Nauratti tänään motoristien varusteet :D

Anonyymi

Ei hitto, yli 20 astetta lämmintä ja kyykkyvinkuhomot ajelevat tuolla mustissa haalareissa. Varmaan tosi mukavaa :D

Kannattaa kokeilla fillarointia niin voi ajaa vaikka ilman paitaa. Siinä kyllä joutuu tekemään itse töitä ja motoristin kuntohan on yhtä huono kuin 100-vuotiaalla mummolla.

26

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se kylmää kyllä, jos noin 200km/h käy tuulen viima päälle aivan vapaasti, pitää olla varusteet, on sen verran kylmää se ilmavirta mitä tulee, tietäisit itse jos olisi kokemusta :)

      • Anonyymi

        Se ilma kylläkin on ihan yhtä lämmintä kuin ajettaessa 50 km/h. Et siis edes ymmärrä yhtään mistä puhut. Amistausta..?


      • Anonyymi

        Suomessa suurin sallittu nopeus on 120 km/h moottoritiellä.


      • Anonyymi

        Meneekö ne tuolla ruuhkassakin ja liikennevaloissa odotelleessaan 200 km/h ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ilma kylläkin on ihan yhtä lämmintä kuin ajettaessa 50 km/h. Et siis edes ymmärrä yhtään mistä puhut. Amistausta..?

        Laivastossa opetettiin, että -4 astetta pakkasta yhdistettynä myrkytyyleen 30 metriä sekunnissa saa naamasi jäätymään 400 asteen pakkasen voimalla.

        Laivastossa kuuluu varusmiesten varusteisiin "pakkasnaamari" joka on kaulaliinaan yhdistetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laivastossa opetettiin, että -4 astetta pakkasta yhdistettynä myrkytyyleen 30 metriä sekunnissa saa naamasi jäätymään 400 asteen pakkasen voimalla.

        Laivastossa kuuluu varusmiesten varusteisiin "pakkasnaamari" joka on kaulaliinaan yhdistetty.

        myrskytuuleen


    • Anonyymi

      Amistaustaa kyselevä tehköön seuraavanlaisen kokeen: vedä henkeä, pidätä hengitystä vaikkapa 5 sekuntia, puhalla kämmeneesi. Tuntuuko yli 30-asteisen ilman puhallus lämpimältä vai viileältä? Apukoulutausta?

      • Anonyymi

        Ilman viilentävä vaikutus ei johdu siitä, että se ilma olisi kylmää kuten väitettiin, IDIOOTTI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman viilentävä vaikutus ei johdu siitä, että se ilma olisi kylmää kuten väitettiin, IDIOOTTI!

        Onhan niitä mp kamppeita moneen lähtöön. Tekstiili takeista/housuista saa pois lämpövuorin, sadekalvon. On myös ilmastointi vetoketjut joista tulee viileyttä. Kun pyörä liikkuu niin Ok, pitkään paikalla kuuma tulee. On myös kesä varusteita jotka ohutta verkkoa, mutta on suojapanssarit. Paras mp keli n 17 c


    • Anonyymi

      Kylllä se ilmanpainekin vaikuttaa aika paljon tuntemukseen ja muutenkin jos kovia nopeuksia ajelee, eli ei aivan noin kuin puhallella sitten vain lämpöisesti käteen :D

      • Anonyymi

        Vähän kuin paineilma-pyssyllä ampuisit paineilmaa käteen, voit testata jotta opit ehkä jotain mille tuntuu sitten, aika kylmälle pitäisi tuntua :D


    • Anonyymi

      Joo ei aivan yliopistoihin päästä jos ei tiedä ihmisihon ja ilmanpaineen vaikutuksia keskenään :D

      Ja jos paineilmapuhallin joka puhaltaa paineella täysin samanasteista ilmaa aiheuttaa saman kuin lämpöpuhallin HAHAH :D

    • Kyyti on kylymeä...

    • Anonyymi

      Nauratti tänään kun autoilijoilla on katto päänsä päällä ja vaatteetkin päällä autossa istuen, jossa lämmityslaite.
      Itse ajelin alasti avoautolla.

      • Anonyymi

        Avoautot nyt ihan täysin turhia. Nykyautossa on ilmastointi, josta säädetään haluttu lämpötila. Eikä sada sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avoautot nyt ihan täysin turhia. Nykyautossa on ilmastointi, josta säädetään haluttu lämpötila. Eikä sada sisään.

        Turhia on mutta kun oli ylimääräistä rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhia on mutta kun oli ylimääräistä rahaa.

        Jatkan.
        Sateen sattuessa katto sujahtaa takaluukusta paikalleen ja on ilmastointi.
        Prätkänä HD.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan.
        Sateen sattuessa katto sujahtaa takaluukusta paikalleen ja on ilmastointi.
        Prätkänä HD.

        Avoauto ja HD on molemmat fiilispelejä.

        Fiilistelyssä ei ole mitään pahaa joten jatka samaan malliin.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Avoauto ja HD on molemmat fiilispelejä.

        Fiilistelyssä ei ole mitään pahaa joten jatka samaan malliin.

        Upea fiilis kun HD-mies ajaa talvella -20 asteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea fiilis kun HD-mies ajaa talvella -20 asteessa.

        Arvaa missä ajaa!

        T 5555555


    • Anonyymi

      Joo veli ajelee sivuvaunulla nastarenkailla kaupungin risteyksissäkin hondan goldwing -pyörällä pakkasessakin jos on tarvetta, sanoi että autoilijat nostivat vain kättä risteyksessä ja hymyilivät :D

      Täysin rekisteröity ajoneuvo kuten monet autot eivät olekaan :D

      Motoristit yleensäkin nostavat toisilleen kättä vastaan tullessaan, on perinnettä.

      • Anonyymi

        Hänelle hymyiltiin samalla tavalla kuin kehitysvammaisille hymyillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle hymyiltiin samalla tavalla kuin kehitysvammaisille hymyillään.

        Hymyile takas ja sano, että me vammaisetkin haluttais ajaa prätkällä.


    • Anonyymi

      Nahkavaatteet vähentävät asfaltti-ihottumaa...Nahkahousut suosittuja laihajalkaisilla prätkäilijöillä, jotka eivät jaksa pidellä pärrää pystyssä. Nahkaliivi, jota nyöreillä saa säädettyä, peittää mukavasti ihramahan.

    • Anonyymi

      Miten ihmeessä pystytte ajamaan täydet varusteet päällä. Ulkona 34 astetta ja tuntuu että läkähtyy ihan varjossa shortseilla. Tänään huoltoasemalle tuli matkapyörällä pariskunta, kummallakin täydet gorepuvut, ajosaappaat, kypärämyssyt yms... Luulis että tukehtuu noi kamat päällä.

      • Anonyymi

        Jos on laatukamat niin kyllä niillä pärjää kelillä kuin kelillä. Paitsi sitten kun mopo pysähtyy helteelöä niin ahdistus alkaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe