Kiihoittaako ajatus trannyseksistä?

Anonyymi

Haluaisitko pukeutua naiseksi ja harrastaa kuumaa-seksiä tranny-leilan49 kanssa?

29

1661

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä muka on tranny-seksi muuta kuin mulkun lutkutusta suussa tai kullin painamista perseeseen?

• Anonyymi

hei..missäpäin olet ja mitä kaikkea tuhmaa haluaisit touhuta

• voishan olla mukavaa

• Anonyymi

Homoseksi on aina mukaansatempaavan mukavaa.

• Anonyymi

Ihanaa kun saisi olla naisena , ja mies leikittelisi minun kanssani antaisi suihin , hyväilisi, suukottelisi, tulisi aivan kiinni ja ottaisi ihanan transutyttönsä.... Haluan miehen tai toisen transun itselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kun saisi olla naisena , ja mies leikittelisi minun kanssani antaisi suihin , hyväilisi, suukottelisi, tulisi aivan kiinni ja ottaisi ihanan transutyttönsä.... Haluan miehen tai toisen transun itselleni.

Olen jo kauan toivonut itselleni omaa transua haluan toisen tytön leikkeihin olisimme kaksi tyttöä kaivamassa hameen alta ihanaa reikää.

• Tipsukka2

Missä päin ajellet?

• Tipsukka2 kirjoitti:

Missä päin ajellet?

kanta-hämessä

• asuntoautom52 kirjoitti:

kanta-hämessä

Ok harmi. Mä Varsinais-Suomessa.

• Anonyymi

Olen mies joka käyttää naisten pokkareita,sukkiksia ja muutakin.......pari drinksuja kun ottaa niin tulee ajatus/fantasia et olis pantavan.......vaikka auton takapenkillä. Taitaa jäädä kokematta.....

• Anonyymi

Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,
        olis kiva tutustua toiseen crossdesser-tyttöilijään. M55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,

Hei.. olis mukava tavata ja nautiskella.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.

Missäspäin oot??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kivalle. M55

• Anonyymi kirjoitti:

Missä oot?

• Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

Missä oot?

Moikka Tipsukka
        Minäkin Varsinaissuomessa, tykkään myöskin tyttöillä ja voisimme alkuun kirjoitella.
        laita viestiä cd,[email protected]

• Anonyymi kirjoitti:

Moikka Tipsukka
        Minäkin Varsinaissuomessa, tykkään myöskin tyttöillä ja voisimme alkuun kirjoitella.
        laita viestiä cd,[email protected]

Laitoin. Tuliko perille?

• Anonyymi

Tranny ei, upea shemale kyllä.

• Anonyymi

No hyi helvetti

• Minä tykkään kaikista ihanista asuista. Mekot ja hameet ja varsinkin huivit ovat ihania. Kiihotun valtavasti jos olisin vaikka jonkun piika, orja, prinsessa tai tyttövauva ihanissa hepeneissä.

• Anonyymi

Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,

Kuulostaa valtavan ihanalta!

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olen huono niin minua rangaistaan varmaankin?

• Olisi varmaan kiimaista

• Anonyymi

Korkopakko olis minun sisäkölle,minihame sekä nailonsääret. Huivi harteilla ja päässä,essu tarvittaessa tietty mutta pointti on ettei isännälle näyttäydytä ilman korkoja.Mieluusti rangaistuksia jaetaan...

• Ihanaa. Rakastan huiveja ja essuja. Varmaan myös asussa on pitsiä ja ainakin hartiahuivi on kukallinen. Piian pakollisiin kuuluu tietysti korot jotta kopsutuksesta kuuluu missä piika milloinkin menee. Jos piika puhuu liikaa, voi suun tukita tarpeen mukaan. Sitten kun piikaa ei tarvita, se voidaan lukita.

• Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

Ihanaa. Rakastan huiveja ja essuja. Varmaan myös asussa on pitsiä ja ainakin hartiahuivi on kukallinen. Piian pakollisiin kuuluu tietysti korot jotta kopsutuksesta kuuluu missä piika milloinkin menee. Jos piika puhuu liikaa, voi suun tukita tarpeen mukaan. Sitten kun piikaa ei tarvita, se voidaan lukita.

Tässä on sitä jotain.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä on sitä jotain.

Olisi ihanaa fantasioida yhdessä!

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2228
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      65
      1511
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1095
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1088
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      844
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe