Klarna torjuu vuosien luottamuksellisen asiakassuhteen jälkeen!

Anonyymi

Olen vuosia ollut 100% tunnollinen Klarnan asiakas, joka maksaa laskunsa heti tuotteiden tultua, kun olen todennut että tuotteet sopivat tarpeisiini.

Olen käyttänyt Klarnan laskua juuri siksi, että rahan palautuksia ei tarvitse mahdollisen palautuksen kohdalla odotella. Palautukseni ovat vähäiset vuositason nettiostoksiin nähden, palautukset ajoissa sekä siististi pakattu ja valokuvattu lähetyskuitteineen.
Silti tänä vuonna Klarna on muuttunut törkeäksi!

Muutaman kympin laskua ei hyväksytä!!!

Pakotetaan maksamaan suoraan kortilla, mikä on tietää ikävää sähläystä ja rahojen takaisinodottelua mahdollisen palautuksen kohdalla.

Jotain omituista ja ikävää Klarnan toiminnassa nykyään! Mistä on kyse!?

Valitettavasti EN enää VOI SUOSITELLA!

Klarnan tapa kohdella vuosien luottamuksellisen asiakassuhteen jälkeen näin on todella loukkaavaa!

Firmat, älkää enää käyttäkö Klarnaa! Klarna toimii epäeettisesti tunnollisia asikkaitaan kohtaan!

Nettikauppiaat,
Valitkaa jatkossa ASIAKASTA ARVOSTAVA LASKUTUSFIRMA!

Kiitos!

7

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkäpä olet Klarnan kannalta huono asiakas. Nimittäin laskutusyhtiöt haluavat tuottoa ja asiakas joka maksaa laskunsa heti, tuottaa heille pelkkää tappiota. Jos kaikki tekisivät niin, menisi laskutusfirma nopeasti konkkaan. Nimittäin ainoastaan asiakkaat, jotka maksavat korkoa on arvokkaita asiakkaita.

      Sellaiset asiakkaat, jotka eivät tuota laskutusfirmalle, ovat asiakkaina arvottomia. Sama juttu luottokorttien kohdalla, luottokorttifirmat pitävät huonoina asiakkaina niitä, jotka maksavat koko laskun aina eräpäivänä ilman korkoa. Luottokorttifirmalle he eivät ole tärkeitä asiakkaita.

      Näin siitä huolimatta, että laskun maksaminen heti on järkevää kotitaloudelle. Yrityksen kannalta tuosta vain ei ole mitään hyötyä. Yritysten päätehtävähän on tehdä voittoa, EI palvella asiakkaita.

      • Anonyymi

        Jos tuo pitäisi paikkanansa firman, joka hoitaa laskutuksensa Klarnan kanssa, pitäisi arvioida vakavasti uudelleen Klarnan käyttöä laskuttajana!

        Tosiasia on, että osa asiakkaista vaihtaa kauppaa, jos lasku maksutapana ei toimi!

        Klarna saa firmalleen kyllä tuottoa siitä, että se hoitaa nettikaupan laskuasiakaiden laksuttamisen. Klarna ei varmastikaan tee tuota laskuttamista ilmaiseksi! Joten tunnollisen ostavan asiakkaan syyllistäminen ei ratkaise ongelmaa.

        Nettikauppiaiden pitäisi havahtua siihen, että Klarna torjuu osan nettikaupan asiakkaista!


      • Anonyymi

        Siis tuo

        "Ehkäpä olet Klarnan kannalta huono asiakas. Nimittäin laskutusyhtiöt haluavat tuottoa ja asiakas joka maksaa laskunsa heti, tuottaa heille pelkkää tappiota. Jos kaikki tekisivät niin, menisi laskutusfirma nopeasti konkkaan. Nimittäin ainoastaan asiakkaat, jotka maksavat korkoa on arvokkaita asiakkaita"

        - Höpö höpö


    • Anonyymi

      "Yritysten päätehtävähän on tehdä voittoa, EI palvella asiakkaita."

      Firma, jonka kohdalla tuo pitää paikkansa, on tiellä tuhoon.

      Jollei firma ymmärrä, mikä se perustehtävä on, ei ole kestävällä pohjalla!

      Todellinen tehtävä on tuottaa luvattu tuote tai palvelu asiakkaalle! Ja tuosta firman hyvin tehdystä työstä syntyy firman tuotto!

      Jos firma kuvittelee, että tuotto syntyy siitä, että asiakkaalle ei tuoteta asiakkalle myytyä palvelua tai tuotetta, firma on huijari ja varas. Tehtävänsä väärin ymmärtäneitä firmoja kaatuu jatkuvasti! Huijaus onnistuu ehkä hetken, mutta kun totuus paljastuu alkaa firman alamäki.

      Turhaan ei ole alettu puhua firman eettisistä arvoista! Vain firma jonka arvot ovat kohdallaan oikeasti kasvaa ja menestyy pitkällä jatkumolla.

      Onneksi asiakkaat ja monet yrittäjät ovat alkaneet tajuta firmojen todellisen tehtävän:
      tuottaa luvattu palvelu tai tuote! Vasta tuon perustehtävän suorittamisesta tulee firma tulos eli voitto. Tuolloin jokainen osapuoli voittaa!

      Asiakas saa tarvitsemansa tuotteen tai palvelun.

      Firma tuottaa voittoa, kun tyytyväiset asiakkaat luottavat firmaan ja jatkossakin käyttävät firman palveluja!

      Sijoittaja saa vakaasti kasvavan firman tuotosta varman ja pitkäaikaisen tuoton.

      Klarna on nyt valitettavasti väärällä tiellä!

    • Anonyymi

      Hei!

      Mahtavaa kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme - on tietenkin harmillista, että uusien ostosten kohdalla on tullut haasteita.

      Teemme jokaisen ostoksen yhteydessä automaattisen luottoarvion. Klarnan luottopäätös perustuu aina kokonaistilanteseesi ostoshetkellä. Päätöksessä otetaan huomioon ostoksesi summa, avoimet laskusi sekä maksuhistoriasi Klarnalla ja ulkoisilta tahoilta, kuten verottajalta ja muilta luottolaitoksilta keräämämme tieto.

      Tämän lisäksi tilauksella olevan osoitteen tulee vastata väestörekisterissä olevia tietoja. Osoitteet eivät päivity meille automaattisesti, joten esierkiksi osoitteen vaihtuminen vaikuttaa asiaan.

      Olemme kuitenkin havainneet teknistä ongelmaa juurikin ajankohtaan, jolloin olet antanut meille palautetta, epäonnistunut tilaus voi siis ehdottomasti johtua myös tästä. Haluamme totta kai auttaa sinua selvittämään tilannetta. Ottaisitko meihin yhteyttä puhelimitse 09-42599771 ma-pe klo. 8.00-18.00 tai chat-palvelumme kautta kirjautumalla osoitteeseen www.klarna.fi. Chat-palvelumme on avoinna ympäri vuorokauden, viikon jokaisena päivänä!

      Kiitos ja hauskaa kevättä! /Tiia, Klarnan asiakaspalvelu

      • Anonyymi

        Ihan ulkopuolisena kommentoisin sen verran, että kannattaisikohan Klarnan tehdä tänne rekisteröity tunnus, eikä esiintyä anonyymillä nimimerkillä. Tuntuisi jotenkin uskottavammalta.


      • Anonyymi

        Tiia...?! Miten vakuutat minut siitä, että olet muka Klarnan asialla!?

        Firmaan on soitettu, on meilattu, on chat-keskusteltu! Luvataan korjata ongelma viikosta toiseen! Ja mitä tekemistä muka verotustiedoilla on verkkokauppa ostoksen kanssa!? Kyllä kansalainen saa tehdä verottajalta lupaa kysymättä nettiostoksia!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

      Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      131
      5475
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

      Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2062
    3. Ootko rakastunut?

      Kerro pois nyt
      Ikävä
      141
      1515
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

      Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      111
      1350
    5. Mitä sä haluat?

      Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      105
      1346
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

      Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      190
      1143
    7. Huono grilli kokemus

      Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      28
      1123
    8. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

      Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      49
      1117
    9. Joku kysyy

      Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      67
      1028
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

      3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      861
    Aihe