Mites tässä näin kävi, luotiin lisää toppatakkivirkoja ja etukäteistietojen mukaan urheilijoiden maajoukkuepaikkoja ollaan vähentämässä ?
Käykö tässä niin, että muutama tähti saa kaiken valmennustuen ja nouseville tähdille näytetään postinjakajan paikkaa eli aktiivimallia kortistossa ?
Hiihdon maajoukkueen kokoonpano
Anonyymi
3
73
Vastaukset
- Anonyymi
Omituista, että panostetaan johtoon, mutta ei ongelma-alueille eli vapaan hiihdon kehittämiseen sekä sprinttereihin. Mennäänkö tässä nyt urheilija valokeilassa.
- Anonyymi
Kaikki muutokset, joilla mennään kohti Norjan ja Ruotsin menettelyitä, parantaa menestymismahdollisuuksia. Riittävät resurssit ja oikea leiritys antavat pohjan tavoitella uudelleen kärkipaikkoja.
Toki, eroa Johaugiin ei saavuteta ilman taikajuomia. - Anonyymi
Juho Mikkozelta vaadittiin kansainvälisiä näyttöjä......muilla niitä riittääkin jaettavaksi asti........noi. ...rajavartiosto arvostaa ja välittää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919