Jos /ja kun Suomen keskusta jää

Anonyymi

tai joutuu jäämään oppositioon, niin alkaa "ylen aikainen" rienaaminen ja haukkuminen, kuten Eino S. Revon, Maalaisliitto/SKDL/Keskustapuolue/Skp ja lopuksi ylin aste kekkoslainen stalinisti, hallitsemassa Reporadiossa.
Vuosisadan pahin rakkikoiraosasto on aina ollut kepulaisten ikioma. Mauri Pekkarinen ja Kimmo Tiilikainen muodistivat äärimmäisen epäisänmallisen rakkikoiraosaston edellisellä Suomen keskustan oppositiokaudella. He valehtelivat aivan tietoisesti, tietänen valehtelevansa ja sen ettei näin törkeitä valeita usko muut kuin erittäin tyhmät kepulaiset, sellaiset joiden aate on puhdasta kepulaisuutta, siis vihaa, kaunaa ja kateutta.
Tolliskomaan Anneli Jäätteenmäki Lapualta, Lakeuden kostonenkeli oli samaa tasoa.
Isämaanmaan kannalta on erittäin hyvä asia ettei "Suomen kallein mies" Mauri Pekkarinen ole enää ohjaamassa suuria summia tyttärelleen ja vävylleen mm. aivan käsittämättömän suurilla tulivoimatukiaisilla, kuten syöttötarifilla.
Helsingissä Suomen keskustan riemuvoitto tapahtui kuten täällä kepulaiset ja varsinkin sen hullujen huoneen siipi aivan oikein todisti? Vai miten kävikään. Mutta yksi asia minua ihmetyttää; se millä rautakangella on Kimmo Tiilikaien naama oikaistu vaalikuviin?
Veikkaan, että uuden rakkikoiraosaston ensimmäisiä on Köntsäkaisa Heikkinen, kaalia rouskuttava, jopa kepulaiseksi erittäin tyhmä ja itseään ja Sipilän komentoja täynnä oleva mitättömyys.

3

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se rienaaminen ja haukkuminen heti ala. Yleisradio viettää tälläkin kertaa perinteisen puolen vuoden kuherrusajan hallituksen kanssa. Vasta sen jälkeen Yleisradion ja hallituksen välit alkavat viiletä. Kahden vuoden kuluttua ovat jo ilmiriidassa keskenään.

• Hups, pikkusen epäselvästi esitin asiani. En tarkoittanut yleä yksinään, sen kepuänkyrä toimittajia kylläkin, vaan Suomen keskustan eduskuntaryhmää ja Suomen keskustan lähellä olevaa mediaa, kuten Ilkka - lehteä, Keskisuomalaista, Savon Sanomia ja muita.

• osmium1 kirjoitti:

Hups, pikkusen epäselvästi esitin asiani. En tarkoittanut yleä yksinään, sen kepuänkyrä toimittajia kylläkin, vaan Suomen keskustan eduskuntaryhmää ja Suomen keskustan lähellä olevaa mediaa, kuten Ilkka - lehteä, Keskisuomalaista, Savon Sanomia ja muita.

Luonnollisesti myös oppositiopuolueiden eduskuntaryhmät tulevat perinteiseen tapaan haukkumaan hallitusta. Luultavasti pääräksyttäjä on perussuomalaisten eduskuntaryhmä ja keskustan eduskuntaryhmä tyytyy pääsääntöisesti vain peesaamaan, koska kannatuksensa kasvaa siinä imussakin. Vertauskohteena voi käyttää tämän kevään vaaleja, joissa voittivat nekin oppositiopuolueet, jotka hädin tuskin ehtivät päästä ääneen eduskunnan kyselytunneilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5157
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2169
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1837
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1227
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe