Veto viikonlopulle

Fulham - Cardiff 2 (3,00)

Walesiläiset ovat pelanneet loistavasti viimeaikoina, mutta karmaisevat tuomariviheet ovat syöneet pisteitä. Kaikki varmasti ovat kuulleet siitä paitsiosta, jossa Chelsean Azpilicueta oli metritolkulla paitsiossa, mutta 1-1 tasoitusmaali hyväksyttiin ottelun loppuminuuteilla ja menipä Chelski vielä voittamaankin sen ottelun, jota ei tietenkään olisi tapahtunut ilman paitsiomaalia joka laittoi lumipallon vyörymään. Sitten Burnleyn vieraana Burnleyn puolustaja teki kaksi päivänselvää käsivirhettä, joista kummastakin olisi pitänyt viheltää pilkku ja toisesta meinattiinkin, mutta jostain kumman syystä tuomari pyörsi päätöksensä.

Tästä pelistä on otettava voitto, jos Cardiff meinaa nousta. Brightonilla on erittäin vaikea loppuohjelma ja eivät tule montaa pistettä enää samaan ja tämä pulestaan on Cardiffin ehkäpä helpoin jäljellä oleva peli, josta kolmen pisteen kaulaa on kurottava. Fulhamilla ei ole enää mitään panosta, vaan se on jo pudonnut. Kerroin tullee putoamaan niin kuin yleensä motivaatiojoukkueiden kertoimilla on takana.

11

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

City voitti Munan eli Liverpoolin toiveet himmenivät reilusti. Vielä toki on mahdollisuuksia kuten heti viikonloppuna vain muutaman välipäivän jälkeen pelaamaan pientä ja vittumaista, vireessä olevaa Burnelyä vastaan. Viime kaudella City jäi Turf Moorilla tasuriin. Eiköhän tälläkin kertaa tasuri tai Burnelyn voitto toteudu noin kerran viidestä.

• Anonyymi

Liverpool voittaa Valioliigan. Cityllä on virhe DNA:saa ja se kompuroi ratkaisevalla hetkellä - ehkä jopa päätöskierroksella.

Terveisin Jorma (alle 45 astetta) Juoksenmaa

• Anonyymi

Liverpool ei voita koskaan Valioliigaa.

• Anonyymi

Mä pelasin West Hania joka voitti. Aika kiva 8,40 kerroin.

• Anonyymi

Ei tunnu UCL kiinnostavan Manua, Arsua, Chelskiä eikä Spurssia, koska voittoja nuo ottavat harvakseltaan. Manchester Shitty porskuttaa kohti mestaruutta, Paskapool kohti kakkossijaa, mutta seuraavat sijat eivät tunnu kelpaavan. Harmi, että esmer. Wolves on jäänyt niin paljon kuuden kärjestä, ettei se enää voi haastaa isompia seuroja. Spurssit varmaan selviää kolmanneksi, mutta pystyykö Arsu ohittamaan Chelskin?

• Anonyymi

Ei Cityn mestaruus vielä aivan varma homma ole, sillä tänään pitää hoidella sitkeä Burnley vieraissa ja seuraava matsi on kotona Leicesteria vastaan, jolla ei ole mitään panosta enää, mutta syttyy suurseuroja vastaan.

• Anonyymi

Brendan Rodgersille olisi nyt tarjolla Liverpoolin kannattajien keskuudessa ikuisen legendan mantteli, jos Leicester ottaisi pisteen Cityltä. Rodgers oli ihan hyvä valmentaja Anfieldilla, mutta jos hän tänä vuonna auttaa Poolin mestariksi, hänestä tulee suositumpi kuin koskaan.

• Lumiukko jännittää vappuhulinan yhteydessä Ajaxin matsia, sillä allekirjoittanut tinttasi ennen pudotuspelivaihetta Ajaxin voittamaan 101-kertoimella ja panoksena 206 euroa (yhteensä enempää ei saanut sisään paikkoihin, jotka tarjosivat noin hyvää kerrointa) et sillei hei! Toki 80 euroa on panoksesta myyty Juventuksen kaatamisen jälkeen ja siitä sai hieman päälle 1250€, joten reilu tonni on jo voittoa tullut, mutta olisihan ylimääräinen kybätonnia mukava lisä hei!

https://aijaa.com/iydTZA

• Anonyymi

Ei vittu, Ajax on oikeasti purjehtimassa UCL-finaaliin et sillei hei! Upeaa!

• Anonyymi

Uskomatonta, mutta totta. Finaalissa tosin Liverpool nuijii Ajaxin maanrakoon, kjäh kjäh.

• Anonyymi

Toivottavasti Ajaksi hoitelee tiensä finaaliin Barsseloonaa vastaan. Kyösti on tietysti hieman pettynyt, ettei Pool tule pääsemään finaaliin, mutta kyllähän se ihan hyvin pelasi Barsaa vastaan. Ainoastaan maalit jäivät puuttumaan. Barsan veskari oli aina oikein sijoittunut, tolpatkin kolisivat, mutta kun ei mene edes väkisin nussimalla sisään, niin ei mene, eipä se sen kummempaa ole. Pulinat pois, Messi on puhunut.

Terveisin, tiedättekyllä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe