Kukahan riemuidiootti on määritellyt, että Sasin montussa pitää nopeus laskea kahdeksaankymppiin?
Eihän tuossa kohtaa ole juurikaan edes kolareita tullut, ja parhaiten liikenne sujuu tasaisella nopeudella. Ei siten, että monttuun jarrutellaan ja taas ylämäkeen kiihdytetään.
Vai hakeeko Palsternakka vaan täytettä valtion pohjattomaan pussiin?
Kolmostien nopeusrajoitukset
8
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä väliä, 120 km/h:han sää siihen kuitenkin ajat.
- Anonyymi
Saisi silti ajaa tasaisesti ilman kameran välkettä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisi silti ajaa tasaisesti ilman kameran välkettä...
Laita aurinkolasit päähän niin kuin minä, ei välke haittaa.
- Anonyymi
Sasi ja Sammi Ikaalisen suorassa leveässä alamäessä
ovat pullonkaulana koko Länsi-Suomen kehitykselle.
Nelostie ja Jyväskylä saavat kaikki turistit ja uudet liikkeet. - Anonyymi
Pitää varmaan ajaa riittävästi maata sinne montun pohjalle ni ei haittaa.
- Anonyymi
Juuri ihmettelen sitä että kymmenkunta vuotta siinä on ajeltu 100 km/h ja nyt alennettu.
Syy on tietenkin se kamera; ei muuten saada huomautuksia ja sakkoja pikkupikku ylinopeuksista joita harvoin voi edes kuitenkaan ajaa kun siinä jarrutetaan varmuudeksi kuutenkymppiin, ja sehän turvallista onkin ja taloudellista ja ekologista; tappaa hyvä vauhti , täysi käsittämätöntä kusipäisyyttä tien pitäjiltä.
Samaa järjettömyttä on Kolmenkulman ABCeen liikenneympyrän kohdalla jostain täysin käsittämättömästä syystä yhtäkkiä satanen laskettu 80km/h miksi, miksi ja miksi tie on aivan yhtä huono koko suomessa urilla ja pilalla , suurikiitos nastarenkailijoiden ansioista , kiitos.
Menee vaan kunnioitus liikennemerkkeihin ja nopeus arvioihin niin rantatunnelin 60 on alisuorittamista nykypäivänä kun kaikkialla euroopassa samalainen tunneli antaa ajaa 120 km/h, ei mikä prkl siinä on että sekin turvallinen tien osa missä ei saisi ajaa nastarenkailla pilataan ajamalla alinopeutta ja nastoilla.
Kuljettaja vastaa aina ajamisestaan mutta nämä päätökset tehneet eivät vastaan mistään mutta luulen että palkkaluokka onkin niin suuri ettei tavallisen ratinkääntäjän palkalla voi alkaa vittuilemaan vaikka pitäisi.- Anonyymi
Mikähän tää yleisin suomalaisten ajattelutapa on että kaikki on muka ilkeyttään tehty? Kolmikulman ABC:n kohdalla nopeusrajoitukset oli laskettu tietöiden takia. Aikataulut vain ei tunnu oikein pitävän ja rajoitus oli siinä vähän hyvissä ajoin. Mutta kai sää nyt ehdit vaikka kilometrin ajan ajoitkin kolmeakymmentä kilometriä tunnissa ylinopeutta sen tavallisen kympin sijaan?
- Anonyymi
voihan nasta. pitäiskö tunneliin mennessä vaihtaa nastat pois voi prk prk
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171048124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102639Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2222114Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231933- 721120
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59979Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77929- 170925
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43872