Uusi Volvo S60

Anonyymi

Kävin tänään tutustumassa tähän uuteen S60 malliin. Sehän oli näyttävä ja varmaankin hyväkin auto, mutta ylihinnoiteltu. Pitää vielä verrata BMW 3-sarjalaiseen.

19

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Volvo on selvästi edullisempi varusteltuna ja todella hyvän näköinen paketti.

    • Anonyymi

      Eniten huolestuttaa, että se on made in USA eli valmistusvirheiden taso lienee korkealla. Onneksi useita osia näyttää olevan japanilaisia ja tshekkiläisiä.

      • Anonyymi

        Että sä olet tylsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että sä olet tylsä.

        Faktat ovat useinkin tylsiä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktat ovat useinkin tylsiä!!!

        Sulla on vain ennakkoluulot, ei faktaa. Volvo voi toimia ihan toisin kuin muut jenkkilän tehtaat?


    • Anonyymi

      S90:n näyttää nyt saavan Inscription-business-varustelulla 46 tonnilla. Ei taida jäädä juuri mitään eroa S60:een?

      • Anonyymi

        Taitaa olla ihan tavallista, että isomman mallin karvalakkiversion saa samaan hintaan kuin pienempi malli ”pakollisin” varustein. Volvoon myydään käytännössä aina tukku varusteita. Ja monen mielestä S90 on liian suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla ihan tavallista, että isomman mallin karvalakkiversion saa samaan hintaan kuin pienempi malli ”pakollisin” varustein. Volvoon myydään käytännössä aina tukku varusteita. Ja monen mielestä S90 on liian suuri.

        Inscription ei mielestäni ole mikään karvalakki, vaan siinä on kaikki mitä itse osaan toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla ihan tavallista, että isomman mallin karvalakkiversion saa samaan hintaan kuin pienempi malli ”pakollisin” varustein. Volvoon myydään käytännössä aina tukku varusteita. Ja monen mielestä S90 on liian suuri.

        Ja jos onkin liian suuri, niin idioottihan saa olla, jos maksaa saman hinnan pienemmästä.


      • Anonyymi

        Kyllähän S90 isona autona on kuitenkin aivan toisen tasoinen auto ajo-ominaisuudeltaan ja matkustusmukavuudeltaan kuin tämä S60. Huomioitavaa on myös pieni hintaero, mikä helpottaa valintaa S90 eduksi.


      • Anonyymi

        Jos haluaa kuskata iso tyhjää kuorta ympärillään lisähinnalla, niin ihan ok. Itse valitsisin ehdottomasti s60 juuri itselle paremman kokonsa puolesta ja on sitä kehuttu muutenkin paremmaksi versioiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa kuskata iso tyhjää kuorta ympärillään lisähinnalla, niin ihan ok. Itse valitsisin ehdottomasti s60 juuri itselle paremman kokonsa puolesta ja on sitä kehuttu muutenkin paremmaksi versioiksi.

        Kun nimenomaan ei ole sitä lisähintaa. Se ”tyhjä kuori” tuo yleensä mukanaan paremmat ominaisuudet, mm. vakauden.
        Jos taas haluaa pienemmän auton, niin kandee tietenkin valita sellainen, missä myös hinta koon mukaan.
        Lisäksi selvää on, että arvonlasku kohtelee suurempaa paremmin, jos lähtöhinta sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän S90 isona autona on kuitenkin aivan toisen tasoinen auto ajo-ominaisuudeltaan ja matkustusmukavuudeltaan kuin tämä S60. Huomioitavaa on myös pieni hintaero, mikä helpottaa valintaa S90 eduksi.

        Testeissä V60 on todettu ajettavuudeltaan paremmaksi, kuin V90, joten se tuosta mutuilusta.
        Itse ajoin molemmilla paljonkin, ennen kuin tein päätökseni V60 eduksi. Tyytyväinen olen valintaani ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testeissä V60 on todettu ajettavuudeltaan paremmaksi, kuin V90, joten se tuosta mutuilusta.
        Itse ajoin molemmilla paljonkin, ennen kuin tein päätökseni V60 eduksi. Tyytyväinen olen valintaani ollut.

        Se on juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testeissä V60 on todettu ajettavuudeltaan paremmaksi, kuin V90, joten se tuosta mutuilusta.
        Itse ajoin molemmilla paljonkin, ennen kuin tein päätökseni V60 eduksi. Tyytyväinen olen valintaani ollut.

        No omasta mielestäni Ford Ka oli aikoinaan parempi ajaa kuin V70. En silti olisi maksanut Fordista samaa hintaa.


    • Anonyymi

      Hyvä ajettava toki tuo volvo.mutta tylsä auto.en oikein kuitenkaan syttynyt tuolle.

      • Anonyymi

        Aika tylsää jos ei osaa kirjoittaa oikein.


    • Anonyymi

      Koeajoin s90:n sen jälkeen Alfa-Romeo Giulietta Gtv:n minkä hankin. Luonnetta enemmän kuin Volvossa.

      • Anonyymi

        Hienot verrokit, olet nero.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe