Miksi palstalta poistetaan ihan asialliset kommentit?

Anonyymi

Mikä ihmeen sensuuri tätä palstaa vaivaa? Ihan asialliset kommentit poistetaan mukamas "sääntöjen vastaisina".

Suomi24:n säännöt löytyvät täältä > https://www.suomi24.fi/opastus/saannot

On fakta että moni poistetu kommentti ei mitenkään ole ollut sääntöjen vastainen.

24

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Men inte spamm ,de är tillåtna.

      • Anonyymi

        Om någon kritiserar spammandet då försvinner inlägget?Varför ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Om någon kritiserar spammandet då försvinner inlägget?Varför ?

        On kummallista, vastasin asiallisesti jankuttajan kysymykseen, se poistettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kummallista, vastasin asiallisesti jankuttajan kysymykseen, se poistettiin.

        Jag märkte det också.Det är nog konstigt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jag märkte det också.Det är nog konstigt.

        De här spamminläggen i varje kedja,de avlägsnas inte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jag märkte det också.Det är nog konstigt.

        Rubriken får vara hur osaklig som helst,den stannar kvar och normala kommentarer avlägsnas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rubriken får vara hur osaklig som helst,den stannar kvar och normala kommentarer avlägsnas.

        Det är nog mycket märkligt.


    • Anonyymi

      Joku ei ilmeisesti kestä sitä että esitetään ihan faktatietoa joka on omaa aatetta vastaan olevaa. Siksi postaukset poistetaan. Tällainen sensurointi ei kuulu demokraattiseen yhteiskuntaan.

      • Anonyymi

        Huomannut saman. Täysin asiallisia, keskustelun kannalta kiinnostavia kommentteja poistetaan, ja provoisoivat jätetään (?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomannut saman. Täysin asiallisia, keskustelun kannalta kiinnostavia kommentteja poistetaan, ja provoisoivat jätetään (?)

        Kieliaktiivit eivtä kestä totuutta siitä, että ruotsia osataan Suomessa ja se on monelle ihan tuttu kieli. Jopa sellainen viesti poistettiin, jossa joku kertoi Pohjois-Suomessa puhuttavasta ruotsista. Jollekin tämäkin tieto oli liian ahdistava...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieliaktiivit eivtä kestä totuutta siitä, että ruotsia osataan Suomessa ja se on monelle ihan tuttu kieli. Jopa sellainen viesti poistettiin, jossa joku kertoi Pohjois-Suomessa puhuttavasta ruotsista. Jollekin tämäkin tieto oli liian ahdistava...

        Jag tror att en viss person anmäler inlägg som inte passar honom,mera utrymme för egna texter.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jag tror att en viss person anmäler inlägg som inte passar honom,mera utrymme för egna texter.

        Voit tietysti syyttää minua, mutta kokeilisit rekisteröitymistä.

        Omat viestini katosivat aiemmin. Siinä helposti epäilee muita poistosta, mutta luultavammin poistot ovat mielivaltaisia, "tekoäly" puuhaa omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieliaktiivit eivtä kestä totuutta siitä, että ruotsia osataan Suomessa ja se on monelle ihan tuttu kieli. Jopa sellainen viesti poistettiin, jossa joku kertoi Pohjois-Suomessa puhuttavasta ruotsista. Jollekin tämäkin tieto oli liian ahdistava...

        Något positivt om svenskan är absolut förbjudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Något positivt om svenskan är absolut förbjudet.

        Om någon finskspråkig uttalar sig positivt om svenska så är det ännu värre,det är som ett rött skynke för aktivisterna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Om någon finskspråkig uttalar sig positivt om svenska så är det ännu värre,det är som ett rött skynke för aktivisterna.

        Totta, me suomenkieliset emme saa sanoa positiivisia asioita ruotsista, olemme silloin maanpettureihin verrattavissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, me suomenkieliset emme saa sanoa positiivisia asioita ruotsista, olemme silloin maanpettureihin verrattavissa!

        Så är det tyvärr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, me suomenkieliset emme saa sanoa positiivisia asioita ruotsista, olemme silloin maanpettureihin verrattavissa!

        Allra minst,det stämmer.


    • Anonyymi

      I en normal diskussion får man också föra fram positiva åsikter ,men här är endast negatva om svenskan,svenskspråkiga och SFP tillåtna.

      • Tarkoitat varmaan yhtä kieltä? Mielestäni se kaksi kieltä on ihan hyvä vaatimus kunhan molemmat saa valita ihan ilman RKP:n ohjaavaa kättä.


      • Ruotsinkieliset säätiöt ovat ainakin avokätisimpiä vaalirahan lahjoittajia, jos tekevät tätä ilman mitään oletuksia vastapalveluksista niin sitten se ei ole lahjontaa. Jos taas...


    • Anonyymi

      Tekoäly toimii loistavasti täällä. Varför får man Inte diskutera på finska?

      • Anonyymi

        Inte på svenska heller.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe