Haluaisitko pukeutua naiseksi ja harrastaa kuumaa-seksiä tranny-leilan49 kanssa?
Kiihoittaako ajatus trannyseksistä?
29
1661
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä muka on tranny-seksi muuta kuin mulkun lutkutusta suussa tai kullin painamista perseeseen?
- Anonyymi
hei..missäpäin olet ja mitä kaikkea tuhmaa haluaisit touhuta
voishan olla mukavaa
- Anonyymi
Homoseksi on aina mukaansatempaavan mukavaa.
- Anonyymi
Ihanaa kun saisi olla naisena , ja mies leikittelisi minun kanssani antaisi suihin , hyväilisi, suukottelisi, tulisi aivan kiinni ja ottaisi ihanan transutyttönsä.... Haluan miehen tai toisen transun itselleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kun saisi olla naisena , ja mies leikittelisi minun kanssani antaisi suihin , hyväilisi, suukottelisi, tulisi aivan kiinni ja ottaisi ihanan transutyttönsä.... Haluan miehen tai toisen transun itselleni.
Olen jo kauan toivonut itselleni omaa transua haluan toisen tytön leikkeihin olisimme kaksi tyttöä kaivamassa hameen alta ihanaa reikää.
- Anonyymi
Olen mies joka käyttää naisten pokkareita,sukkiksia ja muutakin.......pari drinksuja kun ottaa niin tulee ajatus/fantasia et olis pantavan.......vaikka auton takapenkillä. Taitaa jäädä kokematta.....
- Anonyymi
Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,
olis kiva tutustua toiseen crossdesser-tyttöilijään. M55 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,
olis kiva tutustua toiseen crossdesser-tyttöilijään. M55Hei.. olis mukava tavata ja nautiskella.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olis kiva tutustua toiseen crossdesser-tyttöilijään. M55Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.
Missäspäin oot??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.
Kuulostaa kivalle. M55
Anonyymi kirjoitti:
Missä oot?
- Anonyymi
Tipsukka2 kirjoitti:
Missä oot?
Moikka Tipsukka
Minäkin Varsinaissuomessa, tykkään myöskin tyttöillä ja voisimme alkuun kirjoitella.
laita viestiä cd,[email protected] Anonyymi kirjoitti:
Moikka Tipsukka
Minäkin Varsinaissuomessa, tykkään myöskin tyttöillä ja voisimme alkuun kirjoitella.
laita viestiä cd,[email protected]Laitoin. Tuliko perille?
- Anonyymi
Tranny ei, upea shemale kyllä.
- Anonyymi
No hyi helvetti
Minä tykkään kaikista ihanista asuista. Mekot ja hameet ja varsinkin huivit ovat ihania. Kiihotun valtavasti jos olisin vaikka jonkun piika, orja, prinsessa tai tyttövauva ihanissa hepeneissä.
- Anonyymi
Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,
Kuulostaa valtavan ihanalta!
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen huono niin minua rangaistaan varmaankin?
Olisi varmaan kiimaista
- Anonyymi
Korkopakko olis minun sisäkölle,minihame sekä nailonsääret. Huivi harteilla ja päässä,essu tarvittaessa tietty mutta pointti on ettei isännälle näyttäydytä ilman korkoja.Mieluusti rangaistuksia jaetaan...
Ihanaa. Rakastan huiveja ja essuja. Varmaan myös asussa on pitsiä ja ainakin hartiahuivi on kukallinen. Piian pakollisiin kuuluu tietysti korot jotta kopsutuksesta kuuluu missä piika milloinkin menee. Jos piika puhuu liikaa, voi suun tukita tarpeen mukaan. Sitten kun piikaa ei tarvita, se voidaan lukita.
- Anonyymi
Tipsukka2 kirjoitti:
Ihanaa. Rakastan huiveja ja essuja. Varmaan myös asussa on pitsiä ja ainakin hartiahuivi on kukallinen. Piian pakollisiin kuuluu tietysti korot jotta kopsutuksesta kuuluu missä piika milloinkin menee. Jos piika puhuu liikaa, voi suun tukita tarpeen mukaan. Sitten kun piikaa ei tarvita, se voidaan lukita.
Tässä on sitä jotain.
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842