Se että Jeesuksen toista tulemusta ei ole vielä tapahtunut johtuu siitä se toinen tulemus on vasta edessäpäin. Raamatun selkeät profetiat kertoo että se tapahtuu nykyisin elävän sukupolven aikana.
Jumalan vastustaja yrittää kaikkensa että se ei tapahtuisi ja sen takia Israelissa on taisteltu
yli 2000 vuotta. Myös YK ja kansainliitto on tehnyt kaikkensa estääkseen sen mutta ei Jumalaa voi estää.
Jeesuksen toinen tulemus vasta edessäpäin
50
67
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuden päivän sota vuonna 1967 on ajankohta mistä aletaan laskea viimeisen sukupolven aikaa. Silloin Juutalaiset valloitti temppelivuoren niinkuin Raamatun profetiassa luvataankin. Siitä on kulunut jo yli 50 vuotta joten lähellä on.
- Anonyymi
Paitsi että Israelilla ei ole mitään tekemistä Raamatun ennustusten kanssa. Se on vain yksi kansa muiden joukossa. Ja Raamattu ennustaa sen verran että kun tuo "loppu" tulee niin kaikki nykyiset kansat lakkautetaan ja tilalle tulee yksi, siis Jumalan Valtakunta.
Siis näin: "Dan. 2:44 Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun, mutta se itse on pysyvä iankaikkisesti," - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että Israelilla ei ole mitään tekemistä Raamatun ennustusten kanssa. Se on vain yksi kansa muiden joukossa. Ja Raamattu ennustaa sen verran että kun tuo "loppu" tulee niin kaikki nykyiset kansat lakkautetaan ja tilalle tulee yksi, siis Jumalan Valtakunta.
Siis näin: "Dan. 2:44 Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun, mutta se itse on pysyvä iankaikkisesti,"Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa, siitä ei ihmiset äänestä. Jeesus tulee kaikkien kansojen kuninkaaksi, ei niitä ihmisiä surmata vaan erilliset kansat on ikäänkuin turhia silloin koska Jumala on silloin kaikkien kansojen kuningas.
Ei ne muitten kansijen ihmiset kuole sukupuuttoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa, siitä ei ihmiset äänestä. Jeesus tulee kaikkien kansojen kuninkaaksi, ei niitä ihmisiä surmata vaan erilliset kansat on ikäänkuin turhia silloin koska Jumala on silloin kaikkien kansojen kuningas.
Ei ne muitten kansijen ihmiset kuole sukupuuttoon.Korjaus: Ei ne muitten kansojen ihmiset...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis näin: "Dan. 2:44 Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun, mutta se itse on pysyvä iankaikkisesti,"Mut eikös jumala/jeesus tule hakemaan uskovaiset taivaaseen iankaikkiseen elämään joten miksi se tänne maahan perustuu oman valtakuntansa?
Nää jutut on niin ristiriidassa kaikkien uskovaisten välillä että kukaan ei taida oikeasti ajatella onko omissa uskomuksissa mitään järkeä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut eikös jumala/jeesus tule hakemaan uskovaiset taivaaseen iankaikkiseen elämään joten miksi se tänne maahan perustuu oman valtakuntansa?
Nää jutut on niin ristiriidassa kaikkien uskovaisten välillä että kukaan ei taida oikeasti ajatella onko omissa uskomuksissa mitään järkeäIankaikkinen elämä tulee vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen. Ristiriidat on ihan muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iankaikkinen elämä tulee vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen. Ristiriidat on ihan muualla.
Elääkö uskovaiset noin pitkään vai odottaako ne jossain pääsyä sinne mut miks toi valtakunta rakennetaan kun ne uskovaiset on kuollu kun ei kukaan elä tuhatvuotiaaksi..toki ristiriidat katoaa sanomalla usko näin ei niitä ole
- Anonyymi
Telepatia on tuo Jeesuksen toinen tuleminen.
Saamme Kristus sydämen jotta voimme sietää toinen toisiamme ja olla yhteydessä toisiimme. - Anonyymi
Feminiinisen ja maskuliinisen tasapainoitus on jo täällä.
Googlatkaas "Mikä on luxonia" sillä ajatuksella että telepatiakin on jo täällä.
Jeesus tulee joka vuosituhat eri tavoin. Alkuseurakunta koki Kristuksen, Kolmannen taivaan ja Paratiisin ILMESTYKSIÄ. Myöhemmin Jeesus on tullut monin eri tavoin. Tällä vuosituhannella hän tulee oman SUUNSA HENKÄYKSENÄ eli Profeetta ISANA tuhotakseen antikristillisyyden.
Mutta 2000 vuoden kuluttua eli vuoden 4000 jKr tienoilla voimme odottaa hänen tulevan: TULEMUKSENSA KIRKKAUDELLA eli tulee ne Mooseksen kirjassa manitut valoalukset Paranin vuoren ylitse. Mutta vielä Uudessa Jerusalemissakin rukoillaan: TULE HERRA JEESUS Johanneksen Ilmestyksen viimeisen luvun mukaan.
Jeesus myös on läsnä siellä missä kaksi tai kolme kokoontuu hänen nimeensä.
Minun Isäni tekee yhäti työtä, ja niin teen minäkin...... Hän muistaakseni sanoi.
Autuas se joka häntä odottaa.....- Anonyymi
"Jeesus tulee joka vuosituhat eri tavoin."
Sinä olet eksyttäjä. Tämän sukupolven aikana Jeesus perustaa 1000-vuotisen valtakunnan maan päälle ja sen 1000-vuotisen ajanjakson jälkeen tulee loppu. Lue Raamattu.
Jokainen näkee Jeesuksen tulon. Ei eksyttäjä ole mikään autuas. Itse odotan Jumalan Valtakuntaa tulevaksi 2028 jKr, joka on etupäässä sisäinen sydämen valtakunta. 1000 vuotista valtakuntaa odotan tulevaksi vuoden 3333 jKr tienoilla.
Mutta tuo Jumalan Valtakunta on hieman outo juttu sillä sekään ei tuo maailmaan ahdistusten loppua, vaan ahdistukset jatkuvat. Tuon Jumalan valtakunnan aikana perustaa islam ja hindulaisuus yhdessä UUDEN AADAMIN ja Profeetta Isasta alkavan dynastian, jonka toivotaan tuovan parannusta ahdingoihin. UUSI AADAM on oikeastaan toivona se, johon kaikki tulee seuraavan tuhannen vuoden ajan perustumaan.
Uudessa Aadamissa toivoakseni yhdistyvät humanismi ja ihmisen lihallisuuden hyvät ominaisuudet ja hengellisyys ja hengen hyvät ominaisuudet tavalla, joka on parempi kuin Vanha Aadami lihallisuuksineen tai vanha hengellisyys ylilyönteineen.- Anonyymi
alfa123om kirjoitti:
Itse odotan Jumalan Valtakuntaa tulevaksi 2028 jKr, joka on etupäässä sisäinen sydämen valtakunta. 1000 vuotista valtakuntaa odotan tulevaksi vuoden 3333 jKr tienoilla.
Mutta tuo Jumalan Valtakunta on hieman outo juttu sillä sekään ei tuo maailmaan ahdistusten loppua, vaan ahdistukset jatkuvat. Tuon Jumalan valtakunnan aikana perustaa islam ja hindulaisuus yhdessä UUDEN AADAMIN ja Profeetta Isasta alkavan dynastian, jonka toivotaan tuovan parannusta ahdingoihin. UUSI AADAM on oikeastaan toivona se, johon kaikki tulee seuraavan tuhannen vuoden ajan perustumaan.
Uudessa Aadamissa toivoakseni yhdistyvät humanismi ja ihmisen lihallisuuden hyvät ominaisuudet ja hengellisyys ja hengen hyvät ominaisuudet tavalla, joka on parempi kuin Vanha Aadami lihallisuuksineen tai vanha hengellisyys ylilyönteineen.Tuo on juuri sitä eksytystä mistä Jumala varoittaa Raamatussa.
Joo, nuo seikat perustuvat pelkästään raamatun profetaaliseen tulkintamalliin. Pidän itse asiassa omia päätelmiäni, järkeäni (heikko sellainen) ja kirjoituksiani parempana kuin raamattua. Raamattu itsessään on mielestäni eksyttävä ja vainoharhaiseksi tekevä kirja.
Raamattu hullaannuttaa monet pelkästään sen seikan perusteella, että se sisältää transendenttaalista tietoa tulevaisuudesta. On olemassa "kahjo" valta, jolla on käsissään aikamatkailu ja joka näkee tulevat asiat ja vaikuttaa noihin tuleviin asioihin meidän silmiemme edessä Raamattua hyväksi käyttäen. Aivan ilmeistä on, että niin kuin raamattu sanoo on olemassa sota Hengen ja lihan välillä. Jumalattomuuden ja muun välillä. Raamattu on täynnä hengellistä sodankäyntiä ja melkoista puppua noin inhimillisesti ajatellen. Mutta tulevaisuus on raamatussa ennalta tiedossa ja voimaa on vaikuttaa mihin suuntaan tahansa.
Raamattu on hengen miekka, jonka on tarkoitus joukkomurhata kaikki ihmiset, koko ihmiskunta. Ihmisen on parempi tehdä itse omat kirjansa.- Anonyymi
alfa123om kirjoitti:
Joo, nuo seikat perustuvat pelkästään raamatun profetaaliseen tulkintamalliin. Pidän itse asiassa omia päätelmiäni, järkeäni (heikko sellainen) ja kirjoituksiani parempana kuin raamattua. Raamattu itsessään on mielestäni eksyttävä ja vainoharhaiseksi tekevä kirja.
Raamattu hullaannuttaa monet pelkästään sen seikan perusteella, että se sisältää transendenttaalista tietoa tulevaisuudesta. On olemassa "kahjo" valta, jolla on käsissään aikamatkailu ja joka näkee tulevat asiat ja vaikuttaa noihin tuleviin asioihin meidän silmiemme edessä Raamattua hyväksi käyttäen. Aivan ilmeistä on, että niin kuin raamattu sanoo on olemassa sota Hengen ja lihan välillä. Jumalattomuuden ja muun välillä. Raamattu on täynnä hengellistä sodankäyntiä ja melkoista puppua noin inhimillisesti ajatellen. Mutta tulevaisuus on raamatussa ennalta tiedossa ja voimaa on vaikuttaa mihin suuntaan tahansa.
Raamattu on hengen miekka, jonka on tarkoitus joukkomurhata kaikki ihmiset, koko ihmiskunta. Ihmisen on parempi tehdä itse omat kirjansa.Se joukkomurhaaminen on Jumalan vastustajan tarkoitus. Jumalan tarkoitus on ikuinen elämä ja sen saa ne jotka uskovat Jeesukseen ja seuraavat Häntä. Jeesus on ainoa kuningas tuhatvuotisessa valtakunnassa.
Ihminen ei ole luonut maailmaa eikä elämää. Noin ajateltiin ennen kun ei uskottu Jumalasta mitään pahaa. Nyt on toisin. Minä uskon täysin sen sanan raamatusta myös kun Jumala sanoo: MINÄ TEE IHMISISTÄ HARVINAISEMPIA KUIN OOFIIRIN KULTA. Se tarkoittaa, että ihmiskunnan tuhon takana on Jumala itse eikä suinkaan mikään vastustaja.
Raamatusta on hyvä ottaa lohdutus vastaan ja ikuisen elämän toivo sekä ARMO. Mutta mulle Jehova antoi ikuisen siunauksen: Tapio Sinun ei enää koskaan tarvitse kuunnella valheita. Etsin vain totuutta ja sitä mikä on totta. En enää voi olla minkään valheen orja.
Pumpulissa ja hyvässä yhteiskunnassa eläen voi rauhassa nauttia ARMON tunteesta ja maistella iankaikkista toivoa. Niin on hyvä, mutta mun osakseni lankesi TOTUUDEN arpaosa.
Jumala on täysin kykenevä tekemään pahaa ja tekeekin sitä paljon. Krishna niminen serafim enkeli leikkelee päitä poikki kiekkoaseellaan kuka tahansa vähänkin häntä vastustaa tai käyttäytyy epäkunnioittavasti.- Anonyymi
alfa123om kirjoitti:
Noin ajateltiin ennen kun ei uskottu Jumalasta mitään pahaa. Nyt on toisin. Minä uskon täysin sen sanan raamatusta myös kun Jumala sanoo: MINÄ TEE IHMISISTÄ HARVINAISEMPIA KUIN OOFIIRIN KULTA. Se tarkoittaa, että ihmiskunnan tuhon takana on Jumala itse eikä suinkaan mikään vastustaja.
Raamatusta on hyvä ottaa lohdutus vastaan ja ikuisen elämän toivo sekä ARMO. Mutta mulle Jehova antoi ikuisen siunauksen: Tapio Sinun ei enää koskaan tarvitse kuunnella valheita. Etsin vain totuutta ja sitä mikä on totta. En enää voi olla minkään valheen orja.
Pumpulissa ja hyvässä yhteiskunnassa eläen voi rauhassa nauttia ARMON tunteesta ja maistella iankaikkista toivoa. Niin on hyvä, mutta mun osakseni lankesi TOTUUDEN arpaosa.
Jumala on täysin kykenevä tekemään pahaa ja tekeekin sitä paljon. Krishna niminen serafim enkeli leikkelee päitä poikki kiekkoaseellaan kuka tahansa vähänkin häntä vastustaa tai käyttäytyy epäkunnioittavasti.Et näytä tietävän että saatana kapinoi Jumalaa vastaan ja sinä olet tämän kapinoitsijan puolella uskomuksinesi.
Saatana, joka on valehtelija ja murhaaja, haluaa itse olla maailman hallitsija mutta häviää sen taistelun ja se taistelu käydään pian Israelissa ja Jerusalemissa. Ei saa islamistit eikä muutkaan hihhulit Jerusalemia vallattua enää itselleen koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näytä tietävän että saatana kapinoi Jumalaa vastaan ja sinä olet tämän kapinoitsijan puolella uskomuksinesi.
Saatana, joka on valehtelija ja murhaaja, haluaa itse olla maailman hallitsija mutta häviää sen taistelun ja se taistelu käydään pian Israelissa ja Jerusalemissa. Ei saa islamistit eikä muutkaan hihhulit Jerusalemia vallattua enää itselleen koskaan.Eikö kaikkinäkevä ja -tietävä jumalasi älynnyt Saatanaa luodessaan, että tämä alkaa melkein heti kapineerata, kun alkaa eksisteerata?
Anonyymi kirjoitti:
Et näytä tietävän että saatana kapinoi Jumalaa vastaan ja sinä olet tämän kapinoitsijan puolella uskomuksinesi.
Saatana, joka on valehtelija ja murhaaja, haluaa itse olla maailman hallitsija mutta häviää sen taistelun ja se taistelu käydään pian Israelissa ja Jerusalemissa. Ei saa islamistit eikä muutkaan hihhulit Jerusalemia vallattua enää itselleen koskaan.Ei Saatanan kapinoinut Koraanin mukaan Jumalaa vastaan lainkaan, vaan IHMISTÄ ELI AADAMIA ELI LIHAA VASTAAN. Jumala vaati kaikkia enkeleitään kumartamaan AADAMIA, mutta Iblis kieltäytyi poru kurkussa ja nyyhkytti: Mutta, Jumalani minut sinä olet luonut tulesta ja Aadamin vain maasta. Minä olen paljon parempi kuin maasta luotu Aadami sillä tuli on jalompi kuin maa.
Tuo kapinan seurauksena ei toki ole Jumalaa laiminlyöty, vaan ihminen ja ihmiskunta. Saatana ei suostunut alistumaan ihmiselle, vaan alkoi pilkata ihmistä tyyliin: Ihminen on pelkkä liha, ja liha on irstasta, saastaista, kamalaa ja väkivaltaista.
Kyllä saatanan omat alistuvat kirkon ja uskonnon alaisuuteen ja jopa perustavat kirkkoja kunhan vain saavat ihmisen alistettua ja vähäteltyä ja mitätöityä.- Anonyymi
alfa123om kirjoitti:
Ei Saatanan kapinoinut Koraanin mukaan Jumalaa vastaan lainkaan, vaan IHMISTÄ ELI AADAMIA ELI LIHAA VASTAAN. Jumala vaati kaikkia enkeleitään kumartamaan AADAMIA, mutta Iblis kieltäytyi poru kurkussa ja nyyhkytti: Mutta, Jumalani minut sinä olet luonut tulesta ja Aadamin vain maasta. Minä olen paljon parempi kuin maasta luotu Aadami sillä tuli on jalompi kuin maa.
Tuo kapinan seurauksena ei toki ole Jumalaa laiminlyöty, vaan ihminen ja ihmiskunta. Saatana ei suostunut alistumaan ihmiselle, vaan alkoi pilkata ihmistä tyyliin: Ihminen on pelkkä liha, ja liha on irstasta, saastaista, kamalaa ja väkivaltaista.
Kyllä saatanan omat alistuvat kirkon ja uskonnon alaisuuteen ja jopa perustavat kirkkoja kunhan vain saavat ihmisen alistettua ja vähäteltyä ja mitätöityä.Koraanin voi heittää nuotioon, se on huijarin käsialaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kaikkinäkevä ja -tietävä jumalasi älynnyt Saatanaa luodessaan, että tämä alkaa melkein heti kapineerata, kun alkaa eksisteerata?
"Eikö kaikkinäkevä ja -tietävä jumalasi älynnyt Saatanaa luodessaan, että tämä alkaa melkein heti kapineerata, kun alkaa eksisteerata?"
Siinäpä se!
Uskominen ei onnistu ellei tuota ydinkysymystä pysty sotkemaan päässään niin perin solmuun että kuvittelee ristiriidan jollakin lailla ratkeavan. Se edellytää juuri tietyllä lailla sekavaa päänuppia. Tyhmyys auttanee mutta ei varsinaisesti ole edellytys, älykkäälläkin voi ajatukset olla vaadittavalla lailla solmussa. Anonyymi kirjoitti:
"Eikö kaikkinäkevä ja -tietävä jumalasi älynnyt Saatanaa luodessaan, että tämä alkaa melkein heti kapineerata, kun alkaa eksisteerata?"
Siinäpä se!
Uskominen ei onnistu ellei tuota ydinkysymystä pysty sotkemaan päässään niin perin solmuun että kuvittelee ristiriidan jollakin lailla ratkeavan. Se edellytää juuri tietyllä lailla sekavaa päänuppia. Tyhmyys auttanee mutta ei varsinaisesti ole edellytys, älykkäälläkin voi ajatukset olla vaadittavalla lailla solmussa.Aadami, Ihminen joka on luotu Jumalan kuvaksi ja kaltaisuudeksi eli hyväksi ei saanut kaikkia enkeleitä kumartamaan itseään. Se, joka oli luotu alusta asti murhaamaan, valehtelemaan ja pettämään ei suostunut kumartamaan hyvää ja näin on ero tehty hyvän ja pahan välillä selväksi. Ei siinä mitään ristiriitaa ole.
Toistan nyt vielä, että Saatana, jonka Jumala loi alusta asti pahaksi ja tekemään murhia yms. ei kapinoi Jumalaa vastaan, vaan Aadamia vastaan. Ja kyllä Jumala tiesi kun vaati enkeleitä kumartamaan Aadamia, että saatanan kieltäytyisi. Sillä jo Nooan aikoina Jumala teki päätksen dualismista eli kaksijakoisuudesta: ON hyvä ja paha, on päivä ja yö, on kylvö ja korjuu.- Anonyymi
alfa123om kirjoitti:
Aadami, Ihminen joka on luotu Jumalan kuvaksi ja kaltaisuudeksi eli hyväksi ei saanut kaikkia enkeleitä kumartamaan itseään. Se, joka oli luotu alusta asti murhaamaan, valehtelemaan ja pettämään ei suostunut kumartamaan hyvää ja näin on ero tehty hyvän ja pahan välillä selväksi. Ei siinä mitään ristiriitaa ole.
Toistan nyt vielä, että Saatana, jonka Jumala loi alusta asti pahaksi ja tekemään murhia yms. ei kapinoi Jumalaa vastaan, vaan Aadamia vastaan. Ja kyllä Jumala tiesi kun vaati enkeleitä kumartamaan Aadamia, että saatanan kieltäytyisi. Sillä jo Nooan aikoina Jumala teki päätksen dualismista eli kaksijakoisuudesta: ON hyvä ja paha, on päivä ja yö, on kylvö ja korjuu.Raamatussa ei lue että Jumala olisi luonut ketään pahaksi.
Niin saatan olla siinä asiassa väärässä. Sillä kun lukee apokryfistä Manassesta kertovaa aineistoa voisi hyvin päätellä, että Jeesuksen sukuun kuuluva Kuningas Manasse olisi luonut Saatana nimisen epäjumalan.
Nämä ovat hieman uskon varaisia asioita sillä pitää tuntea Krishna tietoisuuden käsityksiä melko paljon voidakseen uskoa Kala-taivaaseen ja aikamatkoihin ja siihen, että on niitä jotka toimivat menneisyydestä tulevaisuuteen asti ikään kuin olisivat aikamatkaajia.
Kun Kristus sanoi: Saatana oli murhaaja ALUSTA ASTI , EMME TODELLISUUDESSA TIEDÄ missä tuo ALKU oli. Se on saattanut olla mikä ajankohta tahansa historiassa. Mutta jos uskoo Nikean tavoin: Kaiken näkyväisen ja näkymättömän Luojaan niin on hyvin mahdollista, että Saatana on Jumalan luoma aseen kantajaksi ja tuhon tekijäksi.
Puu josta Aadami otti hedelmän oli muuten HYVÄN (Isän) ja PAHAN (Saatanan) tiedon puu.- Anonyymi
alfa123om kirjoitti:
Niin saatan olla siinä asiassa väärässä. Sillä kun lukee apokryfistä Manassesta kertovaa aineistoa voisi hyvin päätellä, että Jeesuksen sukuun kuuluva Kuningas Manasse olisi luonut Saatana nimisen epäjumalan.
Nämä ovat hieman uskon varaisia asioita sillä pitää tuntea Krishna tietoisuuden käsityksiä melko paljon voidakseen uskoa Kala-taivaaseen ja aikamatkoihin ja siihen, että on niitä jotka toimivat menneisyydestä tulevaisuuteen asti ikään kuin olisivat aikamatkaajia.
Kun Kristus sanoi: Saatana oli murhaaja ALUSTA ASTI , EMME TODELLISUUDESSA TIEDÄ missä tuo ALKU oli. Se on saattanut olla mikä ajankohta tahansa historiassa. Mutta jos uskoo Nikean tavoin: Kaiken näkyväisen ja näkymättömän Luojaan niin on hyvin mahdollista, että Saatana on Jumalan luoma aseen kantajaksi ja tuhon tekijäksi.
Puu josta Aadami otti hedelmän oli muuten HYVÄN (Isän) ja PAHAN (Saatanan) tiedon puu.Jos jollekin annetaan vapaa tahto niin sillä on mahdollisuus tehdä myös pahaa. Se joka tekee pahaa luo itse pahan.
- Anonyymi
alfa123om kirjoitti:
Itse odotan Jumalan Valtakuntaa tulevaksi 2028 jKr, joka on etupäässä sisäinen sydämen valtakunta. 1000 vuotista valtakuntaa odotan tulevaksi vuoden 3333 jKr tienoilla.
Uudessa Aadamissa toivoakseni yhdistyvät humanismi ja ihmisen lihallisuuden hyvät ominaisuudet ja hengellisyys ja hengen hyvät ominaisuudet tavalla, joka on parempi kuin Vanha Aadami lihallisuuksineen tai vanha hengellisyys ylilyönteineen.Eräs tuttuni sekosi ja alkoi uskoa että jeesus on ihan juuri tulossa takaisin. Fiksu ihminen ja yhtäkkiä alkoi uskoa raamattua todeksi. Näki lopunajan merkkejä kaikkialla. Lopputulos oli että menetti perheensä ja nyt odottaa jeesuksen tuloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs tuttuni sekosi ja alkoi uskoa että jeesus on ihan juuri tulossa takaisin. Fiksu ihminen ja yhtäkkiä alkoi uskoa raamattua todeksi. Näki lopunajan merkkejä kaikkialla. Lopputulos oli että menetti perheensä ja nyt odottaa jeesuksen tuloa.
Se mikä on tämän ateistisen maailman mukaan järjettömyyttä on itse asiassa viisautta.
- Anonyymi
"toinen Tulemus"! kun olisi täysi varmuus edes ensimmäisestä tulemuksesta..mutta kun ei ole! on vaan Raamatun kirjoituksia, joilla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä..korkeintaan puolitotuuskia Maantieteellisesti!! Niin, ja oletettu Jeesuksen hauta josta kiistellään vielä tänäänkin, ollakko vai eiköolla!
Sitähän se jeesuksenmorsianten maailmankuva on - satuja satujen päälle kötystettynä.
Jeesus oli korkeintaan jonkinlainen saarnaaja ja tavallinen ihminen. Jos edes on ollut historiallisena henkilönä olemassa. Jeesuksen olemassa olosta edes historiallisena henkilönä ei ole mitään objektiivisia todisteita.- Anonyymi
kreationismi_on_sairaus kirjoitti:
Sitähän se jeesuksenmorsianten maailmankuva on - satuja satujen päälle kötystettynä.
Jeesus oli korkeintaan jonkinlainen saarnaaja ja tavallinen ihminen. Jos edes on ollut historiallisena henkilönä olemassa. Jeesuksen olemassa olosta edes historiallisena henkilönä ei ole mitään objektiivisia todisteita.Koko maailma on todisteena Jeesuksesta joten turhaa on sinun metelöinti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko maailma on todisteena Jeesuksesta joten turhaa on sinun metelöinti.
Ongelma on siinä että sinä vähä-älyinen mölisijä et ymmärrä mitä objektiivinen todiste tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on siinä että sinä vähä-älyinen mölisijä et ymmärrä mitä objektiivinen todiste tarkoittaa.
Vähä-älyinen on se joka uskoo että maailma loi itse itsensä tyhjästä ilman syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä-älyinen on se joka uskoo että maailma loi itse itsensä tyhjästä ilman syytä.
Miksi jumala loi maailman? Pystytkö kertomaan vastauksen pelkän torvensoiton sijaan?
Onko Jumala siis niin heikko ettei voi vastustajilleen mitään? Kannattaako niin ammattitaidottomaan Jumalaan uskoa ollenkaan?
Mark5, jos sanot jotakin "ateistien antamasta porttikiellosta" tjs, osoitat että Jumala on rappeutunut juuri niin heikoksi ja avuttomaksi kuin on aihetta epäilläkin.- Anonyymi
Tulet sitten näkemään kuka on heikko.
Anonyymi kirjoitti:
Tulet sitten näkemään kuka on heikko.
Muistaakseni itse Jumala on näillä palstoilla ilmoittanut mm. Mark5:lle itselleen, että rehellinen ateisti, rehellisestä agnostikosta puhumattakaan, on viimeisellä tuomiolla paremmassa asemassa kuin vilipillinen ja tekopyhä ja omahyväinen "uskova". Minä kykenen kohtaamaan minkä tahansa jumalan tai Jumalan tai vaikka saatanan pystyssä päin ja rehellisesti syntini myöntäen, mutta miten mahtaa olla sinun tai Mark5:n laita?
- Anonyymi
marsunkiillottaja kirjoitti:
Muistaakseni itse Jumala on näillä palstoilla ilmoittanut mm. Mark5:lle itselleen, että rehellinen ateisti, rehellisestä agnostikosta puhumattakaan, on viimeisellä tuomiolla paremmassa asemassa kuin vilipillinen ja tekopyhä ja omahyväinen "uskova". Minä kykenen kohtaamaan minkä tahansa jumalan tai Jumalan tai vaikka saatanan pystyssä päin ja rehellisesti syntini myöntäen, mutta miten mahtaa olla sinun tai Mark5:n laita?
Mark5:n kantti kyllä riittää itsensä Jumalankin mitätöinnin yrittämiseen. Meille helvetissä asuville palsta-ateisteille nauru kelpaa kun Mark5 passitetaan sinne pienimpään yhden hengen hellahuoneeseen (se on noin kuuden kilometrin päässä siitä keskustan kerrostaloalueesta jossa me asumme).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mark5:n kantti kyllä riittää itsensä Jumalankin mitätöinnin yrittämiseen. Meille helvetissä asuville palsta-ateisteille nauru kelpaa kun Mark5 passitetaan sinne pienimpään yhden hengen hellahuoneeseen (se on noin kuuden kilometrin päässä siitä keskustan kerrostaloalueesta jossa me asumme).
Ei ateistit passita ketään mihinkään.
- Anonyymi
"Se että Jeesuksen toista tulemusta ei ole vielä tapahtunut johtuu siitä se toinen tulemus on vasta edessäpäin. Raamatun selkeät profetiat kertoo että se tapahtuu nykyisin elävän sukupolven aikana. "
Eikö henkilö itse liene tässä asiassa luotettavin tietolähde. Hän sanoi tulevansa opetuslastensa sukupolven aikana.
Ei tosin ole tullut vieläkään, tuskin kannattaa enää elätellä toivoa.- Anonyymi
Ei ole luvannut, eihän juutalaisia ollut silloin vielä edes karkotettu maastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole luvannut, eihän juutalaisia ollut silloin vielä edes karkotettu maastaan.
"Ei ole luvannut, eihän juutalaisia ollut silloin vielä edes karkotettu maastaan."
Ei hän paluutaan mihinkään karkotukseen ehdollistanut. Näin sanoi:
"Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei ole luvannut, eihän juutalaisia ollut silloin vielä edes karkotettu maastaan."
Ei hän paluutaan mihinkään karkotukseen ehdollistanut. Näin sanoi:
"Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu."Ei tarkoittanut sen ajan sukupolvea. Irroitit vain yhden lauseen asiayhteydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarkoittanut sen ajan sukupolvea. Irroitit vain yhden lauseen asiayhteydestä.
Mielenkiintoisinta on se että kaikki saavat halutessaan näkemään asiat itselle omalla sopivalla tavalla. Juuri siksi maailma on täynnä eri uskontoja ja lahkoja jotka väittävät itseään oikeaksi ja muita vääräksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoisinta on se että kaikki saavat halutessaan näkemään asiat itselle omalla sopivalla tavalla. Juuri siksi maailma on täynnä eri uskontoja ja lahkoja jotka väittävät itseään oikeaksi ja muita vääräksi.
Ateistit väittää omaa uskoaan oikeaksi ja muita vääriksi.
- Anonyymi
Paljon on ainakin eksyttäjiä nykyisin liikkeellä.
https://www.youtube.com/watch?v=cb3T-Xt2qCk - Anonyymi
Kova jätkä. Kahdesti laukeeva.
- Anonyymi
Tämän ilosanoman pysyvä olemus on, että "Jeesus tulee!" Koskaan Jeesus ei tule, mutta on tulossa.
- Anonyymi
Niin pitkään siitä puhutaan kunnes Jeesus sitten saapuu. Ei siitä tarvitse vaieta.
- Anonyymi
Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuu aina "tämän" sukupolven aikana aivan kuten laihdutuskuurini alkaa aina "huomenna".
- Anonyymi
Eihän Jeesus ole vielä edes tullut uudestaan. Kyllä sen kaikki sitten huomaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752