Olen vuosia ollut 100% tunnollinen Klarnan asiakas, joka maksaa laskunsa heti tuotteiden tultua, kun olen todennut että tuotteet sopivat tarpeisiini.
Olen käyttänyt Klarnan laskua juuri siksi, että rahan palautuksia ei tarvitse mahdollisen palautuksen kohdalla odotella. Palautukseni ovat vähäiset vuositason nettiostoksiin nähden, palautukset ajoissa sekä siististi pakattu ja valokuvattu lähetyskuitteineen.
Silti tänä vuonna Klarna on muuttunut törkeäksi!
Muutaman kympin laskua ei hyväksytä!!!
Pakotetaan maksamaan suoraan kortilla, mikä on tietää ikävää sähläystä ja rahojen takaisinodottelua mahdollisen palautuksen kohdalla.
Jotain omituista ja ikävää Klarnan toiminnassa nykyään! Mistä on kyse!?
Valitettavasti EN enää VOI SUOSITELLA!
Klarnan tapa kohdella vuosien luottamuksellisen asiakassuhteen jälkeen näin on todella loukkaavaa!
Firmat, älkää enää käyttäkö Klarnaa! Klarna toimii epäeettisesti tunnollisia asikkaitaan kohtaan!
Nettikauppiaat,
Valitkaa jatkossa ASIAKASTA ARVOSTAVA LASKUTUSFIRMA!
Kiitos!
Klarna torjuu vuosien luottamuksellisen asiakassuhteen jälkeen!
7
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkäpä olet Klarnan kannalta huono asiakas. Nimittäin laskutusyhtiöt haluavat tuottoa ja asiakas joka maksaa laskunsa heti, tuottaa heille pelkkää tappiota. Jos kaikki tekisivät niin, menisi laskutusfirma nopeasti konkkaan. Nimittäin ainoastaan asiakkaat, jotka maksavat korkoa on arvokkaita asiakkaita.
Sellaiset asiakkaat, jotka eivät tuota laskutusfirmalle, ovat asiakkaina arvottomia. Sama juttu luottokorttien kohdalla, luottokorttifirmat pitävät huonoina asiakkaina niitä, jotka maksavat koko laskun aina eräpäivänä ilman korkoa. Luottokorttifirmalle he eivät ole tärkeitä asiakkaita.
Näin siitä huolimatta, että laskun maksaminen heti on järkevää kotitaloudelle. Yrityksen kannalta tuosta vain ei ole mitään hyötyä. Yritysten päätehtävähän on tehdä voittoa, EI palvella asiakkaita.- Anonyymi
Jos tuo pitäisi paikkanansa firman, joka hoitaa laskutuksensa Klarnan kanssa, pitäisi arvioida vakavasti uudelleen Klarnan käyttöä laskuttajana!
Tosiasia on, että osa asiakkaista vaihtaa kauppaa, jos lasku maksutapana ei toimi!
Klarna saa firmalleen kyllä tuottoa siitä, että se hoitaa nettikaupan laskuasiakaiden laksuttamisen. Klarna ei varmastikaan tee tuota laskuttamista ilmaiseksi! Joten tunnollisen ostavan asiakkaan syyllistäminen ei ratkaise ongelmaa.
Nettikauppiaiden pitäisi havahtua siihen, että Klarna torjuu osan nettikaupan asiakkaista! - Anonyymi
Siis tuo
"Ehkäpä olet Klarnan kannalta huono asiakas. Nimittäin laskutusyhtiöt haluavat tuottoa ja asiakas joka maksaa laskunsa heti, tuottaa heille pelkkää tappiota. Jos kaikki tekisivät niin, menisi laskutusfirma nopeasti konkkaan. Nimittäin ainoastaan asiakkaat, jotka maksavat korkoa on arvokkaita asiakkaita"
- Höpö höpö
- Anonyymi
"Yritysten päätehtävähän on tehdä voittoa, EI palvella asiakkaita."
Firma, jonka kohdalla tuo pitää paikkansa, on tiellä tuhoon.
Jollei firma ymmärrä, mikä se perustehtävä on, ei ole kestävällä pohjalla!
Todellinen tehtävä on tuottaa luvattu tuote tai palvelu asiakkaalle! Ja tuosta firman hyvin tehdystä työstä syntyy firman tuotto!
Jos firma kuvittelee, että tuotto syntyy siitä, että asiakkaalle ei tuoteta asiakkalle myytyä palvelua tai tuotetta, firma on huijari ja varas. Tehtävänsä väärin ymmärtäneitä firmoja kaatuu jatkuvasti! Huijaus onnistuu ehkä hetken, mutta kun totuus paljastuu alkaa firman alamäki.
Turhaan ei ole alettu puhua firman eettisistä arvoista! Vain firma jonka arvot ovat kohdallaan oikeasti kasvaa ja menestyy pitkällä jatkumolla.
Onneksi asiakkaat ja monet yrittäjät ovat alkaneet tajuta firmojen todellisen tehtävän:
tuottaa luvattu palvelu tai tuote! Vasta tuon perustehtävän suorittamisesta tulee firma tulos eli voitto. Tuolloin jokainen osapuoli voittaa!
Asiakas saa tarvitsemansa tuotteen tai palvelun.
Firma tuottaa voittoa, kun tyytyväiset asiakkaat luottavat firmaan ja jatkossakin käyttävät firman palveluja!
Sijoittaja saa vakaasti kasvavan firman tuotosta varman ja pitkäaikaisen tuoton.
Klarna on nyt valitettavasti väärällä tiellä! - Anonyymi
Hei!
Mahtavaa kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme - on tietenkin harmillista, että uusien ostosten kohdalla on tullut haasteita.
Teemme jokaisen ostoksen yhteydessä automaattisen luottoarvion. Klarnan luottopäätös perustuu aina kokonaistilanteseesi ostoshetkellä. Päätöksessä otetaan huomioon ostoksesi summa, avoimet laskusi sekä maksuhistoriasi Klarnalla ja ulkoisilta tahoilta, kuten verottajalta ja muilta luottolaitoksilta keräämämme tieto.
Tämän lisäksi tilauksella olevan osoitteen tulee vastata väestörekisterissä olevia tietoja. Osoitteet eivät päivity meille automaattisesti, joten esierkiksi osoitteen vaihtuminen vaikuttaa asiaan.
Olemme kuitenkin havainneet teknistä ongelmaa juurikin ajankohtaan, jolloin olet antanut meille palautetta, epäonnistunut tilaus voi siis ehdottomasti johtua myös tästä. Haluamme totta kai auttaa sinua selvittämään tilannetta. Ottaisitko meihin yhteyttä puhelimitse 09-42599771 ma-pe klo. 8.00-18.00 tai chat-palvelumme kautta kirjautumalla osoitteeseen www.klarna.fi. Chat-palvelumme on avoinna ympäri vuorokauden, viikon jokaisena päivänä!
Kiitos ja hauskaa kevättä! /Tiia, Klarnan asiakaspalvelu- Anonyymi
Ihan ulkopuolisena kommentoisin sen verran, että kannattaisikohan Klarnan tehdä tänne rekisteröity tunnus, eikä esiintyä anonyymillä nimimerkillä. Tuntuisi jotenkin uskottavammalta.
- Anonyymi
Tiia...?! Miten vakuutat minut siitä, että olet muka Klarnan asialla!?
Firmaan on soitettu, on meilattu, on chat-keskusteltu! Luvataan korjata ongelma viikosta toiseen! Ja mitä tekemistä muka verotustiedoilla on verkkokauppa ostoksen kanssa!? Kyllä kansalainen saa tehdä verottajalta lupaa kysymättä nettiostoksia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851