Kenoko sattumaa?

Tiukka Etu-Keno

Tuossa aiemmissa viesteissä oli erittäin hyvä pointti kenoarvonnasta. Tsekatkaa vaikka veikkauksen sivuilta niin vaikka katsoisi kenon historian alusta saakka, ei ikinä ole tullut vahingossakaan numeroita 1-10 peräkkäin, eikä se vielä mitään, mutta eipä ole tullut edes numeroita 1-7 tai edes 1-5 peräkkäin!
Voi ihme ja kumma mikä sattuma??!!!
Mikä sitten on syynä siihen, että tämmöisiä sarjoja ei tule?

No asia on hyvin yksinkertainen: veikkaukselle tulisi liian kalliiksi sallia tuollaisen sarjan toteutua. Eniten pelattuina nrot 1-10 toisivat pelaajille hirmuvoitot. Ja sellaista vartenhan ei ole kenoa kehitetty. surullista mutta totta.

9

1225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole...

tullut mitään muitakaan viittä tai kymmentä peräkkäistä numeroa. Oletko isotkin rahat kenoon hävinnyt kun noin katkerana salaliittoteoriaasi huutelet. Vai pelkästään tyhmä???

• Tiukka Etu-Keno

En ole isoja rahoja hävinnyt, mutta itse olet näemmä pelkästään tyhmä kun et sitten ole käynyt veikkauksen sivuilla kenotilastoja lukemassa.
        Sieltä näet väitteeni todeksi, jos viitsit nähdä sen verran vaivaa ennenkuin alat aukomaan päätäsi. 5 peräkkäistä on hyvinkin yleinen isoilla numeroilla, 7 peräkkäistäkin on nähty muttei 1-10 välillä. Tämä on fakta.

• kertaa
        Tiukka Etu-Keno kirjoitti:

En ole isoja rahoja hävinnyt, mutta itse olet näemmä pelkästään tyhmä kun et sitten ole käynyt veikkauksen sivuilla kenotilastoja lukemassa.
        Sieltä näet väitteeni todeksi, jos viitsit nähdä sen verran vaivaa ennenkuin alat aukomaan päätäsi. 5 peräkkäistä on hyvinkin yleinen isoilla numeroilla, 7 peräkkäistäkin on nähty muttei 1-10 välillä. Tämä on fakta.

tullut numerot 61-70 samaan riviin. Tuskin kertaakaan. Koska se on tilastollisesti todella epätodennäköistä, samoin kuin että numerot 1-10 tulisivat. Ei veikkauksen tarvitse kusettaa arvonnassa, todennäköisyys ja voittokatto varmistavat että suomalainen (Veikkaus) voittaa aina. Kovin fiksu et ole jos sitä et tajua.

• Tiukka Etu-Keno
        kertaa kirjoitti:

tullut numerot 61-70 samaan riviin. Tuskin kertaakaan. Koska se on tilastollisesti todella epätodennäköistä, samoin kuin että numerot 1-10 tulisivat. Ei veikkauksen tarvitse kusettaa arvonnassa, todennäköisyys ja voittokatto varmistavat että suomalainen (Veikkaus) voittaa aina. Kovin fiksu et ole jos sitä et tajua.

Ei mene sanomani perille, ei millään. Helmiä sioille taitaa olla kun tänne faxaa.
        Puhuin 5:n ja jopa 7:n peräkkäisen numeron esiintymisestä ja siitä että sitä ei tapahdu esim. 1-5 tai 2-8 tai muutoin ko. tavoin välillä 1-10! Ja koita nyt tajuta että veikkaus on säätänyt voittokaton VAIN kunkin tason PÄÄVOITOLLE, eli tajuatko kuinka paljon veikka joutuis maksamaan eri tasojen ALAVOITTOJA jos tulisi liikaa peräkkäisiä numeroita välille 1-10?!! Miettikääpä sitä ja uskokaa vaan mun puolestani kenon "sattumanvaraisuuteen"

• R.T

Ei mene sanomani perille, ei millään. Helmiä sioille taitaa olla kun tänne faxaa.
        Puhuin 5:n ja jopa 7:n peräkkäisen numeron esiintymisestä ja siitä että sitä ei tapahdu esim. 1-5 tai 2-8 tai muutoin ko. tavoin välillä 1-10! Ja koita nyt tajuta että veikkaus on säätänyt voittokaton VAIN kunkin tason PÄÄVOITOLLE, eli tajuatko kuinka paljon veikka joutuis maksamaan eri tasojen ALAVOITTOJA jos tulisi liikaa peräkkäisiä numeroita välille 1-10?!! Miettikääpä sitä ja uskokaa vaan mun puolestani kenon "sattumanvaraisuuteen"

Kerrotko ihan rahassa,kuinka monesti noita 5,jopa 7 numeron putkia on tullut.Ei niitä vallan paljoa ole tullut,mikäli kenoa on kohta pelattu se 3 vuotta(eikös se 2002 keväällä alkanu).3 vuodessa on 52*7*3 arvontaa,eli vajaat 1100 arvontaa.Uskallan väittää,että 7 peräkkäisen numeron sarjoja ei tuohon mahdu kahta kolmea enempää.Ja jos oletetaan 7 erilaista sarjaa 1-10,11-20,21-30,31-40,41-50,51-60,61-70,niin eipä se todennäköisyys osua juuri vaatimallesi 1-10 välille ole niin suuri,että sen osumattomuuden pitäisi epäilyksiä herättää.

Junttiudesta puhuminen kannattaa jättää sikseen,mikäli itse on käänteisesti niin sinisilmäinen,että uskoo firman,joka voi tehdä laillista kusetusta,tarvitsevan jotain järjestelyjä jo valmiiksikin tuottavassa pelissä.

• Tiukka Etu-Keno
        R.T kirjoitti:

Kerrotko ihan rahassa,kuinka monesti noita 5,jopa 7 numeron putkia on tullut.Ei niitä vallan paljoa ole tullut,mikäli kenoa on kohta pelattu se 3 vuotta(eikös se 2002 keväällä alkanu).3 vuodessa on 52*7*3 arvontaa,eli vajaat 1100 arvontaa.Uskallan väittää,että 7 peräkkäisen numeron sarjoja ei tuohon mahdu kahta kolmea enempää.Ja jos oletetaan 7 erilaista sarjaa 1-10,11-20,21-30,31-40,41-50,51-60,61-70,niin eipä se todennäköisyys osua juuri vaatimallesi 1-10 välille ole niin suuri,että sen osumattomuuden pitäisi epäilyksiä herättää.

Junttiudesta puhuminen kannattaa jättää sikseen,mikäli itse on käänteisesti niin sinisilmäinen,että uskoo firman,joka voi tehdä laillista kusetusta,tarvitsevan jotain järjestelyjä jo valmiiksikin tuottavassa pelissä.

Taas arvostelija joka ei ollut hänkään vaivautunut tutkimaan veikkauksen omilta sivuilta löytyvää listaa kenon voittonumeroista.
        Älä itse laske todennäköisyyksiä jotka eivät perustu jo toteutuneisiin faktoihin. Kenon sattumanvaraisuus ei pidä paikkaansa kuin korkeintaan siltä osin, että tietokone voi sallia jonkun niistä variaatioista toteutua, mikä ei tuota veikkaukselle tappiota.

Katsokaapa kaikki veikkauksen ystävät ja puolustajat tänä iltana kun tulee keno-lähetys tv 4:selta: edes nainen joka ilmoittaa mitä tapahtuu, ei väitä että ARVOTAAN kenonumerot, vaan hän sanoo "KATSOTAAN KENON VOITTONUMEROT"
        Jos homma olisi REHELLISTÄ ja SATTUMANVARAISTA, niin se voitaisiin hoitaa loton tavoin palloarvontana tai jopa pyytää Simo Frangen poimimaan palloja. Näin ei tapahdu, koska silloin voisi tapahtua niin, ettei veikkaus saisi höynäytettyä teitä hyväuskoisia hölmöjä, joita sen onneksi näyttää riittävän melkoinen määrä.

• R.T

Taas arvostelija joka ei ollut hänkään vaivautunut tutkimaan veikkauksen omilta sivuilta löytyvää listaa kenon voittonumeroista.
        Älä itse laske todennäköisyyksiä jotka eivät perustu jo toteutuneisiin faktoihin. Kenon sattumanvaraisuus ei pidä paikkaansa kuin korkeintaan siltä osin, että tietokone voi sallia jonkun niistä variaatioista toteutua, mikä ei tuota veikkaukselle tappiota.

Katsokaapa kaikki veikkauksen ystävät ja puolustajat tänä iltana kun tulee keno-lähetys tv 4:selta: edes nainen joka ilmoittaa mitä tapahtuu, ei väitä että ARVOTAAN kenonumerot, vaan hän sanoo "KATSOTAAN KENON VOITTONUMEROT"
        Jos homma olisi REHELLISTÄ ja SATTUMANVARAISTA, niin se voitaisiin hoitaa loton tavoin palloarvontana tai jopa pyytää Simo Frangen poimimaan palloja. Näin ei tapahdu, koska silloin voisi tapahtua niin, ettei veikkaus saisi höynäytettyä teitä hyväuskoisia hölmöjä, joita sen onneksi näyttää riittävän melkoinen määrä.

"Kenon sattumanvaraisuus ei pidä paikkaansa kuin korkeintaan siltä osin, että tietokone voi sallia jonkun niistä variaatioista toteutua, mikä ei tuota veikkaukselle tappiota."

Ihan totta.Kerrotko miten mikään numerosarja voisi tehdä tappiota veikkaukselle?Ainut on,että sattuu todella monta päävoittoa 10-tasolla samalla kierroksella.Ja siinäkin on turvaksi otettu maksukatto.
        Jos pelin palautusprosentti huitelee 55% tuntumassa,niin tappio firmalle on käytännössä mahdoton.Ainut on,että pelaajilla olisi käytössään jotain magiaa,joka mahdollistaisi osumat useammin kuin niiden todellinen todennäköisyys olisi.
        Itse en sinänsä ole veikkauksen ystävä enkä puolustaja.Juuri edellämainitusta palautusprosentti politiikasta johtuen.Itseasiassa tuo laillisen kusetuksen mahdollisuus on paras pointti siihen,ettei ko.firman tarvitse kusettaa.

• juster

"Katsokaapa kaikki veikkauksen ystävät ja puolustajat tänä iltana kun tulee keno-lähetys tv 4:selta: edes nainen joka ilmoittaa mitä tapahtuu, ei väitä että ARVOTAAN kenonumerot, vaan hän sanoo "KATSOTAAN KENON VOITTONUMEROT"
        Jos homma olisi REHELLISTÄ ja SATTUMANVARAISTA"

Hahaha. Luuletko että se nelosen juttu on kenoarvonta?? :))) Siis Kenohan arvotaan jo paljon aikaisemmin ja nelonen vaan esittää sen. Eihän se voiskaan sanoa ARVOTAAN kenonumerot, kun niitä ei siinä arvota vaan ainoastaan ne näytetään niille pulliaisille, joilla ei ole nettiä/teksti-tv:tä tai eivät osaa niitä käyttää.

• Sykerö

Vilkaiseppas uudestaan sieltä Veikkauksen sivuilta.
      Vähintään viiden numeron peräkkäisiä sarjojahan
      on tullut useitakin! Muistasin että on niitä
      seitsemän numeroisiakin tullut. On totta, ettei
      viimeaikoina. Katsoin esimerkiksi vuoden 2004-
      tilastoja, ja 28.9.2004 on ollut viisi peräkkäis-
      tä, alle kymmenen numeroa. Muitakin vastaavia löytyy, kun etsii. Olen huomannut, että
      pitkät sarjat esiintyvätkin ennemmin 40-60 alueella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8028
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3852
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1310
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1143
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1079
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      865
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      812
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      762
    Aihe