Isän seksuaalinen ahdistelu

Olen viiskymppinen nainen ja isäni on lähes 80. Viime vuosina hänellä on tullut pakkomielle näyttää minulle penistään ja runkata minun läsnäollessa. Useimmiten hän on alasti kun menen käymään, tai jos ei ole - hän riisuu kaikki vaatteet pois. Keksii että hänen peniksessään tai kiveksissään on joku vika, mitä minun tulisi tutkia. Sekä saisiko hän tutkia minun alapäätäni. Jankuttaa kun ei seiso vaikka siemennestettä tulee. Tämä alkaa käydä minulle niin ahdistavaksi että jotain täytyisi tehdä. Hänellä ei ole dementiaa, parkinsonia eikä alzheimeria. Tiedän että moni ajattelee että miksi minä sitten menen sinne, pysyisin poissa. Sitä on halunnut auttaa. Olen käynyt hänelle kaupassa ja asioilla. Joskus isän kanssa on ihan mukava jutella. Mutta sitten taas ei. Välillä isä käyttää alkoholia diapamien kanssa välillä taas ei. Isällä oli vaikea eturauhassyöpä noin 2003 ja huomannut tässä viimeiset kymmenen vuotta kuinka paljon hän on muuttunut niin henkisesti kuin fyysisesti, syöpähoito vaikutti hänen hermostoon niin että se tuhosi osan mikä alkaa nyt viedä isän jalat alta. Kysyisin onko mitään hormooni hoitoa millä hänen pakkomiellettä seksistä saisi korjattua, hän kärsii siitä psyykkisesti ja fyysisesti. Sekä onko kellään muulla vastaavia kokemuksia. Kiitos.

2

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuo ihan yleistä ole, mutta ei ihan tavattoman harvinaistakaan. Palvelutaloissa on paljon muistisairaita, sekä miehiä että naisia, jotka masturboivat taukoamatta. Mietipä 80-vuotiasta höppänää mummoa, joka hinkkaa tavaraansa johonkin taukoamatta.

      • Anonyymi

        Mä aina ajatellutkin mitenkä hoitajat kestää näitä. Mä jouduin omassa työssäni kestämään ja kuuntelemaan heitä ihan tarpeeksi - vaikka osaa mottasin halolla päähän että sain tehdä työni rauhassa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe