Haluaisitko pukeutua naiseksi ja harrastaa kuumaa-seksiä tranny-leilan49 kanssa?
Kiihoittaako ajatus trannyseksistä?
29
1764
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä muka on tranny-seksi muuta kuin mulkun lutkutusta suussa tai kullin painamista perseeseen?
- Anonyymi
hei..missäpäin olet ja mitä kaikkea tuhmaa haluaisit touhuta
voishan olla mukavaa
- Anonyymi
Homoseksi on aina mukaansatempaavan mukavaa.
- Anonyymi
Ihanaa kun saisi olla naisena , ja mies leikittelisi minun kanssani antaisi suihin , hyväilisi, suukottelisi, tulisi aivan kiinni ja ottaisi ihanan transutyttönsä.... Haluan miehen tai toisen transun itselleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kun saisi olla naisena , ja mies leikittelisi minun kanssani antaisi suihin , hyväilisi, suukottelisi, tulisi aivan kiinni ja ottaisi ihanan transutyttönsä.... Haluan miehen tai toisen transun itselleni.
Olen jo kauan toivonut itselleni omaa transua haluan toisen tytön leikkeihin olisimme kaksi tyttöä kaivamassa hameen alta ihanaa reikää.
- Anonyymi
Olen mies joka käyttää naisten pokkareita,sukkiksia ja muutakin.......pari drinksuja kun ottaa niin tulee ajatus/fantasia et olis pantavan.......vaikka auton takapenkillä. Taitaa jäädä kokematta.....
- Anonyymi
Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,
olis kiva tutustua toiseen crossdesser-tyttöilijään. M55 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,
olis kiva tutustua toiseen crossdesser-tyttöilijään. M55Hei.. olis mukava tavata ja nautiskella.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,
olis kiva tutustua toiseen crossdesser-tyttöilijään. M55Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.
Missäspäin oot??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.
Kuulostaa kivalle. M55
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.
Missä oot?
- Anonyymi
Tipsukka2 kirjoitti:
Missä oot?
Moikka Tipsukka
Minäkin Varsinaissuomessa, tykkään myöskin tyttöillä ja voisimme alkuun kirjoitella.
laita viestiä cd,[email protected] Anonyymi kirjoitti:
Moikka Tipsukka
Minäkin Varsinaissuomessa, tykkään myöskin tyttöillä ja voisimme alkuun kirjoitella.
laita viestiä cd,[email protected]Laitoin. Tuliko perille?
- Anonyymi
Tranny ei, upea shemale kyllä.
- Anonyymi
No hyi helvetti
Minä tykkään kaikista ihanista asuista. Mekot ja hameet ja varsinkin huivit ovat ihania. Kiihotun valtavasti jos olisin vaikka jonkun piika, orja, prinsessa tai tyttövauva ihanissa hepeneissä.
- Anonyymi
Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,
Kuulostaa valtavan ihanalta!
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,
Jos olen huono niin minua rangaistaan varmaankin?
Olisi varmaan kiimaista
- Anonyymi
Korkopakko olis minun sisäkölle,minihame sekä nailonsääret. Huivi harteilla ja päässä,essu tarvittaessa tietty mutta pointti on ettei isännälle näyttäydytä ilman korkoja.Mieluusti rangaistuksia jaetaan...
Ihanaa. Rakastan huiveja ja essuja. Varmaan myös asussa on pitsiä ja ainakin hartiahuivi on kukallinen. Piian pakollisiin kuuluu tietysti korot jotta kopsutuksesta kuuluu missä piika milloinkin menee. Jos piika puhuu liikaa, voi suun tukita tarpeen mukaan. Sitten kun piikaa ei tarvita, se voidaan lukita.
- Anonyymi
Tipsukka2 kirjoitti:
Ihanaa. Rakastan huiveja ja essuja. Varmaan myös asussa on pitsiä ja ainakin hartiahuivi on kukallinen. Piian pakollisiin kuuluu tietysti korot jotta kopsutuksesta kuuluu missä piika milloinkin menee. Jos piika puhuu liikaa, voi suun tukita tarpeen mukaan. Sitten kun piikaa ei tarvita, se voidaan lukita.
Tässä on sitä jotain.
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483