Akkoja täytyy vetää säännöllisesti turpaan

Anonyymi

Jotta muistavat asemansa.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin se "Turpaan nii että tukka lähtee" hävis?
      Mun piti vastata siihen, että Marianneko se suunnittelee taas Pikkulikkojen tukanrepimisreissua johki Tiflaan, ku on Vappuki jo ovella?
      Nykyään se kyl on hoitanu repimisenki suoraan Van-Hus-ten päästä, ku ohan se sentään melkein Sisar Vento Valkonen. ;)

    • Anonyymi

      Heikko ihminen turvautuu väkivaltaan. Käytöksesi on säälittävää. Olet heikko ja pelokas mies. Häpeä!

    • Anonyymi

      Ei nyt sentään muttei miehenkään pidä alistua mihin vaan. Ei edes perheen takia.

    • Anonyymi

      Aika eeppistä kirjoittaa turpaanvetoaloitus ja toisessa ketjussa luritella hempeit ja lempeit ja kertoa, että ei nämä turpaanvetojutut minulta ole😂

    • Anonyymi

      Nainen on aina asemassaan ilman pahoinpitelyä. Kuitenkin katsoo miehen perustarpeet että kaikki on hyvin.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä! Minä olen vetänyt taas kaikkia ukkoja turpaan, kun ovat edes aikeissa lähestyä :D Sinne ovat jääneet pökerryksiin pulujen noukittavaksi.

      Kaikkia pitää vetää turpaan, niin muistavat kuka on missäkin asemissa ja kuka vaan luulee olevansa asemissa :D

      • Anonyymi

        Haista sinä pulus paska. Sä et pärjää ees koko organisaatios voimilla, ku tositoimiin aletaan.
        Sä ott muutenkin todella säälittävä. Pelkkä Rottapoikien kätyri, vaikka jotain ihan muuta yritätki esittää. ;)


    • Anonyymi

      Naiset eivät sen paremmin saa pahoinpidellä. Kenties puolustuksessa.

    • Anonyymi

      joskus nainen voi kyllästyä siihen miehensä pahoinpitelyyn ja tappaa miehen. Kun mies nukkuu, niin iskee metsästysveitsen suoraan aorttaan. Enemmin sitä menee vankilaan, kuin tulee pieksetyksi.

      • Anonyymi

        Näinkin varmasti voi tapahtua, mutta kyllä se vaatii mielen perustavanlaatuista häiriötä, koska väitän, ettei kukaan normaalilla henkisillä ja psyykkisillä kyvyillä voi tappaa ketään. Ei voi. Joo voi puhua, että "ammun sut" :D Mutta että oikeasti alkaisi puukolla veteleen, niin ei normaali ihminen pysty siihen, ellei ole mieleltään täysin sekaisin tai sitten psykopaatti.

        Pelkkä ajatus, että lähdet läiskimään toista puukolla on täysin mahdotonta (ainakin minulla), en pysty edes katsomaan elokuvista sellaista kohtausta. Toki olen elämässä myös tappoja nähnyt, mutta siinä mieli vain jotenkin menee niin tiiviksi ja toimii parhaalla mahdollisella tavalla, tajuamatta tai edes muistamatta, miten on toiminut, on vain toiminut. Mutta, että terve ihminen lähtisi itse tuonne heilumaan, niin väitän, että se ei ole mahdollista. Kukaan tappaja ei ole terve, selitti mitä tahansa.


    • Ei, väkivalta ei ole ratkaisu, ketään ei pitäisi lyödä, sukupuolesta, seksuaalisesta suuntautumisesta, ihon väristä, ulkoisesta olemuksesta, tai vittumaisuudestakaan huolimatta, ja ei en ole varsinaisesti kaiken suvaitseva " suvakki" mutta jokaisella ihmisellä, sillä vihamielelläkin joita jolla kulla on, ei varmaan kaikilla, on ihmisarvo.

    • Anonyymi

      Kukaan henkisesti tasapainoinen ei vedä naista turpaan.
      Aloittajalle on laitettava kahleet ranteisiin että nyrkit pysyy paremmin paikallaan, muuten tulee takaisin turpiin kovemmalla kädellä.

    • Anonyymi

      Vai tämmöistä peliä täällä😎

    • Anonyymi

      Emmä missään organisaatioissa toistaiseksi ole. Enkä näin ollen pomokaan. Tarvetta ei ole moiseen vielä ollut. Katsantonne on aika outo.😆😁

    • Anonyymi

      Kyllä sitä joku tukijoukko takana on hyvä olla.😎

      • Anonyymi

        Sulla ei oo pieruki katoaa saharaan noppeemmin ku muistinmenetyksestä kärsivät tukijoukkos


    • Anonyymi

      Ketä haittaa muiden joukot. Ei liity varmaan palstalaisiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe