Suomessa epäpäteviä professoreita!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Martin_Scheinin

Heiltä ei löydy kansainvälisiä tutkimuksia. Svenska Yle tukee ja mainostaa Yle 1:n ohjelmissa.
Onko Scheinin tehnyt kansainvälisiä tutkimuksia? Ainakaan hänen tekemänsä rikosilmoitukset ministereistä eivät menesty.

14

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=aWpTBd0ca9g

      Suomessa ei tiedetä maahantunkeutumisen kustannuksia. Mannerheim kääntyisi haudassaan, jos tietäisi, kuinka monta maahantunkeutujaa tuli Ruotsin kautta. Venäjän rajalle jäi monta miestä.

      • Mannerheim oli itse Ruotsin kautta Suomeen (ja myöhemmin Venäjälle) matkannutta mamuporukkaa.


      • Anonyymi

        Mikä on sinänsä huvittavaa (tai olisi huvittajaa, jos haittamaahanmuutto olisi yhtään huvittavaa, jota se ei ole) että: Dublin säädösten mukaan Suomen pitäisi juurikin ottaa käsittelyyn kaikki EUn ulkorajojen takaa tulevien turvapaikkahakemukset, eikä ollenkaan toisista kolmansista turvallisista EU-maista tulevien hakemuksia. Ja nyt tehtiin juuri päinvastoin. Ja kaikki on hyvin!?


    • Anonyymi

      Tuleva hallitus tulee lahjoittamaan yhä enemmän verorahoja ulkomaalaisille. Huonoa on vielä, etti heistä tule koskaan työtätekeviä veronmaksajia. Suomen valtionvelka kasvaa ja pysymme Pohjolan
      kehitysmaana.

    • Anonyymi

      Ruotsinkieliset pääsevät opiskelemaan korkeampaan koulutukseen käytännössä ilman mitään kriteeriä johtuen valtavista ylikiintiöistä.

      Sitten nuo keskinkertaisuudet saavat korkeita virkoja ja asemia johtuen kielisysteemistämme ja nepotismista.

      Niinpä ruotsinkielisen "asiantuntijan ja professorin" pätevyyttä voi hyvällä syyllä epäillä!

    • Åbo Akademi ei pärjää Yliopistojen kansainvälisessä vertailussa, vaikka sinne kaadetaan rahaa, kuin rännistä. Missä on vika?

      • Anonyymi

        Bättre folk ei olekaan bättre, vaan pelkkä folk? Jos sitäkään, jos ton ”folkin” yliopistot ovat heitä parempia.


    • Anonyymi

      Homo-Pekkakin on esiintynyt ulkomailla suomalaisena professorina.

      • Anonyymi

        Pekka on lennellyt ympäri Afrikkaa neuvottelemassa rauhasta. Kysymys onko tullut tulosta?
        Onkoo Pekka myös muslimien puolella Israelia vastaan?
        Näkyykö Suomessa jossain jotain hyötyä, että hän on asunut kriisikohteiden lähellä 5 tähden hotelleissa ja veronmaksajat ovat kustantaneet? Kysyy heitteille jätetty vanhus?


    • Anonyymi

      Scheinin on skp:n etäispääte

      Epäpätevyys tulee sitten vielä sen päälle vrt. mitä eläkeiässä väitelleellä ei tiedettätehneellä Halosen Araljärvellä on tai lusikallasyömisen sopankeiton professorina palkkaa nauttivaa Juhanavartiaisen vaimolla, googlaa salanimeä Johanna Mäkelä

      Nyt pitäisi saada muutosta aikaan. Äänestättekö kaikki Peltokangasta joka on aika turvallinen valinta

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15639804/janitskin-kehottaa-aanestamaan-persujen-peltokangasta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Matut eivät ole ainoa loisjoukko EU:ssa

      https://www.talouselama.fi/uutiset/ex-mepeille-jopa-6300-e-kk-lisaelaketta-loppuelaman-maksava-rahasto-kaatumassa-veronmaksajia-uhkaa-massiivinen-lasku/1828535c-7b9a-4d53-b447-81dce135c82a

      Tilastomatematiikan ex-yliassistentti lisenssi Soininvaaralta meni hermot
      kun kuvittelee/valehtelee sodan jaloista ilman koulutusmahdollisuutta lähtevien oppimattomien aikuismatujen jotenkin oppivan hommiin Suomessa ennen kuin ovat eläkeiässä, millä ne täällä aikuiset ukkelit enää opiskelisivat kun eivät osaa edes kieltä

      https://www.suomenperusta.fi/ajatus/vastine-osmo-soininvaaralle/

    • Anonyymi

      Hussei al-Taeella on suora yhteys Irakin hallitukseen. Mikäli hän olisi halunnut toimia Suomen ja suomalaisten hyväksi olisi Irak ottanut vastaan palautetut. SDP:llä oli asia tiedossa, mutta halusivat petoksella valtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe