No se on vallan katoamisen hinta, tuskin kuullaan mitään hyvää kaverista ??
Nyt Timolla jo hiat tulessa
7
63
Vastaukset
- Anonyymi
Kun lukee Iltalehden juttua Soinista, ei voi muuta todeta katkera mies Halla-aholle. Itse töppäsi uskon-kouhotuksillaan. Olisi keskittynyt todelliseen politiikkaan ja kentän hoitoon. Lasku on nyt kova!
- Anonyymi
Kyvytön näkemään ja tunnustamaan omia virheitään
Sellainen olikin täydellinen kumppani Sipilä porukoille aikansa
- Anonyymi
Kyllä katkeruus paistaa kilometrien päähän, kun Soini on nyt puliveivannut itsensä pihalle myös sinisistä. Ei voi kuin nauraa tuollaiselle poliittiselle hylkiölle.
- Anonyymi
Timon teesit
1.halla-aho ei tule saamaan lähellekään hänen jytkyään...no miten kävi?
2.halla-aho ei ole 5 vuotta pj...
3.seuraava halla-aho ei koskaan(jälkikäteen mikäli persut ei tule olemaan halltuksessa) ministeri.
4.mitä timo veikkaa seuraavaksi....jään odottamaan.- Anonyymi
Mitä w*ttua jollekin nostetulle sialle kuuluu toisten asiat hoitakoot omansa niissä ei ole paljoa kehumista ne halutaan pikemmin unohtaa niin pian kuin mahdollista
- Anonyymi
Hiat on ehkä hihat. Kaulattomalla ei ole lihasliikkeitä kuin suussa
- Anonyymi
Soini ei kannata puhua mistään viiden vuoden kuluttua, koska onko hän enää silloin täällä? Heikko kuntoinen mies.........Eli hänen päänaukominen alkaa tuntua aika oudolta, "uskovaiselta"?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152