😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni sokerin mittauksen takia (5/päivä). Olen yhtä makea sisältä kuin ulkiakin 😉
Pääsiäinen takana
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot just yhtä mauton ku toi Sugar Daddys sisäpiris pyörityämä pizzanaamas.
Päiviäski pyörittää vaan Tyksin Rannan haarakonttori.
Otapa se Kätsy-Kalles siihen torakalkes ja painu sahaa vaik ne OMAT sormes poikki, äläkä tuu toisten tonteille ja sivuille luutimaan.
Jenni Varmasti säilöö ne pipettiski Mielellään, ku toi oma "elämäs" alkaa selvästi olla jo ehtoopuolella..
Me aletaan tääl lypsää 8 Milliä jostaki ai.van muualta, ku siihenkä ei Noita vertahyytäviä Satuilujas ees tarvita. ;)No Hei! Oliko vähän ikävä, kun näin jälkikäteen kävit vuodattelemassa. Mulla on ollut kiirusta, niin en ole ehtinyt uutta aloitusta tekemään. Taaskaan en ymmärrä kirjoituksesi punaista lankaa joten yritin sanakirjan avulla selvittää. Mutta luovutin jo ekassa lauseessa, kun pizzanaamalle tuli seuraava selitys -enkä ole mies:
"Mitä tarkoittaa pizzanaama: pizzanaama - mies, jonka kasvot muistuttavat pepperonipizzaa ja jonka talineritys kasvoissa on liiallinen."
Alan tekeen nyt sellaista, joka sopii minulle kirjoittamista paremmin:
https://youtu.be/WtcwkoXQcXw
"Jälkikäteen ilmauksella tarkoitin, että aloitukseni oli tehty eilen lounasaikaan. Minulla ei ole arpia kasvoissa. Kolmea leikkausarpea lukuunottamatta minulla on vain yksi arpi polvessa jonka olen saanut kaatuessani lapsena lasinpalan päälle.
P.S. En "Päivystä" palstalla. Ei täällä viimeaikoina ole ollut kaunokirjallisesti tasokkaita kirjoituksia, joita kannattaisi lukea "pitkin päivää". Eikä minulla ole mitään tarvetta kirjoitella monilla nimimerkeillä. Ei rekisteröidyillä eikä "Anonyymi" nimimerkeillä. Käytän vain tätä yhtä lounas.ajatus nikkiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450