Talon palaminen jämijärvellä

Anonyymi

Ensin kerää kirkko ja sitten kerjätään somessa. Enää ei kannata taloa vakuuttaa jos palaa tai tuhoutuu muuten, se on helppoa itkettää ja ruikutetaan niin uutta saadaan, normaalisti olisi menty vuokralle asuun ja tehty kovasti töitä ja säästetty.

19

2167

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on laiskojen pullasorsien toimintaa.

• Anonyymi

Työn tekeminen on vaikeaa kerjääminen on helpompaa eikä tule raksahommissa rakkoja käsiin aina säännöllisesti flunssa tai kuumeessa niin joku tulee tekeen sopivasti uuden työ vaiheen ja kun joskus talo tulee valmiiksi niin asumme pari vuotta sen jälkeen myymme kovalla hintaa talomme pois ja karistamme pikku kylän tomut jaloistamme pois. Sen jälkeen kiitämme kaikkia hyväuskoisia toopeja. Ädjöö ääliöt.

• Anonyymi

Kiitos toopet

• Anonyymi

Työtä olisi mutta ei tekijöitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtä olisi mutta ei tekijöitä

Hyvällä mallilla vissiin jo on. Mahtavaa että hyviä ihmisiä vielä löytyy Suomesta. Kiitän puuha ihmisiä kun itse en pystynyt osallistumaan henkilökohtaisesti. Osallistuin keräykseen ,niin ajattelin että apua sekin on.
        Olisi kiva kuulla kuulumisia Nitalle koti sivuilla.

• Anonyymi

Voi sanoo kokemuksella, että ei kerjääminen ole todellakaan helppoa. Se vaatii monta puhelinsoittoa ja käyntiä yrityksissä. Tiedän nyt todellakin mistä puhun. Kiitos omasta puolesta yrityksille ja yhteisöille ja yksityisille mukana olosta hyvän asian puolesta. Nuo valittajat eivät saa naulaakaan hakattua seinään. Senkin ajan jonka täällä pyörivät kirjoittelemassa, käyttäisivät inhimillisyyteen ja lähimmäisen apuun olisi kova juttu. Joskus se avun tarve voi osua omalle kohdalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sanoo kokemuksella, että ei kerjääminen ole todellakaan helppoa. Se vaatii monta puhelinsoittoa ja käyntiä yrityksissä. Tiedän nyt todellakin mistä puhun. Kiitos omasta puolesta yrityksille ja yhteisöille ja yksityisille mukana olosta hyvän asian puolesta. Nuo valittajat eivät saa naulaakaan hakattua seinään. Senkin ajan jonka täällä pyörivät kirjoittelemassa, käyttäisivät inhimillisyyteen ja lähimmäisen apuun olisi kova juttu. Joskus se avun tarve voi osua omalle kohdalle.

Kuka maksaa kuka maksoi viulut kerää afgaanin pakolaisille ensin

• Anonyymi

Onko kolehtiin tänään kerätty varjoja rakentamiseen, voisin laittaa haaviin naulan.

• Anonyymi

Kolehti kerätään kirkossa kolehti kerätään hellyntaikirkossa Niinisalon kirkosta en tiedä mutta homoja ei niinidalon kirkossa suvaita

• Anonyymi

Laita ruuvi ja meisseli

• Anonyymi

Minä myös mukana

• Anonyymi

En eurookan laita ja piste

• Anonyymi

Voisiko joku rakentaa minulle talon ilmaiseksi.

• Anonyymi

Minä en sulle taloa rakenna enkä akkaani lainaa

• Anonyymi

Ei ihan ilman mutta melkein

• Anonyymi

Anonyymit kateellisia kaikesta, ei taida auttaa mikään noin mustia sieluja.

• Anonyymi

Olekko Mustis mulle kun oon bi sex ja asun niinisalossa ja kuulun metsästys seuraan ja olen BI.

• Anonyymi

Oliko niin että festelanin akku sytytti palon?

• Anonyymi

Sitä se on jämillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      77
      1208
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      15
      1016
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      61
      970
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      871
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      760
    6. 59
      744
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      62
      671
    8. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      650
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      642
    10. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      637
    11. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      39
      618
    12. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      616
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      50
      569
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      35
      539
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      520
    16. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      515
    17. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      19
      507
    18. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      486
    19. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      467
    20. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      105
      454
    Aihe