Tietääkö kukaan onko mahdollista, että jos esimerkiksi metsäpalsta ositetaan lasten ja vanhempien kesken yhtymänä niin onko yhtymästä saatuja rahoja mahdollista sijoittaa yhtymän nimissä? Eli jos esimerkiksi metsästä saadut vuokratulot haluttaisiin sijoittaa pidemmäksi aikaa ja nostaa sekä jakaa sitten myöhemmin osakkaille vaikka 15 vuoden jälkeen. Onko tällainen laillista tai mahdollista?
t:mietteliäs
Yhtymä ja sijoittaminen
Anonyymi
1
244
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtymän on vain kiinteän omaisuuden (kiinteistön/kiinteistöjen) hallintaan tarkoitettu verotussubjekti. Kiinteistöstä nostettua tuloa jokainen yhtymän osakas voi itse sijoittaa kuten parhaaksi näkee, mutta yhtymänä se ei ole mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945