu muuten, se on helppoa itkettää ja ruikutetaan niin uutta saadaan, normaalisti olisi menty vuokralle asuun ja tehty kovasti töitä ja säästetty.
Talon palaminen jämijärvellä
19
2014
Vastaukset
- Anonyymi
Se on laiskojen pullasorsien toimintaa.
- Anonyymi
Työn tekeminen on vaikeaa kerjääminen on helpompaa eikä tule raksahommissa rakkoja käsiin aina säännöllisesti flunssa tai kuumeessa niin joku tulee tekeen sopivasti uuden työ vaiheen ja kun joskus talo tulee valmiiksi niin asumme pari vuotta sen jälkeen myymme kovalla hintaa talomme pois ja karistamme pikku kylän tomut jaloistamme pois. Sen jälkeen kiitämme kaikkia hyväuskoisia toopeja. Ädjöö ääliöt.
- Anonyymi
Kiitos toopet
- Anonyymi
Työtä olisi mutta ei tekijöitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtä olisi mutta ei tekijöitä
Hyvällä mallilla vissiin jo on. Mahtavaa että hyviä ihmisiä vielä löytyy Suomesta. Kiitän puuha ihmisiä kun itse en pystynyt osallistumaan henkilökohtaisesti. Osallistuin keräykseen ,niin ajattelin että apua sekin on.
Olisi kiva kuulla kuulumisia Nitalle koti sivuilla. - Anonyymi
Voi sanoo kokemuksella, että ei kerjääminen ole todellakaan helppoa. Se vaatii monta puhelinsoittoa ja käyntiä yrityksissä. Tiedän nyt todellakin mistä puhun. Kiitos omasta puolesta yrityksille ja yhteisöille ja yksityisille mukana olosta hyvän asian puolesta. Nuo valittajat eivät saa naulaakaan hakattua seinään. Senkin ajan jonka täällä pyörivät kirjoittelemassa, käyttäisivät inhimillisyyteen ja lähimmäisen apuun olisi kova juttu. Joskus se avun tarve voi osua omalle kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sanoo kokemuksella, että ei kerjääminen ole todellakaan helppoa. Se vaatii monta puhelinsoittoa ja käyntiä yrityksissä. Tiedän nyt todellakin mistä puhun. Kiitos omasta puolesta yrityksille ja yhteisöille ja yksityisille mukana olosta hyvän asian puolesta. Nuo valittajat eivät saa naulaakaan hakattua seinään. Senkin ajan jonka täällä pyörivät kirjoittelemassa, käyttäisivät inhimillisyyteen ja lähimmäisen apuun olisi kova juttu. Joskus se avun tarve voi osua omalle kohdalle.
Kuka maksaa kuka maksoi viulut kerää afgaanin pakolaisille ensin
- Anonyymi
Onko kolehtiin tänään kerätty varjoja rakentamiseen, voisin laittaa haaviin naulan.
- Anonyymi
Kolehti kerätään kirkossa kolehti kerätään hellyntaikirkossa Niinisalon kirkosta en tiedä mutta homoja ei niinidalon kirkossa suvaita
- Anonyymi
Laita ruuvi ja meisseli
- Anonyymi
Minä myös mukana
- Anonyymi
En eurookan laita ja piste
- Anonyymi
Voisiko joku rakentaa minulle talon ilmaiseksi.
- Anonyymi
Minä en sulle taloa rakenna enkä akkaani lainaa
- Anonyymi
Ei ihan ilman mutta melkein
- Anonyymi
Anonyymit kateellisia kaikesta, ei taida auttaa mikään noin mustia sieluja.
- Anonyymi
Olekko Mustis mulle kun oon bi sex ja asun niinisalossa ja kuulun metsästys seuraan ja olen BI.
- Anonyymi
Oliko niin että festelanin akku sytytti palon?
- Anonyymi
Sitä se on jämillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446