Talvihorroksesta heräillessäni tulin pohtineeksi, että Jumala taisi käskeä alkuperäisen paratiisin kärmeen madella tietyn välikohtauksen jälkeen vatsallaan ja nauttimaan tomua hengenpitimikseen. Jälkimmäistähän yksikään järkevä kärmes ei tee, eikä se näytä Jumalaa sen kummemmin liikuttavan, mutta toden totta, löysin linkin jonka mukaan kaukaisilla esi-isilläni oli kuin olikin jalat ennen kuin yksi heistä viekoitteli Eevan puremaan etelänhedelmää.
Linkki vähän tuota tuonnempana.
Ennen kuin Jumala tuomitsi kärmeen
6
76
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa takaisin kiven alta. Käyttelehän taas kaksihaaraistasi.
- Ilkimyksen teologitäti Boalla ja pytonilla on jäänteitä lantiosta. Evoluutioteoria kykenee tämänkin selittämään ristiriidattomasti. Tällä kertaa Raamattukin sattuu olemaan oikeassa. Kyllä se sokea kanakin joskus jyvän löytää.
https://en.wikipedia.org/wiki/Snake_skeletonmutta mikäs ihmeen elikko se vaskitsa nyssitte on?
- Anonyymi
Nyt taisi selvitä Knark5:n henkilöys - marsunkiillottajan ns. parempi puolisko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taisi selvitä Knark5:n henkilöys - marsunkiillottajan ns. parempi puolisko.
Joo. Tuo kiillottajan kirjautuminen jäi napauttamatta pois päältä.
- Knark5
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634