Transferwise tiliotteella

Hei,osaako joku Transferwisella rahaa lahettanyt kertoa, mita merkintoja tiliotteella nakyy esim.Nordea pankilla?Esim.tilanne ,etta olen lahettanyt 1000e Bangkok Bank tililleni Thaimaahan TW;ta kayttaen.Nakyyko tiliotteella minun avaamani tilin tietoja Thaimaassa-siis Bangkok Bank-vai nakyyko siina ainoastaan tuo avaamani tili Transferwisella?-vai perati kummatkin?Tilasin kannykkaan tuon Transferwisen ohjelmiston ja siina tuli nakojaan automaattisesti avattua tili Handelsbank Germany,jossa naemma TW Account Holder olen mina.En haluaisi turhaan levitella tilitietojani tiliotteen mukana-jos tietojani nakyy otteella,niin sitten siirrot jaa TW tekematta.Googlettamalla ei tietoja saanut ja Nordeasta ei nain vaikeisiin kysymyksiin haluta nakojaan vastata.

0

<50

Vastaukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mielipiteitä amk pääsykokeesta?

Itselle englanti ja eettiset taidot oli vaikeimpia... Jäikö teillä paljon vastaamatta kysymyksiin? Minulla joka osiossa jäi johonkin vastaamatta.
        Pääsykokeet
        184
        6799
      2. Kulmuni saavutti puolueen luottamuksen

Juuri kun Kulmuni on saavuttanut täyden luottamuksen Keskustapuoleen todellisilta johtajilta hän ilmoittaa 5 minuutin kuluttua erostaan ministerin pes
        Suomen Keskusta
        192
        4615