Seksiviestit

Anonyymi

Löytyykö kanta-hämeen alueelta naista seksiviestien vaihtoon?

257

1894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro vähän itsestäsi ja oletko varattu. Kiinnostaisi olen varattu jos luottamus kunnossa, voisin mennä pidemmällekin näin kesällä.

• Anonyymi

Moi. Olen varattu 54 . Kiinnostaisi seksi viestien lähettely ja fantasiointi👍aika vaalea, normipainoinen ja mielestäni normaali mies. Suhde on ollut sellaisessa vaiheessa ettei enää ole seksiä. Lapset on jo isoja ja poissa kotoa niin nyt olisi aikaa keskittyä johonkin muuhun asiaan😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi. Olen varattu 54 . Kiinnostaisi seksi viestien lähettely ja fantasiointi👍aika vaalea, normipainoinen ja mielestäni normaali mies. Suhde on ollut sellaisessa vaiheessa ettei enää ole seksiä. Lapset on jo isoja ja poissa kotoa niin nyt olisi aikaa keskittyä johonkin muuhun asiaan😉

Ja erota et halua etkä uskalla vaan sun pitää roikkua rahan takia huonossa liitossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja erota et halua etkä uskalla vaan sun pitää roikkua rahan takia huonossa liitossa.

Juurikin näin😣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla sama juttu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kohtalo täällä.. olen 50v 167-65-B vaalea ja tykkään yli kaiken seksistä sekä fantasioin paljon kun tyydytän itse itseäni. T. Johanna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kohtalo täällä.. olen 50v 167-65-B vaalea ja tykkään yli kaiken seksistä sekä fantasioin paljon kun tyydytän itse itseäni. T. Johanna

Mukavassa iässä olet😁 ne asiat vaan menee näin joskus! Minäkin tykkään seksistä tosi paljon ja fantasion kun leikin. Mistä päin Johanna on ? Trv. Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavassa iässä olet😁 ne asiat vaan menee näin joskus! Minäkin tykkään seksistä tosi paljon ja fantasion kun leikin. Mistä päin Johanna on ? Trv. Jyrki

Hyvinkään lipeillä olen Entä itse? Ihana kun tykkäät samoista asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Forssan suunnalla. Välimatkaa hivenen! Ei tosin viestejä haittaa 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Forssan suunnalla. Välimatkaa hivenen! Ei tosin viestejä haittaa 👍

Fantasioin juuri että riisun sinun housusi ja..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori katkos😣nyt on aikaa! Mä nauttisin kun sä riisuisit ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä hyväilisin sun ihania pakaroita....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä öitä Johanna toivottavasti olet huomenna kuulolla.t jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Johanna. Miten on sunnuntai mennyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Johanna. Miten on sunnuntai mennyt?

Hei Jyrki! Kavereita kylässä ja tehty ruokaa. Ihanaa saat hyväillä pakaroitani..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Jyrki! Kavereita kylässä ja tehty ruokaa. Ihanaa saat hyväillä pakaroitani..

Moi okei ei sitten parane häiritä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kuitenkin kysyä millaiset pakarat sulla on😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi okei ei sitten parane häiritä👍

Vieraat lähteneet.. saat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieraat lähteneet.. saat

Millaiset pakarat sulla on... Mitä mä näkisin kun olisit pelkissä biksuista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kuitenkin kysyä millaiset pakarat sulla on😉

Pakarani on pienehkö ja tiukka koska kuntoilen aika paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakarani on pienehkö ja tiukka koska kuntoilen aika paljon

Pienet ja pyöreät pakarat on kiihottavat... millaiset biksut saan sun jalasta riisua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienet ja pyöreät pakarat on kiihottavat... millaiset biksut saan sun jalasta riisua?

Punaiset jossa edessä pieni verkkomainen kolmio ja muuten narut.. saat riisua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punaiset jossa edessä pieni verkkomainen kolmio ja muuten narut.. saat riisua

Ihanaa... Riisuisin ne hitaasti nautiskellen.. hyväillen ja suukotellen....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaiset rinnat sulla on??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa.. tyydytän samalla itseäni.. suukota ja hyväile etsin samalla sinun miehisyyttä käteeni.. rinnat ovat pystyt ja toinen nänni on vähän pienempi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa.. tyydytän samalla itseäni.. suukota ja hyväile etsin samalla sinun miehisyyttä käteeni.. rinnat ovat pystyt ja toinen nänni on vähän pienempi..

Suukotan sun pakaroita ja etsin punaisen kolmion alta jotain ihanaa...kieli haluaa sinne löytää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaiset rinnat sulla on??

Oletko minkä kokoinen mies..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko minkä kokoinen mies..

177ja 88 normaali varustus😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suukotan sun pakaroita ja etsin punaisen kolmion alta jotain ihanaa...kieli haluaa sinne löytää...

Olen aivan märkä ja kiihottunut kulta.. levitän jalkojani että pääset maistaa minun syvintäni.. AAH sain juuri ui tärisen ihanaa tekee hyvää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan märkä ja kiihottunut kulta.. levitän jalkojani että pääset maistaa minun syvintäni.. AAH sain juuri ui tärisen ihanaa tekee hyvää..

Voi sä maistut taivaallisen hyvältä... Oi levitä kulta niin saan syvemmältä maistaa sun pikku pimppaa...mä oon tosi kovana...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

177ja 88 normaali varustus😉

Onko sinulla pieni masu.. tykkään siitä kun rakastellessa masu painaa naista.. tykkään imeskellä kunnolla miehuuttasi ja saat laueta suuhuni.. yksi suurista haluistani naisena kun mies purkautuu syvälle suuhuni.. Aah tärisen saan peräkkäisiä orgasmeja ihanaa ja pakko huutaa ai.. taka ovi auki ja naapurin rouva huusi juuri onko kaikki hyvin voi ei.. vastasin paremmin kuin hyvin.. naapuri sanoi nauti rauhassa.. tunnemme toisemme hyvin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla pieni masu.. tykkään siitä kun rakastellessa masu painaa naista.. tykkään imeskellä kunnolla miehuuttasi ja saat laueta suuhuni.. yksi suurista haluistani naisena kun mies purkautuu syvälle suuhuni.. Aah tärisen saan peräkkäisiä orgasmeja ihanaa ja pakko huutaa ai.. taka ovi auki ja naapurin rouva huusi juuri onko kaikki hyvin voi ei.. vastasin paremmin kuin hyvin.. naapuri sanoi nauti rauhassa.. tunnemme toisemme hyvin..

On pieni masu😉mä nautin todellakin suu seksistä puolin ja toisin😋😋kiihottavaa saada laueta sun suuhun...se on ihanaa kun huudat ja naapuri kuulee ja tietää mitä tapahtuu... Varmaan on kiinnostuneena kuuntelemassa ja vois haluta mukaan nautintoihin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sä maistut taivaallisen hyvältä... Oi levitä kulta niin saan syvemmältä maistaa sun pikku pimppaa...mä oon tosi kovana...

Kiitti kulta! Levitän.. ihana sinun kieli sisälläni.. sain käteeni sinun kalun ihanan sileä. hieron edes takaisin ja kalusi kasvaa täyteen mittaan.. tule sisääni hitaasti Aah laukean taas.. pakko huutaa ja naapuri tietää mitä teen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti kulta! Levitän.. ihana sinun kieli sisälläni.. sain käteeni sinun kalun ihanan sileä. hieron edes takaisin ja kalusi kasvaa täyteen mittaan.. tule sisääni hitaasti Aah laukean taas.. pakko huutaa ja naapuri tietää mitä teen..

Voi luoja kulta levitä enemmän!! Sun pimppa on niin ihanan tiukka sä sait mut niin suureksi... naapuri kurkkii varmasti jo ikkunan takana salaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pääsen tosi hitaasti sun sisälle ja miten sä sykit aaahh....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On pieni masu😉mä nautin todellakin suu seksistä puolin ja toisin😋😋kiihottavaa saada laueta sun suuhun...se on ihanaa kun huudat ja naapuri kuulee ja tietää mitä tapahtuu... Varmaan on kiinnostuneena kuuntelemassa ja vois haluta mukaan nautintoihin....

Naapuri asuu yksin on ystäväni.. voisi tullakin jos olisit täällä.. tietää että olen seksin puutteessa.. kannustaa minua etsimään vierasta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapuri asuu yksin on ystäväni.. voisi tullakin jos olisit täällä.. tietää että olen seksin puutteessa.. kannustaa minua etsimään vierasta..

Saisinko olla kahden naisen kanssa?? Kiihottaako sua seksi toisen naisen kanssa....se olis todellakin ihanaa kultaseni....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pääsen tosi hitaasti sun sisälle ja miten sä sykit aaahh....

Laukea kulta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laukea kulta..

Saanko laueta syvälle sun tiukkaan pimppaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisinko olla kahden naisen kanssa?? Kiihottaako sua seksi toisen naisen kanssa....se olis todellakin ihanaa kultaseni....

Kiihottaa ja olen nuorempana ollutkin naisen kanssa.. voisin olla varma jos nähdään livenä meillä.. naapurin rouva tulisi mukaan mielellään jos halut.. tietenkin että mieheni on työ matkalla eikä yllätä kotoa.. kulta minun on pakko lopettaa koska mieheni palaa kotia.. laukea minulle kunnolla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottaa ja olen nuorempana ollutkin naisen kanssa.. voisin olla varma jos nähdään livenä meillä.. naapurin rouva tulisi mukaan mielellään jos halut.. tietenkin että mieheni on työ matkalla eikä yllätä kotoa.. kulta minun on pakko lopettaa koska mieheni palaa kotia.. laukea minulle kunnolla..

Kuule aivan varmasti laukean kunnolla sait mut niin kuumaksi💋 palataan jos vielä huomenna tai myöhemmin haluat. Mä haluisin kulta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko laueta syvälle sun tiukkaan pimppaan....

Saat tule nyt.. aah ihanaa tulen taas.. pane lujaa pane aah ei koskee ihan kun tulen taas..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule aivan varmasti laukean kunnolla sait mut niin kuumaksi💋 palataan jos vielä huomenna tai myöhemmin haluat. Mä haluisin kulta..

Minäkin halun kulta.. saat rakastelle kanssani niin paljon kuin halut.. mehän olemme molemmat varattuja ja puutteessa näin voimme tyydyttää toisiamme..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin halun kulta.. saat rakastelle kanssani niin paljon kuin halut.. mehän olemme molemmat varattuja ja puutteessa näin voimme tyydyttää toisiamme..

Siinä olet aivan oikeassa kultaseni...sitä mä haluan niin paljon!! Hyviä öitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä olet aivan oikeassa kultaseni...sitä mä haluan niin paljon!! Hyviä öitä

Hyvää yötä kulta.. toivottavasti sait purkaantua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä kulta.. toivottavasti sait purkaantua..

Huomenta Johanna! Aamu on parasta aikaa harrastaa seksiä😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaisiko Johannaa kirjoitella 50v satakuntalaisen miehen kanssa. Olen varattu ja tykkään kaikenlaisesta seksistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta Johanna! Aamu on parasta aikaa harrastaa seksiä😉

Hei Jyrki! Puhut asiaa niin minunkin mielestä.. olen töissä nyt.. kiitti eilisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Jyrki! Puhut asiaa niin minunkin mielestä.. olen töissä nyt.. kiitti eilisestä.

Mukavaa että olet samaa mieltä.. töissä myös.. kiitos itsellesi eilisestä oli ihanan helpottavaa😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaisiko Johannaa kirjoitella 50v satakuntalaisen miehen kanssa. Olen varattu ja tykkään kaikenlaisesta seksistä.

Olisin kiinnostunut.. kiihotuin ajatuksesta heti, olen nyt töissä mutta illalla jos olen yksin kotona. T. Johanna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavaa että olet samaa mieltä.. töissä myös.. kiitos itsellesi eilisestä oli ihanan helpottavaa😉

Millainen seksi sua kiihottaa eniten ja fantasiat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ottaa naisen kunnolla.. puhuu vähän rumia samalla. Fantasioissa jossain rannalla.. parkkipaikalla että joku näkee ja tietenkin useampi mies kun olen sidottu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ottaa naisen kunnolla.. puhuu vähän rumia samalla. Fantasioissa jossain rannalla.. parkkipaikalla että joku näkee ja tietenkin useampi mies kun olen sidottu..

Kiihottavaa ottaa nainen vaikka yhtä aikaa toisen miehen kanssa.. nainen tyydyttää molempia miehiä.. auto seksi namm😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt pakko jatkaa töitä.. olen aivan kosteana.. kiitti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😋😋😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin kiinnostunut.. kiihotuin ajatuksesta heti, olen nyt töissä mutta illalla jos olen yksin kotona. T. Johanna

Olis ihanaa kirjoitella Johanna kanssasi ja tuntea miten halukas ja kiimainen olet.
        50v ukko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Johanna kuulolla? Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kulta! Tulin juuri suihkusta ja viinilasi josta nautiskelen juuri. Huomasit varmaan täällä 50v mies haluaisi myös olla kanssani.. mietiskelin töissä että voisittehan ottaa minut yhdessä.. AAH aivan hullua jonkun mielestä varmaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joudunkin poistuu linjalta koska mieheni tuleekin aikaisemmin. Olisi ollut kiva viestitellä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joudunkin poistuu linjalta koska mieheni tuleekin aikaisemmin. Olisi ollut kiva viestitellä..

Ok. Ei haittaa kultaseni👍 kyllä huomasin ja olis kyllä aika kiihottava ajatus!!siis erittäin 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Ei haittaa kultaseni👍 kyllä huomasin ja olis kyllä aika kiihottava ajatus!!siis erittäin 😉

Olet kyllä kultainen! En tiedä miten pystyisin kirjoittaa jos te molemmat kirjoittaisitte yhtä aikaa ja samalla tyydyttäisin itseäni ja fantasiassa.. Ps. katsotaan illalla jos saan rauhaa.. voin päivällä katsoa viestejä jopa kommentoida lyhyesti.. J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis ihanaa kirjoitella Johanna kanssasi ja tuntea miten halukas ja kiimainen olet.
        50v ukko

Ihana tunne kun mietit minua! Kokeilemalla saat vastauksen molempiin kysymyksiin jos olet aidosti mukana.. T. Johanna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä kultainen! En tiedä miten pystyisin kirjoittaa jos te molemmat kirjoittaisitte yhtä aikaa ja samalla tyydyttäisin itseäni ja fantasiassa.. Ps. katsotaan illalla jos saan rauhaa.. voin päivällä katsoa viestejä jopa kommentoida lyhyesti.. J

Sitä pitää kokeilla kun ajatus tuntuu erittäin kiihottavalta kulta 😋 toivottavasti saat olla yksin... Mä olen noin viiden jälkeen yksin👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kyllä mielettömän kiihottavaa päästä sua yhdessä kokeilemaan...oikeasti😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Johanna kulta ollut kiire päivä töissä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Johanna kulta ollut kiire päivä töissä 😉

Hei kulta! Työ päivä takana ja sain illan vapaata.. ilmeisesti toinenkin kaveri vastannut kun ei nimimerkkiä.. oletteko molemmat valmiita.. minä olen HUI..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kulta! Työ päivä takana ja sain illan vapaata.. ilmeisesti toinenkin kaveri vastannut kun ei nimimerkkiä.. oletteko molemmat valmiita.. minä olen HUI..

Valmiina sua varten kulta 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä pitää kokeilla kun ajatus tuntuu erittäin kiihottavalta kulta 😋 toivottavasti saat olla yksin... Mä olen noin viiden jälkeen yksin👍

Ihanaa! Olen valmiina nauttimaan teistä molemmista yhtä aikaa jos sopii.. AAH aivan mieletöntä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa! Olen valmiina nauttimaan teistä molemmista yhtä aikaa jos sopii.. AAH aivan mieletöntä..

Miten sä oot valmistautunut meidän vierailuun .....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä oot valmistautunut meidän vierailuun .....

Sauna lämpiämässä ja oluet kylmenemässä.. kynttilät ja tuikut palaa käytävässä, olohuoneessa ja makkarissa molemmilla yö pöydillä, sängyn olen avannut valmiiksi valkoiset lakanat ja tyynyjä useampi.. itselläni valkoinen läpi kuultava lyhyt alus asu ja ihanan tuoksuista parfyymia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sauna lämpiämässä ja oluet kylmenemässä.. kynttilät ja tuikut palaa käytävässä, olohuoneessa ja makkarissa molemmilla yö pöydillä, sängyn olen avannut valmiiksi valkoiset lakanat ja tyynyjä useampi.. itselläni valkoinen läpi kuultava lyhyt alus asu ja ihanan tuoksuista parfyymia..

Äähh ihanaa😉käydään saunassa ensin... Saadaan yhdessä pestä sinut joka paikasta hitaasti... Ja makkari odottaa houkuttelevasti meitä ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äähh ihanaa😉käydään saunassa ensin... Saadaan yhdessä pestä sinut joka paikasta hitaasti... Ja makkari odottaa houkuttelevasti meitä ...

AAH ihanaa olla kahden miehen kanssa saunassa ja tuntea teidän kädet kehollani..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AAH ihanaa olla kahden miehen kanssa saunassa ja tuntea teidän kädet kehollani..

Molempien kädet vaeltaa sun ihanalla vartalolla toiset rinnoille... Toiset alempana upeilla pakaroilla ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molempien kädet vaeltaa sun ihanalla vartalolla toiset rinnoille... Toiset alempana upeilla pakaroilla ...

Minä haen molempiin käsiin teidän valmiit ihanat patukat AAH kun ne sykkii molemmissa käsissä.. hieron molempia edes takaisin ja tunnen pienen sykkeen käsissäni IHANAA..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suihkussa olet meidän välissä aivan kiinni... Mä olen sun takana ja suutelen sun niskaa ja tunnen itseäni vasten sun taivaalliset pakarat.... Toinen mies on sun edessä ja suutelee kiihkeästi ja otat hänen peniksen käteen....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haen molempiin käsiin teidän valmiit ihanat patukat AAH kun ne sykkii molemmissa käsissä.. hieron molempia edes takaisin ja tunnen pienen sykkeen käsissäni IHANAA..

Ei taidakaan toinen mies olla linjoilla Johanna kulta.. t.jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin saman.. olen nauttinut sinusta täysillä jos kiinnostaa kolme ihanan pitkää orgasmia.. ihanaa suutelen sinua olet ihana kun saan nauttia näin aidosti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin saman.. olen nauttinut sinusta täysillä jos kiinnostaa kolme ihanan pitkää orgasmia.. ihanaa suutelen sinua olet ihana kun saan nauttia näin aidosti..

Saako 24v nuorimies liittyä keskuteluun..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako 24v nuorimies liittyä keskuteluun..

Oletko yksin ja aidosti mukana vai kavereiden kanssa pilailemassa? Vastaa minulle rehellisesti jos petät niin petät itseäsi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta lähditkö pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta lähditkö pois?

Nyt takaisin kävin saunassa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta lähditkö pois?

Saitko nuoria miehiä mukaan 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta lähditkö pois?

Todella upeaa kultaseni jos sait niin monta orgasmia.. .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko nuoria miehiä mukaan 😉

Kysyin oliko tosissaan.. haluaisin kyllä nuorta miestäkin.. toivotaan että vastaa olisin valmis teille molemmille et arvaa kuinka kiimassa olen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin oliko tosissaan.. haluaisin kyllä nuorta miestäkin.. toivotaan että vastaa olisin valmis teille molemmille et arvaa kuinka kiimassa olen..

Kuule kultaseni niin olen minäkin kiimassa sinuun ja olis kyllä upeaa ottaa sinut nuoren herran kanssa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisit ottaa nuoren herran kiimaisen kalun suuhusi ja nauttia sen kovuudesta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule kultaseni niin olen minäkin kiimassa sinuun ja olis kyllä upeaa ottaa sinut nuoren herran kanssa...

Minulla paikat aika hellänä kun käytin suurinta apuria 24cm.. kun olen aivan kuumana en huomaa kokoa ja teen tosi rajusti kun olen märkänä ja avoimena ei sitä silloin huomaa vaan nauttii.. fantasioin sinusta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuori mies olisi sängyllä selällään ja sä ottaisit kalun suuhun ja olisit minua kohti samalla pylly pystyssä ja näkisin suoraan sun kiimaisen pimppaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kultainen kun ajattelet noin ja antaisit minun nauttia täysillä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla paikat aika hellänä kun käytin suurinta apuria 24cm.. kun olen aivan kuumana en huomaa kokoa ja teen tosi rajusti kun olen märkänä ja avoimena ei sitä silloin huomaa vaan nauttii.. fantasioin sinusta..

Uuhh voi luoja sä pidät kun pimppa venyy ja nauttii isosta....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kultainen kun ajattelet noin ja antaisit minun nauttia täysillä..

Tietenkin kulta.. mä kiihotun kun sä nautit ja olet kiimoissa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuori mies olisi sängyllä selällään ja sä ottaisit kalun suuhun ja olisit minua kohti samalla pylly pystyssä ja näkisin suoraan sun kiimaisen pimppaan....

Nostaisin takamustani niin näkisit paremmin.. olisi ihana imeä nuoren kalua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostaisin takamustani niin näkisit paremmin.. olisi ihana imeä nuoren kalua..

Sun pimppa on niin kaunis....mä tulen takaapäin samalla hitaasti sun pimppaan kun saat imeä kiimasta nuorta kalua ja tehdä nuorelle miehelle hyvää....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuhh voi luoja sä pidät kun pimppa venyy ja nauttii isosta....

Pidän kun olen tarpeeksi kiihottunut.. muuten noin iso kalu ei tunnu hyvältä.. joka kerta kun käytän suurta on pari päivää tosi kipeät paikat..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän kun olen tarpeeksi kiihottunut.. muuten noin iso kalu ei tunnu hyvältä.. joka kerta kun käytän suurta on pari päivää tosi kipeät paikat..

Ihanaa...oot upea nainen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin niin fantasioin nyt sinusta😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pimppa on niin kaunis....mä tulen takaapäin samalla hitaasti sun pimppaan kun saat imeä kiimasta nuorta kalua ja tehdä nuorelle miehelle hyvää....

Ihana rakas.. tule juuri noin hitaasti nostan lantiota AAH EIH ihanaa.. AIH miten suloinen nuori kalu ja sykkii suussani AAH nyt laukean AAHAAHAHH ei ole totta aivan mieletön orgasmi.. ai kun tykkään olet suloinen että voin nauttia näin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana rakas.. tule juuri noin hitaasti nostan lantiota AAH EIH ihanaa.. AIH miten suloinen nuori kalu ja sykkii suussani AAH nyt laukean AAHAAHAHH ei ole totta aivan mieletön orgasmi.. ai kun tykkään olet suloinen että voin nauttia näin..

Sulla on niin kiihottava lantio ja pakarat ja mielettömän märkä ja kiimainen pimppa kun saat samalla toisen miehen siemenet syvälle suuhun....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa...oot upea nainen...

Kiitos! Kauniisti sanottu.. olen sinut itseni kanssa myös tiedostan tarpeeni..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet kulta niin ihana...nosta peppua kulta nosta.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Kauniisti sanottu.. olen sinut itseni kanssa myös tiedostan tarpeeni..

Olet ihanan itsevarma kultaseni....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on niin kiihottava lantio ja pakarat ja mielettömän märkä ja kiimainen pimppa kun saat samalla toisen miehen siemenet syvälle suuhun....

Pane kulta minua kunnolla AAH IHANA.. UHH nyt nuori kalu sykkii suussani AIH UUH lämmintä spermaa suuhuni UIH ihanaa tykkään ja laukean taas EIH koskee kun tulen...
        ihanaa olet kultainen.. paras orgasmi pitkään aikaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pane kulta minua kunnolla AAH IHANA.. UHH nyt nuori kalu sykkii suussani AIH UUH lämmintä spermaa suuhuni UIH ihanaa tykkään ja laukean taas EIH koskee kun tulen...
        ihanaa olet kultainen.. paras orgasmi pitkään aikaan..

Sun kiimainen pimppa saa mut laukeaa samalla hetkellä kun nuori mies purkautuu sun suuhun... Voi luoja minkä orgasmin annoit mulle kulta!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet kulta niin ihana...nosta peppua kulta nosta.....

Nostan tule kulta hitaasti.. nai vähän aikaa rauhallisesti. EIH MÄ LAUKEAN SINULLE.. pane lujaa ja laukea sisääni AAH IHANAA en kestä enempää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostan tule kulta hitaasti.. nai vähän aikaa rauhallisesti. EIH MÄ LAUKEAN SINULLE.. pane lujaa ja laukea sisääni AAH IHANAA en kestä enempää..

Mä tykkään ja nautin tulla tosi hitaasti edestakaisin... Se on niin kiihottavaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kiimainen pimppa saa mut laukeaa samalla hetkellä kun nuori mies purkautuu sun suuhun... Voi luoja minkä orgasmin annoit mulle kulta!!!

Ihana jos sait.. minä ainakin nautin täysillä nyt on pakko lopettaa.. huomenna vois uusia illalla jospa silloin vaikka useampi mies yhtä aikaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana jos sait.. minä ainakin nautin täysillä nyt on pakko lopettaa.. huomenna vois uusia illalla jospa silloin vaikka useampi mies yhtä aikaa...

Ok. Hyviä öitä kulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Hyviä öitä kulta

Huomenta kulta ja hauskaa Vappua! Ihanin vappu ilta vuosiin.. kiitos sinulle siitä.. olisin valmis jatkaa heti aamusta jos olisin yksin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta kulta ja hauskaa Vappua! Ihanin vappu ilta vuosiin.. kiitos sinulle siitä.. olisin valmis jatkaa heti aamusta jos olisin yksin..

Huomenta 😁 kiva että nautit illasta kuten minäkin.. harmi ettet ole yksin nyt😫mukavaa vappua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta 😁 kiva että nautit illasta kuten minäkin.. harmi ettet ole yksin nyt😫mukavaa vappua!

PS. Ei kai pikku pimppa ole hellänä leikeistä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PS. Ei kai pikku pimppa ole hellänä leikeistä 😉

Mieheni nukkuu vielä.. arvaa.. ihanan hellä ja haluaisi lisää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni nukkuu vielä.. arvaa.. ihanan hellä ja haluaisi lisää..

Voihan!!! Saisit sitä niin paljon kuin haluisit .....mä haluisin sun pimppaa nuolla oikein herkäksi...kulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan!!! Saisit sitä niin paljon kuin haluisit .....mä haluisin sun pimppaa nuolla oikein herkäksi...kulta

Olet suloinen.. AIH saisit kulta nuolla.. olen aivan auki ja märkänä en voi nyt ottaa sisääni lisuketta koska orgasmissa pidän ääntä ja mieheni heräisi siihen.. olet ihana löytö.. toivottavasti tämä jatkuu pitkään.. olen rakastunut sinuun.. tässä muodossa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet suloinen.. AIH saisit kulta nuolla.. olen aivan auki ja märkänä en voi nyt ottaa sisääni lisuketta koska orgasmissa pidän ääntä ja mieheni heräisi siihen.. olet ihana löytö.. toivottavasti tämä jatkuu pitkään.. olen rakastunut sinuun.. tässä muodossa..

Ihanaa että annat mun nuolla.... Sitä minäkin toivon että jatkuu koska olet antanut mulle jo niin paljon... Toivon että olet siellä todellinen etkä pelkkä feikki. Tämä on ihana suhde kultaseni 💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa että annat mun nuolla.... Sitä minäkin toivon että jatkuu koska olet antanut mulle jo niin paljon... Toivon että olet siellä todellinen etkä pelkkä feikki. Tämä on ihana suhde kultaseni 💋

Olen todellinen ja uskon että sinä myös.. samoin sinä tuot elämääni uutta sisältöä ja naisena voin nauttia täysillä ilman arkisia paineita.. tunnen intohimoa kunnolla pitkään aikaan oikeasti.. AAH pakko saada sauva käymään sisälläni.. UUH yritän laueta ilman ääntelyä.. AIH nyt tulee ihanaa rakastan sinua kulta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni heräsi joudun lopettaa.. suukkoja..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen todellinen ja uskon että sinä myös.. samoin sinä tuot elämääni uutta sisältöä ja naisena voin nauttia täysillä ilman arkisia paineita.. tunnen intohimoa kunnolla pitkään aikaan oikeasti.. AAH pakko saada sauva käymään sisälläni.. UUH yritän laueta ilman ääntelyä.. AIH nyt tulee ihanaa rakastan sinua kulta..

Olen todellakin todellinen naisen puutteessa oleva mies ja valitettavasti naimisissa kuten sinäkin. Tämä tuo sitä sisältöä ja uutta intoa elämään. Suukkoja sinullekin.. samoin täällä on vaimo jo herännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen todellakin todellinen naisen puutteessa oleva mies ja valitettavasti naimisissa kuten sinäkin. Tämä tuo sitä sisältöä ja uutta intoa elämään. Suukkoja sinullekin.. samoin täällä on vaimo jo herännyt.

Hei kulta! Yksin kotona ainakin klo 20.00

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kulta! Yksin kotona ainakin klo 20.00

Kulta minäkin olen nyt yksin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen miettinyt sinua koko päivän.. olisikohan muita miehiä haluaisin useampaa.. hullua mutta kiihottaa olla sidottuna ja saada kunnolla.. olen aivan fantasioissa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen miettinyt sinua koko päivän.. olisikohan muita miehiä haluaisin useampaa.. hullua mutta kiihottaa olla sidottuna ja saada kunnolla.. olen aivan fantasioissa..

Toivottavasti löytyisi lisää miehiä...olis todellakin kiihottavaa sitoa sut ja ottaa sut useamman miehen kanssa...olisit sängyllä selällään jalat levällään....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmitimme vappu saunan ja mieheni kiinnitti huomion kun olin selin jalat koukussa. miten voin olla noin auki ja turvoksissa.. otti minut kylpyhuoneessa takaa päin ja laukesin heti.. samoin mieheni muutaman työnnön jälkeen.. kysyi onko minua naitu eilen.. sanoin olen ollut kotona koko illan.. jäin täysin tyydyttymättä kun kunto miehelläni huono.. työ ainut mihin panostaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmitimme vappu saunan ja mieheni kiinnitti huomion kun olin selin jalat koukussa. miten voin olla noin auki ja turvoksissa.. otti minut kylpyhuoneessa takaa päin ja laukesin heti.. samoin mieheni muutaman työnnön jälkeen.. kysyi onko minua naitu eilen.. sanoin olen ollut kotona koko illan.. jäin täysin tyydyttymättä kun kunto miehelläni huono.. työ ainut mihin panostaa..

Ihanaa mutta laukesit kuitenkin😉😉sä pidät liian hyvänä jos heti laukeaa😉mä en haluis heti laueta kun haluan kiihottaa naista ensin pitkään ja kiusata...mistä niin epäili että sua olisi eilen naitu?? Voi kun pääsisin sua kiusaamaan....ikävää ettei ymmärrä sun arvoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti löytyisi lisää miehiä...olis todellakin kiihottavaa sitoa sut ja ottaa sut useamman miehen kanssa...olisit sängyllä selällään jalat levällään....

Olet ihana.. toivottavasti löytyy saman henkisiä.. olisin valmis.. AAH arvaa odotanko sitä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihana.. toivottavasti löytyy saman henkisiä.. olisin valmis.. AAH arvaa odotanko sitä..

Toivottavasti! sä oot ihana kun antautuisit meille....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pimppa taisi olla todella kuuma...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa mutta laukesit kuitenkin😉😉sä pidät liian hyvänä jos heti laukeaa😉mä en haluis heti laueta kun haluan kiihottaa naista ensin pitkään ja kiusata...mistä niin epäili että sua olisi eilen naitu?? Voi kun pääsisin sua kiusaamaan....ikävää ettei ymmärrä sun arvoa!

Olin selällään saunan lauteilla ja pimppini oli auki ja huulet turvoksissa.. onhan mieheni nähnyt vakoni.. olen karvaton ja normaalisti vakoni supussa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin selällään saunan lauteilla ja pimppini oli auki ja huulet turvoksissa.. onhan mieheni nähnyt vakoni.. olen karvaton ja normaalisti vakoni supussa..

Voi luoja miten kiihottava näky... Ei ihme että alkoi tehdä mieli...siinä asennossa olis ihanaa nuolla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi luoja miten kiihottava näky... Ei ihme että alkoi tehdä mieli...siinä asennossa olis ihanaa nuolla...

Niin ajattelen naisen kun mies näkee kiihottumisen.. nyt taitaisi olla muitakin miehiä mukana.. olisin valmis useammalle.. AAH EIH olen sekaisin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ajattelen naisen kun mies näkee kiihottumisen.. nyt taitaisi olla muitakin miehiä mukana.. olisin valmis useammalle.. AAH EIH olen sekaisin..

Kulta ota nuorelta mieheltä suuhun ja toisen miehen päälle kalu pimppaan.... Mä katselen vierestä kun sä nautit .....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti! sä oot ihana kun antautuisit meille....

Olen valmis teille.. ottakaa kunnolla.. fantasia jota olen miettinyt vuosia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta ota nuorelta mieheltä suuhun ja toisen miehen päälle kalu pimppaan.... Mä katselen vierestä kun sä nautit .....

Kulta mä katselen kun ratsastat miehen kalun päällä ja sun ihan peppu menee ylös ja alas....hyvin muodostuneet pakarat kiihottaa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen valmis teille.. ottakaa kunnolla.. fantasia jota olen miettinyt vuosia..

Sä tyydytät kahta miestä yhtä aikaa.... mun kalu on kulta aivan kova hyväile sitä käsin samalla uuuuh.... Kulta sä oot ihana...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihana.. mihinhän se nuori mies katosi olisin halunnut sitä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihana.. mihinhän se nuori mies katosi olisin halunnut sitä..

Harmi kun katosi....kulta olis ollut kova ja kestävä nuori mies....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta mä katselen kun ratsastat miehen kalun päällä ja sun ihan peppu menee ylös ja alas....hyvin muodostuneet pakarat kiihottaa....

Ihanaa tykkään kun saan ratsastaa kovan kalun päällä.. ihanaa kun katsot peppuni ja lantion liikettä.. AAH olen aivan kiimasta sekaisin.. ihana olla sinun kanssa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa tykkään kun saan ratsastaa kovan kalun päällä.. ihanaa kun katsot peppuni ja lantion liikettä.. AAH olen aivan kiimasta sekaisin.. ihana olla sinun kanssa..

Kiihottavaa kulta... Mä otan liukkaria ja samalla kun ratsastaa kalun päällä liukasta sun ihanat pakarat oikein liukkaaksi.... Samalla työnnän sormen sun ihanaan pikku peppuun....aaahhh kulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi kun katosi....kulta olis ollut kova ja kestävä nuori mies....

Missähän kaikki miehet ovat.. ikä ei ole rasite..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottavaa kulta... Mä otan liukkaria ja samalla kun ratsastaa kalun päällä liukasta sun ihanat pakarat oikein liukkaaksi.... Samalla työnnän sormen sun ihanaan pikku peppuun....aaahhh kulta

Ota kulta.. ihana ratsastaa ja vuodan tosi paljon.. AAH tunnen sinun sormen pepussani.. AAH EIH laukean ja huudan nautinnosta.. olet rakas.. tule minun peppuuni ja nai minua kunnolla samalla kun kaveri nai pilluani.. haluan molempia.. naikaa kunnolla.. EIH tärisen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota kulta.. ihana ratsastaa ja vuodan tosi paljon.. AAH tunnen sinun sormen pepussani.. AAH EIH laukean ja huudan nautinnosta.. olet rakas.. tule minun peppuuni ja nai minua kunnolla samalla kun kaveri nai pilluani.. haluan molempia.. naikaa kunnolla.. EIH tärisen..

Haluan liukastaa sun pikku pepun ja levittää pakaroita ....liukasta kalun liukkaaksi ja alan työntää sitä sun tiukkaan peppuun samalla kun sä ratsastat pimpalla toisen miehen isoa kalua... Mieletön tunne kulta kun molempien kalut menee sun sisällä edes takaisin....sä oot niin ihanan märkä ja liukas. .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan liukastaa sun pikku pepun ja levittää pakaroita ....liukasta kalun liukkaaksi ja alan työntää sitä sun tiukkaan peppuun samalla kun sä ratsastat pimpalla toisen miehen isoa kalua... Mieletön tunne kulta kun molempien kalut menee sun sisällä edes takaisin....sä oot niin ihanan märkä ja liukas. .

Kulta mä haluan välillä sun alle ja pimppaan.... kaveri tulee sun päälle välillä ja ottaa sun pepun ...mahtuuko kaveri sinne kun sillä on niin iso!!!! Nuori mies haluaisi kans tulla sun peppuun kun ei ole vielä koskaan saanut naisen ihanaa peppua!!!! Annatko sä sille??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taivaallinen tunne kaksi kalua sisälläni.. ihanaa AIH.. rakkaat laukean.. tärisen ja isoin teko penis sisälläni.. nain täysillä sillä.. EI olette rakkaita.. laukesin niin että tuli suihku pimpistäni peti vaatteille..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taivaallinen tunne kaksi kalua sisälläni.. ihanaa AIH.. rakkaat laukean.. tärisen ja isoin teko penis sisälläni.. nain täysillä sillä.. EI olette rakkaita.. laukesin niin että tuli suihku pimpistäni peti vaatteille..

Ihanaa... Sä oot kulta upea nainen 💋 arvaa vaan miten kovana mä täällä olen ja pidän itseäni hyvänä kun fantasioin sinusta ja tuollaisesta hetkestä kanssasi aaahh... Mä niin haluisin nuolla sua silloin kun sun pimppa ruiskii noin.....uuuuhhh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta mä haluan välillä sun alle ja pimppaan.... kaveri tulee sun päälle välillä ja ottaa sun pepun ...mahtuuko kaveri sinne kun sillä on niin iso!!!! Nuori mies haluaisi kans tulla sun peppuun kun ei ole vielä koskaan saanut naisen ihanaa peppua!!!! Annatko sä sille??

Tule rakas minun pilluun ja nuori mies haluan sitä peppuuni.. AAH saan tosi iso.. UIH tunnen kun se työntyy hitaasti sisääni.. EIH laukean taas IHANAA.. koskee vatsan pohjaan kun olen saanut niin rajuja orgasmeja..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule rakas minun pilluun ja nuori mies haluan sitä peppuuni.. AAH saan tosi iso.. UIH tunnen kun se työntyy hitaasti sisääni.. EIH laukean taas IHANAA.. koskee vatsan pohjaan kun olen saanut niin rajuja orgasmeja..

Mieletöntä kulta mä tunnen kun sä laukeat... sun pillu pitää mun kalua niin hyvänä silloin ja sykkii niin lujaa.... Voi miten sä huudat himosta kun iso kalu uppoaa takaa päin sun tiukkaan peppuun....ota mut syvälle sun himokkaaseen pilluun samalla.. aaaahh....kulta mä tulen......uuuhh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa... Sä oot kulta upea nainen 💋 arvaa vaan miten kovana mä täällä olen ja pidän itseäni hyvänä kun fantasioin sinusta ja tuollaisesta hetkestä kanssasi aaahh... Mä niin haluisin nuolla sua silloin kun sun pimppa ruiskii noin.....uuuuhhh

Olen rakastunut sinuun tätä kautta.. en tiedä itsekkään mihin tämä johtaa..Rakkaudelle me ei voida mitään ja seksi meiltä sujuu täydellisesti.. pidän sen tärkeimpänä pari suhteessa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen rakastunut sinuun tätä kautta.. en tiedä itsekkään mihin tämä johtaa..Rakkaudelle me ei voida mitään ja seksi meiltä sujuu täydellisesti.. pidän sen tärkeimpänä pari suhteessa..

Kuule aivan sama juttu!! Seksi meillä sujuu ja on samat fantasiat ja halut.... En minäkään tiedä mihin johtaa... Odotan sitä kuitenkin mielenkiinnolla 💋kultaseni..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieletöntä kulta mä tunnen kun sä laukeat... sun pillu pitää mun kalua niin hyvänä silloin ja sykkii niin lujaa.... Voi miten sä huudat himosta kun iso kalu uppoaa takaa päin sun tiukkaan peppuun....ota mut syvälle sun himokkaaseen pilluun samalla.. aaaahh....kulta mä tulen......uuuhh

Rakas tunnen kun sinun kalusi sykkii sisälläni ja purkaudut minuun.. AAH taas tulen.. pilluni tuntee sinun ihanan kiimaisen kalusi.. olet rakas minulle.. nyt täytyy lopettaa koska käyn suihkussa olen täysin omassa nesteessä.. hyvää yötä rakas..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas tunnen kun sinun kalusi sykkii sisälläni ja purkaudut minuun.. AAH taas tulen.. pilluni tuntee sinun ihanan kiimaisen kalusi.. olet rakas minulle.. nyt täytyy lopettaa koska käyn suihkussa olen täysin omassa nesteessä.. hyvää yötä rakas..

Niin sinäkin olet minulle rakas... Hyvää yötä suukkojen kera!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta Johanna kulta. Sä oot niin ihana että vaikea uskoa että oot todellinen.. t. Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta Johanna kulta. Sä oot niin ihana että vaikea uskoa että oot todellinen.. t. Jyrki

Huomenta Jyrki! Samoin voisin sanoa sinusta.. kaksi ihmistä jotka ovat täysin avoimia ja silloin voi nauttia ilman musta sukkaisuutta.. ihanaa tehdä töitä vapun jälkeen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Jyrki! Sovitko tämän uuden kaverin kanssa että olisimme kolmistaan.. olisi ihanaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Jyrki! Sovitko tämän uuden kaverin kanssa että olisimme kolmistaan.. olisi ihanaa..

Johanna kulta.. tietenkin sovin jos vaan saan kaveriin yhteyttä niin aivan varmasti otettaisiin sut illalla molemmat.... Olis todellakin kiihottavaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johanna kulta.. tietenkin sovin jos vaan saan kaveriin yhteyttä niin aivan varmasti otettaisiin sut illalla molemmat.... Olis todellakin kiihottavaa..

Olet kyllä suloinen.. olen aivan kiihottunut heti aamusta ja pitäisi hoitaa työtkin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä suloinen.. olen aivan kiihottunut heti aamusta ja pitäisi hoitaa työtkin..

Himo nousee täälläkin kun ajattelen että oot siellä jo kuumana iltaa varten.. T.Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Himo nousee täälläkin kun ajattelen että oot siellä jo kuumana iltaa varten.. T.Jyrki

Hei Jyrki! Mieheni lähti kuntosalille.. olisi tunti aikaa suunnilleen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kulta! Odotan vielä vähän aikaa jos ei kuulu mitään poistun linjoilta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kulta! Odotan vielä vähän aikaa jos ei kuulu mitään poistun linjoilta..

Moikka kulta... Nyt ei ole tilaisuutta enempään kun en ole yksin kotona 😧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikka kulta... Nyt ei ole tilaisuutta enempään kun en ole yksin kotona 😧

Ymmärrän.. hyvää yötä kulta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän.. hyvää yötä kulta..

Hyvää yötä rakas....

• Anonyymi

Vanhempaa varattuavarattua naista 39 v seksistä pitävälle miehelle😊

• Anonyymi

Moi Johanna, vieläkö olet kiimainen. Täällä olisi 28v iso kullinen mies haluamassa sinua?

• Anonyymi

Olen nyt töissä.. illalla jos saan omaa aikaa tuletko mukaan.. AIH haluaisin isoa ja olet vielä nuori mies.. pakko nyt siirtää ajatukset töihin.. T. Johanna

• Anonyymi

Moi nuori mies! Haluaisitko tulla illalla mukaan yhdessä rakastelemaan Johannaa? Otettaisiin yhdessä Johanna??

• Anonyymi

Hei, täällä oid kiinnostunu 28v mies, vieläkö mahtuu. Voisko keskustelun viedä vaik kik ryhmään
      T.munakas muttei varakas

• Anonyymi

Tottakai mahtuu hyvä munakas... Johanna on iloinen kun tulet mukaan.. harmi että mulla ainakaan ei ole mitään Kik juttuja👍Trv. Jyrki

• Anonyymi

Hei sinulle! Jyrki ei ole yksin jos haluat voisin olla kanssasi.. aikaa ei ole kuin vajaa tunti kun mieheni tulee kotia... T. Johanna

• Anonyymi

Hei Johanna, olen täällä taas. Keretäänkö vielä hommiin? T.munakas 28 :)

• Anonyymi

Hei Munakas! Aikaa ei ole paljon mutta haluaisin saada..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Munakas! Aikaa ei ole paljon mutta haluaisin saada..

Olen jo ihan kovana sulle ja haluisin myös saada :)

• Anonyymi

Voisin ottaa sut saman tien Johanna, miten haluisit ison kaluni sisääs? T.28v munakas

• Anonyymi

Tule takaa päin ja puristele minun rintoja samalla.. tule hitaasti ja pohjaan saakka..AAH ihana saada sinun isoa kalua sisääni..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule takaa päin ja puristele minun rintoja samalla.. tule hitaasti ja pohjaan saakka..AAH ihana saada sinun isoa kalua sisääni..

Aahhh ihana ottaa sut takaapäin ja puristella mahtavia rintojas...työntelen sun märkään pilluusi ihan pohjaan,,, mmhhh

• Anonyymi

Mahtavaa vihdoin saada märkää pilluasi Johanna... Tunnut tosi hyävltä.. aahhh

• Anonyymi

Mmhh mihinh haluisit että laukean Johanna?

• Anonyymi

Haluan että tulet syvälle suuhuni.. AIH saan taas kiitos sinun.. nyt pakko lopettaa mies tulee kotia.. voisimmeko huomen illalla jatkaa ja useampi mies mukana.. minun fantasia ollut aina.. olette ihania ja aitoja.. Suukoin Johanna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan että tulet syvälle suuhuni.. AIH saan taas kiitos sinun.. nyt pakko lopettaa mies tulee kotia.. voisimmeko huomen illalla jatkaa ja useampi mies mukana.. minun fantasia ollut aina.. olette ihania ja aitoja.. Suukoin Johanna

Huomenta Johanna! Taisit sitten saada illalla kunnolla kuitenkin😉 kiihottavaa ajatella! Mä niin haluisin kans ja musta tuntuu että haluan oikeasti saada.... Trv Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta Johanna! Taisit sitten saada illalla kunnolla kuitenkin😉 kiihottavaa ajatella! Mä niin haluisin kans ja musta tuntuu että haluan oikeasti saada.... Trv Jyrki

Hei kulta! Tuli vähän kiire kun aikaa oli vähän.. kaksi kaveria oli mukana ja laukesin eritoten tälle iso kaluiselle miehelle.. tätä menoa minäkin halun saada sinut livenä.. kesä tulee ja jossain järven rannalla.. ps. illalla vois nautiskella porukassa jos aikataulut kaikille sopii.. Hauskaa työ päivää sinulle kulta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kulta! Tuli vähän kiire kun aikaa oli vähän.. kaksi kaveria oli mukana ja laukesin eritoten tälle iso kaluiselle miehelle.. tätä menoa minäkin halun saada sinut livenä.. kesä tulee ja jossain järven rannalla.. ps. illalla vois nautiskella porukassa jos aikataulut kaikille sopii.. Hauskaa työ päivää sinulle kulta..

Ihanaa!! Olis kyllä tosi mukavaa jos aikataulut sopisi olisi kiihottavaa ottaa sua usean miehen kanssa.... Toivottavasti tulisi tilaisuus livenä..... Mukavaa työpäivää kulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa!! Olis kyllä tosi mukavaa jos aikataulut sopisi olisi kiihottavaa ottaa sua usean miehen kanssa.... Toivottavasti tulisi tilaisuus livenä..... Mukavaa työpäivää kulta.

Olet Ihku!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet Ihku!!

Mä niin haluan päästä riisumaan jonnekin rannalle sun hyvin muodostuneiden
        pakaroiden päältä ihanat pikkarit....Trv. Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä niin haluan päästä riisumaan jonnekin rannalle sun hyvin muodostuneiden
        pakaroiden päältä ihanat pikkarit....Trv. Jyrki

Ihana kun riisuisit ne hitaasti ja sinulla miehuus täydessä valmiudessa.. olisit viltillä pitkälläsi.. tulisin hajareisin päällesi.. ottaisin sinun taika sauvan hitaasti suuhuni ja samalla saisit työntää kielesi minun aurinkoon.. AIH nuolisimme toisiamme pitkään ja rauhassa ja laukeaisimme useamman kerran toistemme suuhun ennen kuin alkaisimme yhtyä kunnolla.. EIH kiihotun työ tuolilla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kun riisuisit ne hitaasti ja sinulla miehuus täydessä valmiudessa.. olisit viltillä pitkälläsi.. tulisin hajareisin päällesi.. ottaisin sinun taika sauvan hitaasti suuhuni ja samalla saisit työntää kielesi minun aurinkoon.. AIH nuolisimme toisiamme pitkään ja rauhassa ja laukeaisimme useamman kerran toistemme suuhun ennen kuin alkaisimme yhtyä kunnolla.. EIH kiihotun työ tuolilla..

Se asento on tosi kiihottava... Sun ihana pimppa suoraan mun naaman päällä ja kieli saa tutkia ihanaa koloa.... Ja mä olisin syvällä sun suussa. Aaahhh.... Täytyy vaan varoa ettei kukaan näe😉😉Trv Jyrki

• Anonyymi

Kulta eihän se haittaa jos joku näkee.. päin vastoin.. mieheni kanssa rakastelimme leirintä alueella asunto auton vieressä yöllä.. toinen pari tuli ravintolasta ja katselivat pitkään meitä ja menivät sitten omaan vaunuunsa.. aamulla rouva sanoi minulle olipa kaunista.. T. J nyt jatkan töitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta eihän se haittaa jos joku näkee.. päin vastoin.. mieheni kanssa rakastelimme leirintä alueella asunto auton vieressä yöllä.. toinen pari tuli ravintolasta ja katselivat pitkään meitä ja menivät sitten omaan vaunuunsa.. aamulla rouva sanoi minulle olipa kaunista.. T. J nyt jatkan töitä

Ihanaa... Okei 👍 Trv Jyrki

• Anonyymi

Täällä 35v 17cm kullilla varustettu mies seuraisi sivusta teidän touhuja. Tulisin lähemmäksi ja hieroisin pakaroitasi ja välillä silittelisin hiuksiasi,suutelisin niskaasi. Pusuttelisin selkääsi,pakaroitasi ja katselisin kun allasi häärää kieli.. mies vinkkaisi että olisit jo valmis saamaan täytettä vakoosi. Härnäisin kullillani turvonneita huuliasi kunnes vaatisit jo sitä sisääsi..Ja sitähän saat.. vetelisin pitkin vedoin ja nopealla tahdilla sinut orgasmiin. Tunnen kun pillusi supistelee kullini ympärillä jolloin purkautuisin syvälle sisääsi,samalla toinen mies nieluusi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä 35v 17cm kullilla varustettu mies seuraisi sivusta teidän touhuja. Tulisin lähemmäksi ja hieroisin pakaroitasi ja välillä silittelisin hiuksiasi,suutelisin niskaasi. Pusuttelisin selkääsi,pakaroitasi ja katselisin kun allasi häärää kieli.. mies vinkkaisi että olisit jo valmis saamaan täytettä vakoosi. Härnäisin kullillani turvonneita huuliasi kunnes vaatisit jo sitä sisääsi..Ja sitähän saat.. vetelisin pitkin vedoin ja nopealla tahdilla sinut orgasmiin. Tunnen kun pillusi supistelee kullini ympärillä jolloin purkautuisin syvälle sisääsi,samalla toinen mies nieluusi..

Kiihottavaa... Haluaisitko illalla osallistua rakastelemaan mun kanssa yhdessä Johannaa? Trv. Jyrki

• Anonyymi

Täytyy kattoo kui kerkee.. 6kk tyttö odottaa äitinsä kanssa kotona.. mut katotaa.. trv.m35

• Anonyymi

Ei olisi pitänyt lukea nyt tätä.. tykkäisin kun olet noin taitava.. tunnen huulilla kullisi ja työnnyn taakse päin ja kalusi liukuu vähän sisääni ja sinulle on merkki että pane minua..AAH supistelen ja ihana kullisi pumppaa lujempaa ja syvälle.. AAH EIH laukean tuolille.. olette ihania.. aivan märkä tuoli onneksi lyhyt hame päällä.. lähden vessaan ottaa pikkarit pois ja pesee ala suihkulla aurinkoa.. kiitos kuitenkin 35v halun uudelleen joskus..

• Anonyymi

Kiitos itselles.. ruoka tauko ja voisin tänää maistella toisenlaiset eväät pöytäsi alla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi pitänyt lukea nyt tätä.. tykkäisin kun olet noin taitava.. tunnen huulilla kullisi ja työnnyn taakse päin ja kalusi liukuu vähän sisääni ja sinulle on merkki että pane minua..AAH supistelen ja ihana kullisi pumppaa lujempaa ja syvälle.. AAH EIH laukean tuolille.. olette ihania.. aivan märkä tuoli onneksi lyhyt hame päällä.. lähden vessaan ottaa pikkarit pois ja pesee ala suihkulla aurinkoa.. kiitos kuitenkin 35v halun uudelleen joskus..

Linjoilla? Ois hetki aikaa.. trv.m35

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Jyrki! Olisi nyt aikaa vajaa tunti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linjoilla? Ois hetki aikaa.. trv.m35

Tulin juuri.. ilmeisesti et pysty nyt.. olit ihana ja haluaisin sinua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä kulta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä kulta!

Huomenta Johanna kulta. Ikävää eilinen kun meillä oli yllätys vieraita jotka jäivät yöksi. Kaikki nukkuvat vielä . Toivottavasti sun ilta sujui antoisasti😉Trv. Jyrki PS. Olis niin halunnut laueta sulle!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä kulta!

Tuli mieleen että oletko oikeasti tavannut ketään täältä kun täällä olet kirjoitellut? Trv. Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli mieleen että oletko oikeasti tavannut ketään täältä kun täällä olet kirjoitellut? Trv. Jyrki

Hei Jyrki! Olen tavnnut kolme kaveria vuosien aikaan.. nuorin 27v ja vanhin 63v..😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Jyrki! Olen tavnnut kolme kaveria vuosien aikaan.. nuorin 27v ja vanhin 63v..😘

Ihanaa.. salaa mieheltäsi tietenkin vai oletko luvalla liikkeellä Johanna kulta. Trv. Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa.. salaa mieheltäsi tietenkin vai oletko luvalla liikkeellä Johanna kulta. Trv. Jyrki

Oletko saanut ketään yhtä aikaa??Trv. Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ei tiedä ehkä vaistoaa.. olen seksuaallisesti yli aktiivinen ja mieheni ei musta sukkainen.. olen kerran saanut kahta miestä.. ihanin kokemus ikänä.. sain nauttia rauhassa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ei tiedä ehkä vaistoaa.. olen seksuaallisesti yli aktiivinen ja mieheni ei musta sukkainen.. olen kerran saanut kahta miestä.. ihanin kokemus ikänä.. sain nauttia rauhassa..

Sä oot ihana... Voi kun pääsisin sun kanssa sellaiseen tilanteeseen että olis toinen mies mukana!! Kiihottaa ajatus kaksi miestä tyydyttävässä naista! Trv Jyrki

• Anonyymi

Niin sinäkin kulta! Aika useat miehet laukeaa nopeasti jos nainen nauttii yhdynnästä kunnolla.. kun olin kahden kanssa kun toinen lukesi niin toinen jatkoi sisälläni ja lauennut kaveri tuli suuhuni.. aika nopeasti tuli taas mukaan..Aah kiihotun kun kerron sinulle..

• Anonyymi

Huomenta! Kyllä olis hienoa päästä kaksistaa naimaan.. Johanna nelinkontin meidän välissä kullit suussa ja aurinkoisessa.. pieni tappi pakaroiden välissä odottamassa aitoa..trv.m35

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot ihana... Voi kun pääsisin sun kanssa sellaiseen tilanteeseen että olis toinen mies mukana!! Kiihottaa ajatus kaksi miestä tyydyttävässä naista! Trv Jyrki

Mieheni heräsi kahville.. olen aivan märkä sinulle kulta😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta! Kyllä olis hienoa päästä kaksistaa naimaan.. Johanna nelinkontin meidän välissä kullit suussa ja aurinkoisessa.. pieni tappi pakaroiden välissä odottamassa aitoa..trv.m35

Huomenta! Olisin kyllä valmis teille.. ehkä kesän aikana saamme järjestettyä.. illalla haluaisin jos onnistuu..😗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta! Olisin kyllä valmis teille.. ehkä kesän aikana saamme järjestettyä.. illalla haluaisin jos onnistuu..😗

Yritetään tänään illalla 😉 haluis niin sua Johanna. Trv. Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritetään.. aivan kauhiat halut niin että ala vatsaan sattuu!😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heieii Jyrki! Tänään ei onnistu mutta aamulla aikaisin.. jos sinulle sopii.. kaverikin voisi tulla mukaan.. t. JOHANNA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heieii Jyrki! Tänään ei onnistu mutta aamulla aikaisin.. jos sinulle sopii.. kaverikin voisi tulla mukaan.. t. JOHANNA

Ei haittaa kulta.. yritetään aamulla minkä aikaan ? Onko kaveri valmiina tiedossa 😉? Trv. Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa kulta.. yritetään aamulla minkä aikaan ? Onko kaveri valmiina tiedossa 😉? Trv. Jyrki

Hei kulta! Tooivon että tää 35v mies pääsee mukaan.. aamulla klo 7.00 viimeistään jos sinulle sopii..T. johanna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kulta! Tooivon että tää 35v mies pääsee mukaan.. aamulla klo 7.00 viimeistään jos sinulle sopii..T. johanna

Huomenta johanna.trv. Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta johanna.trv. Jyrki

Huomenta kulta! Yksin toisessa makuu huoneessa ja sauva sisälläni.. olen valmis..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta kulta! Yksin toisessa makuu huoneessa ja sauva sisälläni.. olen valmis..

Kiihottavaa... Kerro mulle miten teit sen niiden kahden miehen kanssa kulta?

• Anonyymi

Sovittiin tapaaminen seurakunnan leiri paikkaan..pitkä laituri johon levvitimme pyyhkeet.. miehet suutelivat ja hyväilivät minua yhtä aikaa ja riisuivat sortsini ja aloittivat suudella reisiäni ja molempien kielet tavvoitteli pikinin välistä märkää vakoani..AAH kiihotun.. ps. Jatkan kohta koira pyytää ulos ja käytän hääneet ettei mies herää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovittiin tapaaminen seurakunnan leiri paikkaan..pitkä laituri johon levvitimme pyyhkeet.. miehet suutelivat ja hyväilivät minua yhtä aikaa ja riisuivat sortsini ja aloittivat suudella reisiäni ja molempien kielet tavvoitteli pikinin välistä märkää vakoani..AAH kiihotun.. ps. Jatkan kohta koira pyytää ulos ja käytän hääneet ettei mies herää!

Ok. Haluu niin kuulla😋

• Anonyymi

Huomenta! Mies kulli kovana lukenut teidän hetkistä. Saako liittyä seuraan vai katselenko tästä sivusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta! Mies kulli kovana lukenut teidän hetkistä. Saako liittyä seuraan vai katselenko tästä sivusta?

Tottakai saat!!Trv. Jyrki

• Anonyymi

Voisinko runkkailla su kalua sillä aikaa kun hän käyttää koiraa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisinko runkkailla su kalua sillä aikaa kun hän käyttää koiraa?

Sori se ei kiihota mua... Ainoastaan kolmisin kiihottaa naida yhtä naista..

• Anonyymi

Mun iso kalu kaipaa kosketusta. Ollut käyttämättömänä jo pari viikkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Hyvää aamun jatkoa👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Haluu niin kuulla😋

Miehet riisuivat pikinini pois.. olin seljälläni toinen aloitti nuolla vakoani hitaasti, levitin reisiäni.. toinen miehistä tuli polvilleen kasvojen päälle ja alkoi hitaan nainnin suuhuni.. Aih kiihotun kkun kerron tätä sinulle.. muistan kun laukesin tosi nopeasti ja mies joka nai suutani purkautui yhtä aikaa suuhuni..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet riisuivat pikinini pois.. olin seljälläni toinen aloitti nuolla vakoani hitaasti, levitin reisiäni.. toinen miehistä tuli polvilleen kasvojen päälle ja alkoi hitaan nainnin suuhuni.. Aih kiihotun kkun kerron tätä sinulle.. muistan kun laukesin tosi nopeasti ja mies joka nai suutani purkautui yhtä aikaa suuhuni..

Hyvää aamun jatkoa sinullekin 'johanna'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan ottaa suuhuni sinun ison kalusi.. T.. Johanna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ololetko vielä kuulolla kulta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Haluu niin kuulla😋

Et ilmeisesti pyssty olee täällä! Olisiko joku mies linjoilla juuri nyt.. haluaisin fatasioda ja laueta kunnolla, ennen kuin mieheni herää..

• Anonyymi

Moi, joko ukko kulta heräili.
        Minä mielellään nuolisin sun märkää pimpsaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähti juuri koiran kanssa lenkille..

• Anonyymi

Vaikka oot mua jonkin verran vanhempi niin mun kulli kasvaa pelkästä ajatuksesta naida sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menin sänkyyn juuri ja levitin jalkani..sauva valmis..Aih ihanaa.. saat nuolla..

• Anonyymi

Huomasin nyt vasta että täällä olisi kaivattu.. lapsenvahti hommia ollu tää aamu ni ei oo kerenny.. nyt sain nukkumaan ni ois hetki aikaa.. saisit imee multa monen päivän paineet niin palkkioksi saisit kunnon nuolennan ja sormeilun.. parin orkun jälkeen vasta naisin sua kunnolla.. taas lauettuani sitoisin sinut keittiön pöytään niin että olisit siinä perse pystyssä haarat levällään. Suuhun kapula ja rasvailisin vähän paikkoja.. muutama läpsy pakaroille,kutsuisin jyrkin paikalle ja sanoisin että olisit valmis käsittelyys.. nai kumpaan reikään halluat.. jyrki panee sua ensiks pilluun ja vaihtaa kakkoseen.. minä otan klitoris kiihottimen ja siirryn pöydän alle kiusaamaan aurinkoista.. nam mikä näky ja niin irstasta menoa.. trv.m35

• Anonyymi

Ensiks haistelisin sun hiuksia, miltä ne tuoksuu. Samalla hyväilisin sua ja tutustuisin sun muotoihin. Hartiat, niska , kasvot....aah
        Siirtyisin vaatteiden alle...rinnat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka oot mua jonkin verran vanhempi niin mun kulli kasvaa pelkästä ajatuksesta naida sua.

Ihanaa saada nuorempaa.. olen aivan märkä.. miten halut ottaa minut.. voit ottaa rajusti ja puhella vaikka rumia ja nimitellä minua olen niin kiimasssa nyt.. aikaa ei ole paljon kun mies voi tulla kohta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin nyt vasta että täällä olisi kaivattu.. lapsenvahti hommia ollu tää aamu ni ei oo kerenny.. nyt sain nukkumaan ni ois hetki aikaa.. saisit imee multa monen päivän paineet niin palkkioksi saisit kunnon nuolennan ja sormeilun.. parin orkun jälkeen vasta naisin sua kunnolla.. taas lauettuani sitoisin sinut keittiön pöytään niin että olisit siinä perse pystyssä haarat levällään. Suuhun kapula ja rasvailisin vähän paikkoja.. muutama läpsy pakaroille,kutsuisin jyrkin paikalle ja sanoisin että olisit valmis käsittelyys.. nai kumpaan reikään halluat.. jyrki panee sua ensiks pilluun ja vaihtaa kakkoseen.. minä otan klitoris kiihottimen ja siirryn pöydän alle kiusaamaan aurinkoista.. nam mikä näky ja niin irstasta menoa.. trv.m35

Olet ihana.. tättä odotin ottakaa rajusti..Aah ihanaa.. nimittele minua rumasti samalla ja tee kipua..t. johanna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensiks haistelisin sun hiuksia, miltä ne tuoksuu. Samalla hyväilisin sua ja tutustuisin sun muotoihin. Hartiat, niska , kasvot....aah
        Siirtyisin vaatteiden alle...rinnat.

Ihana kun otata nännin suuhusi..Aih

• Anonyymi

Tulisin takaa päin ja läpsisin perseelle haukkuisin "nartuks" kun leikit salaa sauvallas.. härnäisin terskalla vakoas ja en tulisi sisääsi.. vetäisin hiuksistas ja vaa härnäisin.. trv.m35

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan sinun paksun kullisi huulien väliin.. kieleni pyörii sinun terskan ympärillä hellästi ja laitan sylkeäni lisää ja levitän sitä myös sinun kireille palleille..imeksin vuorotellen mollempia pallejasi ja hampailla vähän puristan niin tunnet pientä kipua.. Aihh Eii..laukean sinulle.. olet ihana perheen isä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin takaa päin ja läpsisin perseelle haukkuisin "nartuks" kun leikit salaa sauvallas.. härnäisin terskalla vakoas ja en tulisi sisääsi.. vetäisin hiuksistas ja vaa härnäisin.. trv.m35

Olen nyt sinun narttusi..olen peppu pystyssä ja sauvalla nain hitaasti mutta alun sinun kullisi sisääni..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joudun lopettaa mies tuli..

• Anonyymi

Ottaisin päästäsi rajun otteen ja nussisin sua nieluun kunnolla senkin narttu.. salassa leikkiä.. räjäyttäisin spermani suuhusi niin että sitä valuisi pitkin rintoja.. sitoisin haarasi levälleen ja saisit nyt leikkiä sauvallas kun minä kuvaan leikkis.. trv.m35

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai saat!!Trv. Jyrki

Huomenta Jyrki! Onko kaikki hyvin? Hyvää työ päivää sinulle..

• Anonyymi

huhuu...onko jyrkiä ja johannaa näkyny. ois kiva nusutella.

• Anonyymi

Johanna oli mies😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johanna oli mies😂😂

Ihana huumori sinulla🤔 valitettavasti kirurgit joutui tekee aika paljon töitä sen eteen.. Huskaa iltaa sinulle ja härskille huumorillesi😎 T. JOHANNA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johanna oli mies😂😂

olkoon mies tai nainen. kiihottavat jutut minusta kuitenkin. omilla mielikuvillahan siinä pelataan

• Anonyymi

Löytyisikö vanhemmalle miehelle nuorta pillua

• Anonyymi

Löytyisikö täältä nuorempaa pillua vanhemmalle miehelle

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe