Mikä ihmeen sensuuri tätä palstaa vaivaa? Ihan asialliset kommentit poistetaan mukamas "sääntöjen vastaisina".
Suomi24:n säännöt löytyvät täältä > https://www.suomi24.fi/opastus/saannot
On fakta että moni poistetu kommentti ei mitenkään ole ollut sääntöjen vastainen.
Miksi palstalta poistetaan ihan asialliset kommentit?
24
77
Vastaukset
- Anonyymi
Men inte spamm ,de är tillåtna.
- Anonyymi
Om någon kritiserar spammandet då försvinner inlägget?Varför ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Om någon kritiserar spammandet då försvinner inlägget?Varför ?
On kummallista, vastasin asiallisesti jankuttajan kysymykseen, se poistettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kummallista, vastasin asiallisesti jankuttajan kysymykseen, se poistettiin.
Jag märkte det också.Det är nog konstigt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jag märkte det också.Det är nog konstigt.
De här spamminläggen i varje kedja,de avlägsnas inte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jag märkte det också.Det är nog konstigt.
Rubriken får vara hur osaklig som helst,den stannar kvar och normala kommentarer avlägsnas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rubriken får vara hur osaklig som helst,den stannar kvar och normala kommentarer avlägsnas.
Det är nog mycket märkligt.
- Anonyymi
Joku ei ilmeisesti kestä sitä että esitetään ihan faktatietoa joka on omaa aatetta vastaan olevaa. Siksi postaukset poistetaan. Tällainen sensurointi ei kuulu demokraattiseen yhteiskuntaan.
- Anonyymi
Huomannut saman. Täysin asiallisia, keskustelun kannalta kiinnostavia kommentteja poistetaan, ja provoisoivat jätetään (?)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomannut saman. Täysin asiallisia, keskustelun kannalta kiinnostavia kommentteja poistetaan, ja provoisoivat jätetään (?)
Kieliaktiivit eivtä kestä totuutta siitä, että ruotsia osataan Suomessa ja se on monelle ihan tuttu kieli. Jopa sellainen viesti poistettiin, jossa joku kertoi Pohjois-Suomessa puhuttavasta ruotsista. Jollekin tämäkin tieto oli liian ahdistava...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieliaktiivit eivtä kestä totuutta siitä, että ruotsia osataan Suomessa ja se on monelle ihan tuttu kieli. Jopa sellainen viesti poistettiin, jossa joku kertoi Pohjois-Suomessa puhuttavasta ruotsista. Jollekin tämäkin tieto oli liian ahdistava...
Jag tror att en viss person anmäler inlägg som inte passar honom,mera utrymme för egna texter.
Anonyymi kirjoitti:
Jag tror att en viss person anmäler inlägg som inte passar honom,mera utrymme för egna texter.
Voit tietysti syyttää minua, mutta kokeilisit rekisteröitymistä.
Omat viestini katosivat aiemmin. Siinä helposti epäilee muita poistosta, mutta luultavammin poistot ovat mielivaltaisia, "tekoäly" puuhaa omiaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieliaktiivit eivtä kestä totuutta siitä, että ruotsia osataan Suomessa ja se on monelle ihan tuttu kieli. Jopa sellainen viesti poistettiin, jossa joku kertoi Pohjois-Suomessa puhuttavasta ruotsista. Jollekin tämäkin tieto oli liian ahdistava...
Något positivt om svenskan är absolut förbjudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Något positivt om svenskan är absolut förbjudet.
Om någon finskspråkig uttalar sig positivt om svenska så är det ännu värre,det är som ett rött skynke för aktivisterna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Om någon finskspråkig uttalar sig positivt om svenska så är det ännu värre,det är som ett rött skynke för aktivisterna.
Totta, me suomenkieliset emme saa sanoa positiivisia asioita ruotsista, olemme silloin maanpettureihin verrattavissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, me suomenkieliset emme saa sanoa positiivisia asioita ruotsista, olemme silloin maanpettureihin verrattavissa!
Så är det tyvärr.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, me suomenkieliset emme saa sanoa positiivisia asioita ruotsista, olemme silloin maanpettureihin verrattavissa!
Allra minst,det stämmer.
- Anonyymi
I en normal diskussion får man också föra fram positiva åsikter ,men här är endast negatva om svenskan,svenskspråkiga och SFP tillåtna.
Tarkoitat varmaan yhtä kieltä? Mielestäni se kaksi kieltä on ihan hyvä vaatimus kunhan molemmat saa valita ihan ilman RKP:n ohjaavaa kättä.
Ruotsinkieliset säätiöt ovat ainakin avokätisimpiä vaalirahan lahjoittajia, jos tekevät tätä ilman mitään oletuksia vastapalveluksista niin sitten se ei ole lahjontaa. Jos taas...
- Anonyymi
Tekoäly toimii loistavasti täällä. Varför får man Inte diskutera på finska?
- Anonyymi
Inte på svenska heller.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511