Katselin noita Johannan postaamia kuvia "Puhvelista". Joopa joo älkää väittäkö, että mistä niitä katsoit, kun et ole naamakirjassakaan. Katselin niitä julkiselta sivulta, joten ne näkyy niillekin, ketkä eivät ole naamakirjassa.
Voisitko Johanna ihan oikeesti kiinnittää huomiota siihen, että sillä Puhvelilla saattaa olla melkoisen raju ruoka-aineallergia. Sen huulet ja posket punottaa siihen malliin, että sen pitäisi soittaa hälytyskelloja. Vai oikeestiko noilla kuuluu punottaa leukapielet noin?
Mä vein koirani lääkäriin, koska sen pelkääjän puoleinen takakäppi punotti. Eläinlekuri sanoi, että tää johtuu aivan selvästi ruoka-allergiasta. Se katseli huulet , leuan ja ihon ja sanoi, ettei toi ole vielä mitenkään paha ja mun täytyy nyt miettiä, että mitä olen viimeaikaisessa (pari kuukautta) muuttanut koiran sapuskoja. Löytyihän se syy ja korjauksen jälkeen koiran takakäpin punotus hävisi parissa viikossa.
Tuolloin tutustuin noihin koirien ruoka-aineallergioihin ja niistä ensimmäisiä hälymerkkejä oli ihon punoittaminen etenkin käpeisä ja huulissa/leuassa. Joten Johanna ole kiltti ja vie "Puhveli" lääkäriin ja keskustele hänen ruokavaliostaan asiantuntijan kanssa.
Joopa joo, nyt jotkut näädät sanoo, että ota mäntti yhteyttä Johannan ihan ite ja kerro sille huolesi. En ota. Toivon, että Johanna tän lukiesaan tekee "korjausliikkeen" elänlääkärin suosituksesta ja siten puhvelin on paljon helpompi olla.
Johannan "puhvelin" leuka
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Johanna ei tätä palstaa lue kuule ollenkaan!!! Joten pidä vaan mölyt mahassasi!!!
Ihan varmasti lukee. Kaikille tyrkyille on yhteistä se, että ne lukee aivan kaiken mitä niistä kirjoitetaan. Ne elää ja saa voimia siitä, jotta mitä niistä milloin missäkin paskaforumilla kirjoitetaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1042210En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222201- 482053
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 301376
- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261026