Jos täällä on aikuisia ihmisiä, me kaikki varmasti pystymme tähän.
Edes tänään.
Pääsiäishaaste Sinulle, älä kirjoita yhtään ilkeää tai tyhjänpäiväistä viestiä täällä tänään
15
<50
Vastaukset
Kiitos Sinulle, joka yrität välttää ilkeilyä ja tyhjänpäiväisiä viestejä!
Yritetään vielä...
- Anonyymi
Hur vore det att först granska dina egna texter ?
- Anonyymi
Yritetään kielipoliitikko ottaa kielestään katiskaan.
Ollaan siis asiallisia ja mukavia :)
- Anonyymi
Onkohan Sinisten perikadolla jotakin tekemistä sen kanssa, että yksi ihminen laittaa ketjut täyteen omaa yksinpuheluaan? Turhautuminen voi purkautua toki näin, mutta se ei ole terveellistä. Kävelylle lähteminen olisi hyvä tapa purkaa turhautumista.
Taisi se pääsiäishaaste olla tänä vuonna liian kova pala joillekin...
- Anonyymi
Vem har spammat i varenda kedja, frågar bara ?
Sinä?
Mikäli sinä olet se "pakkosuomi", "väkivaltafantasia", "eduskunta on päättänyt", "meillä on opetussuunnitelma", "Pisa ja pakkoruotsi", "de aktiva igen" -tyyppi.- Anonyymi
RuotsiValinnaiseksi kirjoitti:
Sinä?
Mikäli sinä olet se "pakkosuomi", "väkivaltafantasia", "eduskunta on päättänyt", "meillä on opetussuunnitelma", "Pisa ja pakkoruotsi", "de aktiva igen" -tyyppi.Tar du inte ens ansvar för vad du skriver och postar i varje kedja?
Anonyymi kirjoitti:
Tar du inte ens ansvar för vad du skriver och postar i varje kedja?
Kirjoitan nimimerkillä juuri siksi, että toivon jokaisen täällä kirjautuvan ja ottavan vastuun teksteistään.
- Anonyymi
RuotsiValinnaiseksi kirjoitti:
Kirjoitan nimimerkillä juuri siksi, että toivon jokaisen täällä kirjautuvan ja ottavan vastuun teksteistään.
Borde du inte föregå med gott exempel och erkänna att du kopierar andras åsikter och så spammar du ?
Kiitos kaikille, eilen sujui paremmin kuin ennen!
- Anonyymi
Är detta en frisk persons verk? Undrar bara.
- Anonyymi
Det är en smakbit på aktivisternas verbala gåvor.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257