Kiihoittaako ajatus trannyseksistä?

Anonyymi

Haluaisitko pukeutua naiseksi ja harrastaa kuumaa-seksiä tranny-leilan49 kanssa?

29

1764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä muka on tranny-seksi muuta kuin mulkun lutkutusta suussa tai kullin painamista perseeseen?

    • Anonyymi

      hei..missäpäin olet ja mitä kaikkea tuhmaa haluaisit touhuta

    • voishan olla mukavaa

      • Anonyymi

        Homoseksi on aina mukaansatempaavan mukavaa.


      • Anonyymi

        Ihanaa kun saisi olla naisena , ja mies leikittelisi minun kanssani antaisi suihin , hyväilisi, suukottelisi, tulisi aivan kiinni ja ottaisi ihanan transutyttönsä.... Haluan miehen tai toisen transun itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun saisi olla naisena , ja mies leikittelisi minun kanssani antaisi suihin , hyväilisi, suukottelisi, tulisi aivan kiinni ja ottaisi ihanan transutyttönsä.... Haluan miehen tai toisen transun itselleni.

        Olen jo kauan toivonut itselleni omaa transua haluan toisen tytön leikkeihin olisimme kaksi tyttöä kaivamassa hameen alta ihanaa reikää.


      • Missä päin ajellet?


      • Tipsukka2 kirjoitti:

        Missä päin ajellet?

        kanta-hämessä


      • asuntoautom52 kirjoitti:

        kanta-hämessä

        Ok harmi. Mä Varsinais-Suomessa.


    • Anonyymi

      Olen mies joka käyttää naisten pokkareita,sukkiksia ja muutakin.......pari drinksuja kun ottaa niin tulee ajatus/fantasia et olis pantavan.......vaikka auton takapenkillä. Taitaa jäädä kokematta.....

      • Anonyymi

        Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,
        olis kiva tutustua toiseen crossdesser-tyttöilijään. M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,
        olis kiva tutustua toiseen crossdesser-tyttöilijään. M55

        Hei.. olis mukava tavata ja nautiskella.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,
        olis kiva tutustua toiseen crossdesser-tyttöilijään. M55

        Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.

        Missäspäin oot??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.

        Kuulostaa kivalle. M55


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.

        Missä oot?


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Missä oot?

        Moikka Tipsukka
        Minäkin Varsinaissuomessa, tykkään myöskin tyttöillä ja voisimme alkuun kirjoitella.
        laita viestiä cd,[email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikka Tipsukka
        Minäkin Varsinaissuomessa, tykkään myöskin tyttöillä ja voisimme alkuun kirjoitella.
        laita viestiä cd,[email protected]

        Laitoin. Tuliko perille?


    • Anonyymi

      Tranny ei, upea shemale kyllä.

    • Anonyymi

      No hyi helvetti

    • Minä tykkään kaikista ihanista asuista. Mekot ja hameet ja varsinkin huivit ovat ihania. Kiihotun valtavasti jos olisin vaikka jonkun piika, orja, prinsessa tai tyttövauva ihanissa hepeneissä.

      • Anonyymi

        Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,

        Kuulostaa valtavan ihanalta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,

        Jos olen huono niin minua rangaistaan varmaankin?


    • Olisi varmaan kiimaista

    • Anonyymi

      Korkopakko olis minun sisäkölle,minihame sekä nailonsääret. Huivi harteilla ja päässä,essu tarvittaessa tietty mutta pointti on ettei isännälle näyttäydytä ilman korkoja.Mieluusti rangaistuksia jaetaan...

      • Ihanaa. Rakastan huiveja ja essuja. Varmaan myös asussa on pitsiä ja ainakin hartiahuivi on kukallinen. Piian pakollisiin kuuluu tietysti korot jotta kopsutuksesta kuuluu missä piika milloinkin menee. Jos piika puhuu liikaa, voi suun tukita tarpeen mukaan. Sitten kun piikaa ei tarvita, se voidaan lukita.


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Ihanaa. Rakastan huiveja ja essuja. Varmaan myös asussa on pitsiä ja ainakin hartiahuivi on kukallinen. Piian pakollisiin kuuluu tietysti korot jotta kopsutuksesta kuuluu missä piika milloinkin menee. Jos piika puhuu liikaa, voi suun tukita tarpeen mukaan. Sitten kun piikaa ei tarvita, se voidaan lukita.

        Tässä on sitä jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on sitä jotain.

        Olisi ihanaa fantasioida yhdessä!


    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe