Kävin tänään tutustumassa tähän uuteen S60 malliin. Sehän oli näyttävä ja varmaankin hyväkin auto, mutta ylihinnoiteltu. Pitää vielä verrata BMW 3-sarjalaiseen.
Uusi Volvo S60
19
71
Vastaukset
- Anonyymi
Volvo on selvästi edullisempi varusteltuna ja todella hyvän näköinen paketti.
- Anonyymi
Eniten huolestuttaa, että se on made in USA eli valmistusvirheiden taso lienee korkealla. Onneksi useita osia näyttää olevan japanilaisia ja tshekkiläisiä.
- Anonyymi
Että sä olet tylsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sä olet tylsä.
Faktat ovat useinkin tylsiä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktat ovat useinkin tylsiä!!!
Sulla on vain ennakkoluulot, ei faktaa. Volvo voi toimia ihan toisin kuin muut jenkkilän tehtaat?
- Anonyymi
S90:n näyttää nyt saavan Inscription-business-varustelulla 46 tonnilla. Ei taida jäädä juuri mitään eroa S60:een?
- Anonyymi
Taitaa olla ihan tavallista, että isomman mallin karvalakkiversion saa samaan hintaan kuin pienempi malli ”pakollisin” varustein. Volvoon myydään käytännössä aina tukku varusteita. Ja monen mielestä S90 on liian suuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla ihan tavallista, että isomman mallin karvalakkiversion saa samaan hintaan kuin pienempi malli ”pakollisin” varustein. Volvoon myydään käytännössä aina tukku varusteita. Ja monen mielestä S90 on liian suuri.
Inscription ei mielestäni ole mikään karvalakki, vaan siinä on kaikki mitä itse osaan toivoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos onkin liian suuri, niin idioottihan saa olla, jos maksaa saman hinnan pienemmästä.
- Anonyymi
Kyllähän S90 isona autona on kuitenkin aivan toisen tasoinen auto ajo-ominaisuudeltaan ja matkustusmukavuudeltaan kuin tämä S60. Huomioitavaa on myös pieni hintaero, mikä helpottaa valintaa S90 eduksi.
- Anonyymi
Jos haluaa kuskata iso tyhjää kuorta ympärillään lisähinnalla, niin ihan ok. Itse valitsisin ehdottomasti s60 juuri itselle paremman kokonsa puolesta ja on sitä kehuttu muutenkin paremmaksi versioiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa kuskata iso tyhjää kuorta ympärillään lisähinnalla, niin ihan ok. Itse valitsisin ehdottomasti s60 juuri itselle paremman kokonsa puolesta ja on sitä kehuttu muutenkin paremmaksi versioiksi.
Kun nimenomaan ei ole sitä lisähintaa. Se ”tyhjä kuori” tuo yleensä mukanaan paremmat ominaisuudet, mm. vakauden.
Jos taas haluaa pienemmän auton, niin kandee tietenkin valita sellainen, missä myös hinta koon mukaan.
Lisäksi selvää on, että arvonlasku kohtelee suurempaa paremmin, jos lähtöhinta sama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän S90 isona autona on kuitenkin aivan toisen tasoinen auto ajo-ominaisuudeltaan ja matkustusmukavuudeltaan kuin tämä S60. Huomioitavaa on myös pieni hintaero, mikä helpottaa valintaa S90 eduksi.
Testeissä V60 on todettu ajettavuudeltaan paremmaksi, kuin V90, joten se tuosta mutuilusta.
Itse ajoin molemmilla paljonkin, ennen kuin tein päätökseni V60 eduksi. Tyytyväinen olen valintaani ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testeissä V60 on todettu ajettavuudeltaan paremmaksi, kuin V90, joten se tuosta mutuilusta.
Itse ajoin molemmilla paljonkin, ennen kuin tein päätökseni V60 eduksi. Tyytyväinen olen valintaani ollut.Se on juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajoin molemmilla paljonkin, ennen kuin tein päätökseni V60 eduksi. Tyytyväinen olen valintaani ollut.No omasta mielestäni Ford Ka oli aikoinaan parempi ajaa kuin V70. En silti olisi maksanut Fordista samaa hintaa.
- Anonyymi
Hyvä ajettava toki tuo volvo.mutta tylsä auto.en oikein kuitenkaan syttynyt tuolle.
- Anonyymi
Aika tylsää jos ei osaa kirjoittaa oikein.
- Anonyymi
Koeajoin s90:n sen jälkeen Alfa-Romeo Giulietta Gtv:n minkä hankin. Luonnetta enemmän kuin Volvossa.
- Anonyymi
Hienot verrokit, olet nero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028