😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni sokerin mittauksen takia (5/päivä). Olen yhtä makea sisältä kuin ulkiakin 😉
Pääsiäinen takana
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot just yhtä mauton ku toi Sugar Daddys sisäpiris pyörityämä pizzanaamas.
Päiviäski pyörittää vaan Tyksin Rannan haarakonttori.
Otapa se Kätsy-Kalles siihen torakalkes ja painu sahaa vaik ne OMAT sormes poikki, äläkä tuu toisten tonteille ja sivuille luutimaan.
Jenni Varmasti säilöö ne pipettiski Mielellään, ku toi oma "elämäs" alkaa selvästi olla jo ehtoopuolella..
Me aletaan tääl lypsää 8 Milliä jostaki ai.van muualta, ku siihenkä ei Noita vertahyytäviä Satuilujas ees tarvita. ;)No Hei! Oliko vähän ikävä, kun näin jälkikäteen kävit vuodattelemassa. Mulla on ollut kiirusta, niin en ole ehtinyt uutta aloitusta tekemään. Taaskaan en ymmärrä kirjoituksesi punaista lankaa joten yritin sanakirjan avulla selvittää. Mutta luovutin jo ekassa lauseessa, kun pizzanaamalle tuli seuraava selitys -enkä ole mies:
"Mitä tarkoittaa pizzanaama: pizzanaama - mies, jonka kasvot muistuttavat pepperonipizzaa ja jonka talineritys kasvoissa on liiallinen."
Alan tekeen nyt sellaista, joka sopii minulle kirjoittamista paremmin:
https://youtu.be/WtcwkoXQcXw
"Jälkikäteen ilmauksella tarkoitin, että aloitukseni oli tehty eilen lounasaikaan. Minulla ei ole arpia kasvoissa. Kolmea leikkausarpea lukuunottamatta minulla on vain yksi arpi polvessa jonka olen saanut kaatuessani lapsena lasinpalan päälle.
P.S. En "Päivystä" palstalla. Ei täällä viimeaikoina ole ollut kaunokirjallisesti tasokkaita kirjoituksia, joita kannattaisi lukea "pitkin päivää". Eikä minulla ole mitään tarvetta kirjoitella monilla nimimerkeillä. Ei rekisteröidyillä eikä "Anonyymi" nimimerkeillä. Käytän vain tätä yhtä lounas.ajatus nikkiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609