Voiko sugardaddyn löytää vaikkei ole mallin mitoissa?

Anonyymi

Olen 25v hiukan painavampi nainen. Oikeasti tarkoitan hiukan enkä ole satakiloinen tms vaan semmoset 5kg ylipainon puolella jos bmitä katsotaan. Kroppa on kuitenkin suht tiimalasimallinen (98-81-104).

Vai haluaako kaikki sokerideittaajat niitä oikeasti laihoja?

19

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi!

      No ei kaikki todellakaan hae mitään mallin mitoissa olevia "anorektikoita"


      Yksi heistä

    • Anonyymi

      En halua maksaa kiloista. Hoikka ja nätti maistuu paremmin. Läskejä löytyy riittämiin.

    • Anonyymi

      Tohon vastattiinki jo osittain. Eli ei kaikki suolatikun kokoisista naisista pidä!!
      5 kg ylipainoa... Höpsistä.
      Tuo kuulostaa naiselliselta! Mutta tuskin nainen on nimimerkin takana..
      Vähän "chubby" nainen (ei löllykkä) on naisvartalosta kauneinta, saa olla vähän pehmeä vatsainenkin, mutta pitää myös samalla olla iso muodokas takapuoli ja tissit isot.
      Chubby naista ei imartele sellainen kokonaisuus, jos on pieni kapea lankkuperse ja mandariinitissit.
      Muotoja pitää vartalossa olla jokasuhteessa.
      MINUN ihannenainen on just tuollainen muodokas kokonaisuus. .
      Lisäksi tuohon naisihanteeseeni kuuluu oikeasti katseen kestävä, näyttävän nätti anaaliseksistä, fistaamisesta, suuseksistä, piiskaamisesta, sitomisesta ja pissaleikeistä pitävä NAINEN.
      Lisäksi pidän siitä että "muodokas naiseni" yllättelee minua vaikka kesken kävelylenkin pyllistämällä uhkean perseensä ja/tai samalla pissaavan.
      Tai samajuttu marjastamassa, onkireissulla, patikoidessa ym.
      Ja lisää haaveajatuksiini kuuluu, että tuollainen nainen kun yllättäisi minut kävelemällä tiukassa lyhyessa just tissien alle ylettyvässä paidassa korkkarit jalassa ILMAN housuja, minun pihallani, maallani, metsässäni, olisin todella otettu.
      Nyt sitten tähän se loppukin naisilta kiinnostavuus kirjoittamaani.
      Mutta haaveet sallitaan. Ei tuollaisia täällä ole. Ex elämässä vaan oli...
      Toki joku kieroutunut levähdyspaikkarunkkari voi ilmoitella itsestään täällä naisena ja naisen nimimerkillä jotta saa runkata mällinsä pitkin seiniä tai auton penkkejä ja ikkunoita.
      No, toki haaveajatteluahan se tuollainen feikki-ilmoittelukin on. Joku saa kiksejä pelkästään tuollaisesta. Meitähän on erilaisia. Se sallitaan.
      Toki minäkin saan niitä kiksejä... Minä saan kiksejä oikiasti siitä mistä nyt kirjoitin. Enkä pelkästään kiksejä, vaan haluaisin todellakin rinnalleni juuri mainitunkaltaisen naisen.
      En istu tässä runkkaamassa kirjoittamastani haaveitteni naisesta ja pervofeikkien kirjoittelusta.
      Oikeesti.

      • Anonyymi

        Täytyypä kokeilla löylykauhaa.
        Miten oot itse kauhalla kokeillu?Kerro vinkkejä taidoistasi


    • Anonyymi

      Kyllä sä löydät anna joku yhteistieto vinkki pks asuville.

    • Anonyymi

      Löylykauhaa ja eritoten kukkakaalia en oo kokeillu.
      Kerropas, varsinkin kukkakaalitempuistasi. Ymmärsinkö oikein että sulla on löylykauha perseessä ja samalla mulukullasi panet kukkakaalia? Ko?
      Tuo kuulustaa todella kinkyltä! Ootko ihan itse oppinut vai kavereittesi kanssako oot harjoitellut nää kauha ja kaalitemput? Mitenkäs tää kusipukki? Onko se sun kaverisi vai joku pukin sukulainen.?
      Nyt tekee niin pahaa että en osta enää kaalia, varsinkaan kukkakaalia. Eipä ihmekään, että aika ajoin hedelmissä, vihanneksissa yms. on välillä neuloja ja lasinpaloja kun kaltaisesi löylykauhottelee.
      Nyt siis kaaleissa voi olla spermaasi ja kustasi. Yrjö tulee.......

      PKS asuville?
      Tarkenna.!?
      Pohjoisesta oon jos meikäläistä tarkoitat joka kirjoitti pitkän stoorin naisihanteestani...

    • Anonyymi

      Asun siellä missä käytetään löylykauhaa, mutta sitä käyttävät vain vähä-älyiset ja olen aina tiennyt, että maassamme on vähä-älysiä, mutta sitä en ole tiennt, että heitä on näilläkin saiteilla.

    • Anonyymi

      Hyvinkin voit löytää. Pienen pieni ylitys vaan osoittaa nautiskelijan luonnetta, joten SG pitää varmasti.

    • Anonyymi

      Kiitos osan porukan fiksuista vastauksista! Oon oikeastin nainen ja valitettavasti vaan rahan tarpeessa. Oon vaan todennut et sokerideittaus vaikuttaa enemmän mun jutulle kuin ihan huoraaminen useamman kanssa.

      • Anonyymi

        jos normaali perheellinen 50 mies käy niin laita mailia: DODE 24 e-mailiin


    • Anonyymi

      Oletan ja luulen, että löylykauhatyypillä ei ole mitään muuta tekemistä kuin herjata muita saiteila olevia, vaikuttaa /tuntuu aika sivistymättömältä toiminnalta.

    • Anonyymi

      Naiset ovat aina vain aivan tarpeettomasti ylihuolissaan ulkonäostään ikäääkuin maailmassa olisi vain yksi ainoa oikea naistyyppi / vartalotyyppi, jollaisia naistenmehdet ahkerasti markkinoivat ja muotimaailmaa ohjaa suurelta osin gay-miehet, jotka ovat fiksoituneita kapeisiin poikamaisiin hahmoihin.

      Todellinen elämä on sitten ihan erikseen.

      Naisia on loputon erilaisuuden kirjo, yksilöitä, kukin omalla tavallaan sharmikkaita, joka jo itsessään on silmänruokaa vaikka kaupunkivilinässä ja kavilan terassilta katseltuna.

      Sitten miehiä on myös joka lähtöön omien makuineen ja monella voi olla melko laajakin makuskaala.

      Tuota ko. deittailua rahahuolista huolimatta kannataa harkita huolella joka suunnalta, sekä ajatellen miten sen henkisesti kokee siitten pidemmällä aikavälillä myöhemmin elämässään. Olisi hyvä koettaa tehdä sellaisia valintoja, jotka eivät myöhemmin kaduta ja muodostu henkisiksi taakoiksi ja luurangoiksi kaapissaan.

    • Anonyymi

      Kyllä Itäkeskuksen sugardaddyille kelpaa monenlaiset naiset t.Jammu

    • Anonyymi

      Kyllä Kuopiossa kelpaa hieman pyöreämpikin nainen kunhan on muuten kimmoisaa ei kuitenkaan liian löysää nahkaa:)

    • Anonyymi

      Monet suosii tavallisen näköisiä pullukoita. Ne ei herätä naapureissa suuta kiinnostusta.

    • Anonyymi

      Saakeli, menkää oikeisiin töihin ettekä joidenkin likasten setien elätettäviks. Helvetti soikoon.

    • Anonyymi

      Ei se mitenkään huoraamisesta eroa. Voithan valita vaikka 5-10 äijää joiden kanssa käyt panemassa säännöllisesti.

    • Anonyymi

      Kiva se olis ostella esim. Korkkareita oikein oikealle naiselle eikä millekään rimppakintulle

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe