Täällä olisi 23-vuotias nainen Etelä-Pohjanmaalta. Haluan antaa kauniin peräaukkoni käyttöösi. Olen normaalivartaloinen ja ehdottomasti puhdas. Laita viestiä alle, niin sovitaan treffit! ❤
Olen valmis antamaan peräsuolta
11
99
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi asiatonta tekstiä.
- Anonyymi
Yhtäkkinen nuorentuminen näköjään 32 -> 23, sama kirjoitustyylisi paljastaa sinut feikiksi? https://keskustelu.suomi24.fi/t/15631856/olisin-valmis-antamaan-pimpsaa---
Mikähän lie ukonrähjä oletkaan, ja mitä tyydytystä saat mainostaessasi olemattomia? jujuu niinpä niin
- Anonyymi
Minä olen tuo alkuperäinen 32-vuotias muija... minulle näkyy ilmestyneen kilpasisar?!? Voi kuinka imartelevaa... 😊
- Anonyymi
Hei sisko
Olen kolme kymppinen nainen. Nautin suunnattomasti peppuseksistä. Haluaisitko tulla kippaan kanssani?
Haluaisin kovasti myös nähdä kun kalu työntyy peppuun.
Terveisin AnnaMaija- Anonyymi
Täällä olisi mies 03 suunnalta. Olen 50v. Lihaksikas.
Haluaisin tulla sisääsi. Spermata peppusi.
Mistä päin olet
Kiinnostaa.... Laittakaa viestiä postiin.
Kiinnostavia kirjoituksia naisilta. Laittakaa viestiä.
- Anonyymi
Mä voisin hakea sut ap sieltä pois autolla. Ja tuoda tänne Pohjois-Savoon. Ja omistaa viikon sinun peräaukkosi rakastelulle, nuolennalle ja palvonnalle. Täysi ilmainen ylläpito puusaunallisessa omakotitalossa ja autokyyti takaisin. ;)
M35
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174876
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2102622Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella301687- 251572
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291475Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491128
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81104Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962