Millä joukkueella on SM-liigan rumin peliasu? Omasta mielestäni Kärpillä. Synkän musta ja täynnä pieniä mainoksia, vähäinen keltainen värikin sopii huonosti.
Rumin peliasu?
13
1129
Vastaukset
- kiekko-mies
Minun mielestäni kenelläkään joukkueella ei ole rumaa pelipaitaa, minusta kaikilla on hienot pelipaidat, jotenka vastaukseni on: ei millään joukkueella.
- Savonmies
Rumaa ei ole kellään.
Komein asu kaikista sarjoista on SaPKolla. Pässipaita puskee taas! Pidän rumimpana SaiPan mustaa pelipaitaa, eikä se keltainenkaan mieltä ylennä.
JYPin musta paita on kieltämättä myös varsin tyylitön, mutta JYPillä on valkoinen paita kuitenkin varsin hieno.
Pakko se on tunnustaa, että Kärppien musta paita on ruma ku perseestä revitty. Valkoisesta paidasta pidän kyllä ja onneksi ymmärtävät maailmalla liikkuessaan käyttää sitä.
HPK:lla ja Bluesilla on myös tummat paidat selvästi heikommat kuin mitä valkeat. En kuitenkaan pitäisi niitä enää rumina, jotenkin keskinkertaisina vain.
Muiden paidat onkin sitten tyylikkäitä.- R.E.D
on kaikista rumin tilkkutäkki.HIFKin kotipaita hienoin.
- BenAmy
Löytyvät Kärpiltä ja Tps:ltä. Musta on tyylikäs väri. Sääli ettei sitä oikein näy kaikkien mainosten alta.
- bggg
enpä tiedä.
- stefan
bggg kirjoitti:
enpä tiedä.
musta Pelicansin mustat paidat. ne nyt vaa on niin helvetin rumat
- Savonmies
stefan kirjoitti:
musta Pelicansin mustat paidat. ne nyt vaa on niin helvetin rumat
Tod.näköisesti kyseiset vesilinnut pelaavat ensi kaudella kakkosessa, sinnehän se konkurssi vie.
- Tilde
Savonmies kirjoitti:
Tod.näköisesti kyseiset vesilinnut pelaavat ensi kaudella kakkosessa, sinnehän se konkurssi vie.
Mun mielestä hienoimmat paidat on Pelicanseilla!! Turkoosi on IN... Vituttaa, ku kaikilla on mustat tai valkeat paiat. Mun mielestä Bluesin paiat on helvetin rumia...
- Criippi
Voispa kaikki joukkueet pelata niillä 70-luvun paidoilla, ne on niin MAHTAVIA!!! EI MAINOKSIA!! EI TURHAA PASKAA!!!!! Esim. Ilveksen ne vihreet paidat on tosi hienoja
- man-legally
paidat on hienoja.
- djiofioig
man-legally kirjoitti:
paidat on hienoja.
on hienimmat paidat ne keltaset ja narreil ja ässil on rumimmat paidat!!!!!!
- blackmagictiger
jota joskus 70-80.80-90.l oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 36756
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52719
- 49629