Kymmeniltä motoristeilta jo lähtenyt kortti

Anonyymi

27

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa kesä pohjat 254km/h kuitenkin olla kotilokuskilla. Se on jo vaatinut yrittämistä. Prätkällä tollanen syntyy jo huolimattomuudesta.

      • Anonyymi

        Oletko kovaa poikaa kun sanot "prätkä" ? Juotko myös "bisseä" ?


      • Anonyymi

        Voitko suksia jo vittuun provosoimasta. Joo kaahailu ja perseily ei ole hyvä asia mutta et sinäkään näytä olevan mikään viisas ihmiskohtalo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko suksia jo vittuun provosoimasta. Joo kaahailu ja perseily ei ole hyvä asia mutta et sinäkään näytä olevan mikään viisas ihmiskohtalo

        Kiukkunen ei huomannut poliisitiedotteissa mainittuja autoilijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko suksia jo vittuun provosoimasta. Joo kaahailu ja perseily ei ole hyvä asia mutta et sinäkään näytä olevan mikään viisas ihmiskohtalo

        Tyypillinen aggressiivinen ja väkivaltainen motoristi :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen aggressiivinen ja väkivaltainen motoristi :(

        Muuten hyvä, mutten kyllä omista kaksipyöräistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiukkunen ei huomannut poliisitiedotteissa mainittuja autoilijoita.

        Ai sekö oikeuttaa motoristeja kaahaamaan kun jotkut harvat autoilijatkin kaahaa? Voi hyvää päivää! Motoristeista SUURIN OSA KAAHAA JATKUVASTI. Moottoripyörän ainoa tarkoitus on kaahaaminen liikenteessä. Ei kukaan ostaisi moottoripyörää, joka menisi 10 sekuntia 0-100 km/h kuten autot. Autoja on Suomessa miljoonia, moottoripyöriä vain murto-osa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sekö oikeuttaa motoristeja kaahaamaan kun jotkut harvat autoilijatkin kaahaa? Voi hyvää päivää! Motoristeista SUURIN OSA KAAHAA JATKUVASTI. Moottoripyörän ainoa tarkoitus on kaahaaminen liikenteessä. Ei kukaan ostaisi moottoripyörää, joka menisi 10 sekuntia 0-100 km/h kuten autot. Autoja on Suomessa miljoonia, moottoripyöriä vain murto-osa siitä.

        Kyllä, meillä on oikeus kaahata.
        Minulla on kaahausmoottoripyörä ja olen kaahari.
        Miljoona autoa saastuttaa ja aiheuttaa isoja kirjaimia hermoheikoille.

        Hehhee sulla aika kiihtyväinen pirssi. kumpi kiihtyy nopeammin kuski vai auto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, meillä on oikeus kaahata.
        Minulla on kaahausmoottoripyörä ja olen kaahari.
        Miljoona autoa saastuttaa ja aiheuttaa isoja kirjaimia hermoheikoille.

        Hehhee sulla aika kiihtyväinen pirssi. kumpi kiihtyy nopeammin kuski vai auto?

        Teslan Roadster 2 tulee jättämään kyykkyvinkuhomot nuolemaan paskaa hitaan pyöränsä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, meillä on oikeus kaahata.
        Minulla on kaahausmoottoripyörä ja olen kaahari.
        Miljoona autoa saastuttaa ja aiheuttaa isoja kirjaimia hermoheikoille.

        Hehhee sulla aika kiihtyväinen pirssi. kumpi kiihtyy nopeammin kuski vai auto?

        Jos sinulla on oikeus kaahata, niin meillä autoilijoilla on oikeus tulla kolmion takaa eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan Roadster 2 tulee jättämään kyykkyvinkuhomot nuolemaan paskaa hitaan pyöränsä kanssa.

        No koskas olet aikonut ostaa teslas?

        Kolmion takaa eteen on jo vanha juttu idioottiautoilijoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan Roadster 2 tulee jättämään kyykkyvinkuhomot nuolemaan paskaa hitaan pyöränsä kanssa.

        Mun isällä on isompi kuin sinun isällä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on oikeus kaahata, niin meillä autoilijoilla on oikeus tulla kolmion takaa eteen.

        Kaahaus ei ole pois keltään ja kolmionkin takaa eteen tulevia pitää varoa mutta sieltä kolmion takaa eteen tulo vaarantaa mahdollisesti muiden turvallisuuden toisin kuin kaahaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan Roadster 2 tulee jättämään kyykkyvinkuhomot nuolemaan paskaa hitaan pyöränsä kanssa.

        Mikä on pointtisi? Et pidä kaahailevista moottoripyöräilijöistä joten lähdet huiputtamaan tuollaista prätkää isompaa ja painavampaa rakettia?


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kaahaus ei ole pois keltään ja kolmionkin takaa eteen tulevia pitää varoa mutta sieltä kolmion takaa eteen tulo vaarantaa mahdollisesti muiden turvallisuuden toisin kuin kaahaus.

        Kyllä se kaahaus on muilta pois A) Sitten kun joku viaton kuolee/loukkaantuu B) Melu vituttaa ihmisiä C) Joutuu verorahoista kustantamaan kaatuneiden kaahareiden letkuruokinnat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kaahaus on muilta pois A) Sitten kun joku viaton kuolee/loukkaantuu B) Melu vituttaa ihmisiä C) Joutuu verorahoista kustantamaan kaatuneiden kaahareiden letkuruokinnat

        Niin vastasin tuossa henkilölle joka tulee komiontakaa eteen, eli eipä unohdeta asiayhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sekö oikeuttaa motoristeja kaahaamaan kun jotkut harvat autoilijatkin kaahaa? Voi hyvää päivää! Motoristeista SUURIN OSA KAAHAA JATKUVASTI. Moottoripyörän ainoa tarkoitus on kaahaaminen liikenteessä. Ei kukaan ostaisi moottoripyörää, joka menisi 10 sekuntia 0-100 km/h kuten autot. Autoja on Suomessa miljoonia, moottoripyöriä vain murto-osa siitä.

        Kiihtyykö harlikatkin alle 10 sekunnin sataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihtyykö harlikatkin alle 10 sekunnin sataan?

        Kyllä kiihtyy harrikat alle 10sec 0-100kmh. Harrikka kuskeilla ei kuitenkaan ole yleensä tapana kiihdytellä nopeasti.
        Esim. 2013 Harley Davidson Roadglide twincam 103 moottorilla ja Perus kuskin kiihdyttämänä. Ammatilainen saisi vielä hieman nopeamman kiihdytysajan. kohdasta 1:05.
        https://www.youtube.com/watch?v=b4vKiZQ0_T0

        5.9sec Road glidellä. Joka on yksi HD isoimmista ja painavimmista pyöristä.


      • Anonyymi

        Ihan käsittämätöntä kaatopaikkajätettä nuo kyllä. Tosin niin on kaikki moottoripyörät sähköpyöriä lukuunottamatta.


    • Anonyymi

      Jaa a. Että polliisi lähtee oikein keskellä yötä seuraamaan tankilla käyneitä motoristeja arvellen että takuulla rikkovat jotain lakia että pääsis pätemään. Ihan niinkuin 30 vuotta sitten - onkohan niille tullut provikkapalkkaus takaisin?

      Paitsi että ei tule pätemään käräjillä jos ei pysty osoittamaan kuka ajoi mitenkin kovaa...

      • Anonyymi

        Yhyy yhyy...mikä ihmeen erikoisoikeus motoristeilla pitäisi olla kaahata?

        Hyvä, että poliisi valvoo ja sakottaa näitä tyhjäpäitä.


      • Anonyymi

        Totta kai pystyy osoittamaan kun tuossahan sanottiin että motoristit ajoivat sellaisessa laittomassa mopoilijoiden suosimassa kasassa ja kaikki ajoivat sen 150 km/h.


    • Anonyymi

      Poliisille suuri kiitos jokaisesta jalankulkijaksi siirretystä "mopoilijasta" ennenkuin ehtivät aiheuttaa hengenvaaraa muille tiellä liikkujille ja itselleen. Oma suojeluvaisto ja älykin näkyy puuttuvan kokonaan.

    • Anonyymi

      Tuo 250kmh tuusulanväylällä meni jo yli, mutta 150kmh valtatiellä yöllä ei oikeasti vaaranna yhtään ketään. Ei se tietenkään oikeuta kaahaamaan, mutta kannattaa vähän ajatella noita paikkoja ja aikoja ennenkuin kommentoi että "ois voinu tappaa sen ja tän"

    • Anonyymi

      https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/moottoripyorailijan_kortti_hyllylle_joensuussa_ym_80273

      "Maanantaina klo 7.53 Peltolankadulla Joensuun Penttilässä hurjasteli 23-vuotias joensuulaismies moottoripyörällä ajaessaan ajokorttinsa hyllylle. Moottoripyörän nopeudeksi mitattiin 91 km/h alueella, missä nopeusrajoitus on 30 km/h.

      Moottoripyöräilijä jatkoi hurjastelua vielä alueella, missä nopeusrajoitus on 50 km/h. Tuolloin poliisiauton mittari näytti 110 km/h, eikä välimatka moottoripyöräilijään pienentynyt."

      Hyvä, ettei tappanut ketään viatonta..

    • Anonyymi

      Uusi hallitus kaavailee kait ikärajaa kaikille kaksipyöräisille. Ihan hyvä suuntaus. Nassikat voi päristellä huulillaan sieltä pashmina- huivin välistä.

      • Anonyymi

        Tuo olisi kyllä mahtava juttu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe