Kiitos motoristit kun teette minusta entistä rikkaamman!

Anonyymi

Sammon ja Nesteen omistajana täytyy kiittää teitä taas muhkeasta osinkopotista! :)

Maksakaa niitä sikakalliita vakuutuksia ja sikakallista bensaa jatkossakin. Kiitos.

9

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vakuutusmaksujen pitäisi olla nelinkertaiset vähintään.

    • Liikennevakuutus kilokyykkyyn täysillä bonuksilla ei ole paha, bensaa menee kun ajaa muutaman satakilsaa päivässä niin siihen lisäksi ja sitten kulutusosat kuten renkaat jarrupalat ja ketjuvaha ynnä muu voiteluaine. Huollot kuten venat maksaa myös mutta mihin muka voisi rahansa paremmin käyttää.

      • Anonyymi

        "mutta mihin muka voisi rahansa paremmin käyttää"

        Esim. saksasta haettuun loppuunpoljettuun BMW M5:seen.

        Venyttämällä pitenee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "mutta mihin muka voisi rahansa paremmin käyttää"

        Esim. saksasta haettuun loppuunpoljettuun BMW M5:seen.

        Venyttämällä pitenee.

        M5 tai M6 on hyviä kavereita kilokyykylle niin ei tarvitse kyykyttää esim pakkasella tai muuten viileässä tahi vesisateessa. Kaupassakin on näppärämpää käydä autolla kuin prätkällä.


      • Anonyymi

        Osakesijoituksiin? Urheiluvälineisiin? Osta vaikka joku 10 k€ maantiefillari jos sitä rahaa kerran liikaa on ettei tiedä mihin käyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osakesijoituksiin? Urheiluvälineisiin? Osta vaikka joku 10 k€ maantiefillari jos sitä rahaa kerran liikaa on ettei tiedä mihin käyttää.

        Itse ostin ensin osakkeita kunnes oli varaa urheilla ja sittemmin moottoripyöräillä. Alku on rankkaa mutta kun pitää mielessä päämäärän niin sekin on täyttä elämää. -Suosittelen.


    • Anonyymi

      Tämän ketjun aloittaja ei tiedä mitään moottoripyöristä, eikä niiden vakuutusten hinnoista. Halpaa on hyvän kuskin bonuksilla.
      Toivottavasti tämä kirjoittelija löytää poikaystävän ja saa pakoputkeensa tukevaa jöötiä, ettei tarvitse täällä turhautumistaan purkaa.

      Ps. Parilitraiseen moottoripyörääni on halvempi vakuutus( 150€/v.), kuin saman kokoisella moottorilla varustettuun henkilöautoon, moottoripyörän kulutuskin on 2 - 3 L pienempi.

      • Anonyymi

        Jossain harvassa vakiokuntoisessa romussa se kulutus saattaa tosiaan olla jopa autoa hieman pienempi (hurraa!), mutta montakos henkeä siihen pyörään mahtuu kyytiin? Minun autoon mahtuu viisi. Eli paljonko on kulutus yhteensä sitten kun kaikilla viidellä hengellä on oma moottoripyörä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain harvassa vakiokuntoisessa romussa se kulutus saattaa tosiaan olla jopa autoa hieman pienempi (hurraa!), mutta montakos henkeä siihen pyörään mahtuu kyytiin? Minun autoon mahtuu viisi. Eli paljonko on kulutus yhteensä sitten kun kaikilla viidellä hengellä on oma moottoripyörä?

        Motoristeilla on lähes kaikilla auto, monilla jopa useampi käyttötarpeen mukaan, joten erilaiset liikkumisen rajoitteet koskevat enemmän tavallista autoilijaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe