Rumin peliasu?

puolueeton

Millä joukkueella on SM-liigan rumin peliasu? Omasta mielestäni Kärpillä. Synkän musta ja täynnä pieniä mainoksia, vähäinen keltainen värikin sopii huonosti.

13

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiekko-mies

      Minun mielestäni kenelläkään joukkueella ei ole rumaa pelipaitaa, minusta kaikilla on hienot pelipaidat, jotenka vastaukseni on: ei millään joukkueella.

    • Savonmies

      Rumaa ei ole kellään.

      Komein asu kaikista sarjoista on SaPKolla. Pässipaita puskee taas!

    • Pidän rumimpana SaiPan mustaa pelipaitaa, eikä se keltainenkaan mieltä ylennä.

      JYPin musta paita on kieltämättä myös varsin tyylitön, mutta JYPillä on valkoinen paita kuitenkin varsin hieno.

      Pakko se on tunnustaa, että Kärppien musta paita on ruma ku perseestä revitty. Valkoisesta paidasta pidän kyllä ja onneksi ymmärtävät maailmalla liikkuessaan käyttää sitä.

      HPK:lla ja Bluesilla on myös tummat paidat selvästi heikommat kuin mitä valkeat. En kuitenkaan pitäisi niitä enää rumina, jotenkin keskinkertaisina vain.

      Muiden paidat onkin sitten tyylikkäitä.

    • R.E.D

      on kaikista rumin tilkkutäkki.HIFKin kotipaita hienoin.

    • BenAmy

      Löytyvät Kärpiltä ja Tps:ltä. Musta on tyylikäs väri. Sääli ettei sitä oikein näy kaikkien mainosten alta.

      • bggg

        enpä tiedä.


      • stefan
        bggg kirjoitti:

        enpä tiedä.

        musta Pelicansin mustat paidat. ne nyt vaa on niin helvetin rumat


      • Savonmies
        stefan kirjoitti:

        musta Pelicansin mustat paidat. ne nyt vaa on niin helvetin rumat

        Tod.näköisesti kyseiset vesilinnut pelaavat ensi kaudella kakkosessa, sinnehän se konkurssi vie.


      • Tilde
        Savonmies kirjoitti:

        Tod.näköisesti kyseiset vesilinnut pelaavat ensi kaudella kakkosessa, sinnehän se konkurssi vie.

        Mun mielestä hienoimmat paidat on Pelicanseilla!! Turkoosi on IN... Vituttaa, ku kaikilla on mustat tai valkeat paiat. Mun mielestä Bluesin paiat on helvetin rumia...


    • Criippi

      Voispa kaikki joukkueet pelata niillä 70-luvun paidoilla, ne on niin MAHTAVIA!!! EI MAINOKSIA!! EI TURHAA PASKAA!!!!! Esim. Ilveksen ne vihreet paidat on tosi hienoja

      • man-legally

        paidat on hienoja.


      • djiofioig
        man-legally kirjoitti:

        paidat on hienoja.

        on hienimmat paidat ne keltaset ja narreil ja ässil on rumimmat paidat!!!!!!


      • blackmagictiger

        jota joskus 70-80.80-90.l oli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      36
      756
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe