Rumin peliasu?

puolueeton

Millä joukkueella on SM-liigan rumin peliasu? Omasta mielestäni Kärpillä. Synkän musta ja täynnä pieniä mainoksia, vähäinen keltainen värikin sopii huonosti.

13

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiekko-mies

      Minun mielestäni kenelläkään joukkueella ei ole rumaa pelipaitaa, minusta kaikilla on hienot pelipaidat, jotenka vastaukseni on: ei millään joukkueella.

    • Savonmies

      Rumaa ei ole kellään.

      Komein asu kaikista sarjoista on SaPKolla. Pässipaita puskee taas!

    • Pidän rumimpana SaiPan mustaa pelipaitaa, eikä se keltainenkaan mieltä ylennä.

      JYPin musta paita on kieltämättä myös varsin tyylitön, mutta JYPillä on valkoinen paita kuitenkin varsin hieno.

      Pakko se on tunnustaa, että Kärppien musta paita on ruma ku perseestä revitty. Valkoisesta paidasta pidän kyllä ja onneksi ymmärtävät maailmalla liikkuessaan käyttää sitä.

      HPK:lla ja Bluesilla on myös tummat paidat selvästi heikommat kuin mitä valkeat. En kuitenkaan pitäisi niitä enää rumina, jotenkin keskinkertaisina vain.

      Muiden paidat onkin sitten tyylikkäitä.

    • R.E.D

      on kaikista rumin tilkkutäkki.HIFKin kotipaita hienoin.

    • BenAmy

      Löytyvät Kärpiltä ja Tps:ltä. Musta on tyylikäs väri. Sääli ettei sitä oikein näy kaikkien mainosten alta.

      • bggg

        enpä tiedä.


      • stefan
        bggg kirjoitti:

        enpä tiedä.

        musta Pelicansin mustat paidat. ne nyt vaa on niin helvetin rumat


      • Savonmies
        stefan kirjoitti:

        musta Pelicansin mustat paidat. ne nyt vaa on niin helvetin rumat

        Tod.näköisesti kyseiset vesilinnut pelaavat ensi kaudella kakkosessa, sinnehän se konkurssi vie.


      • Tilde
        Savonmies kirjoitti:

        Tod.näköisesti kyseiset vesilinnut pelaavat ensi kaudella kakkosessa, sinnehän se konkurssi vie.

        Mun mielestä hienoimmat paidat on Pelicanseilla!! Turkoosi on IN... Vituttaa, ku kaikilla on mustat tai valkeat paiat. Mun mielestä Bluesin paiat on helvetin rumia...


    • Criippi

      Voispa kaikki joukkueet pelata niillä 70-luvun paidoilla, ne on niin MAHTAVIA!!! EI MAINOKSIA!! EI TURHAA PASKAA!!!!! Esim. Ilveksen ne vihreet paidat on tosi hienoja

      • man-legally

        paidat on hienoja.


      • djiofioig
        man-legally kirjoitti:

        paidat on hienoja.

        on hienimmat paidat ne keltaset ja narreil ja ässil on rumimmat paidat!!!!!!


      • blackmagictiger

        jota joskus 70-80.80-90.l oli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe