Paljonko on 1 1=?
Vastaukset 37
- Anonyymi
Veikkaan, että osaan paremmin kaikenlaiset jutut mihin päätä tarvii, vaikka muuta koitat mulle sieltä sairaasta päästä uskotella. Että olisin jotenkin tyhmä vaikka olen kaikkea muuta, vaikka itse sanonkin.
- Anonyymi
minä ja sinä= me eli 2 tämä hänelle...:)
- Anonyymi
Justiinsa niin :)
3 😁
- Anonyymi
Juu kolme siitä tulee kun nainen ja mies, harrastavat seksiä.
Sittiö kohtaa munasolun...
Yhdeksän kuukautta ja syntyy perheeseen lapsi.
Eli kolmas perheen jäsen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kolme siitä tulee kun nainen ja mies, harrastavat seksiä.
Sittiö kohtaa munasolun...
Yhdeksän kuukautta ja syntyy perheeseen lapsi.
Eli kolmas perheen jäsen.Toivotaa ettei vaan kumin puhkeamisen takia ..
- Anonyymi
Joo. Ei susta ainakaan neitsyttä saada. Ei väkisin tekemälläkään. ;)
Ohan se sentään enemmän ku Paavon vaalitulos. ;)
- Anonyymi
Joku on taas vähän stalkannut. Psykopaatti mikä psykopaatti.
- Anonyymi
Ensin pitää merkittää tuon kysymysmerkin arvo, kun sehän voi olla neperin luku tai Pi jotain vastaavaa, eli silloin 1 1 voi olla vaikka ääretön?
Eli 1 1 = n ? Vastaa kysymykseen jos n=irreaalinen imaginäärinen luku?- Anonyymi
Tarkennan vielä että tämähän johtaa siihen että silloin 1 ei olekaan yksi vaan voi olla vaikka mikä tahansa imaginäärinen luku, eikä toinenkaan 1 ole mikään luotettava arvo lainkaan, eivät mitään vakioita lainkaan, vain keksittyjä arvoja matematiikan helpottamiseksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennan vielä että tämähän johtaa siihen että silloin 1 ei olekaan yksi vaan voi olla vaikka mikä tahansa imaginäärinen luku, eikä toinenkaan 1 ole mikään luotettava arvo lainkaan, eivät mitään vakioita lainkaan, vain keksittyjä arvoja matematiikan helpottamiseksi :D
Niin. Ja jos ne laittaa viel lasipurkkiin, ni se on aivan varmasti kaksossikiö. ;)
- Anonyymi
Sanoisin, että epäilisin, että 7 tai 8.
- Anonyymi
Siitä tulee 3 :)
- Anonyymi
Näin minäkin arvelen.
- Anonyymi
69!
- Anonyymi
Mää sanosin että se on ○○⁸
- Anonyymi
Ois 8-pallot eli pallit hihihih🤪
T.pa - Anonyymi
Jos vastaus onkin nolla, kiva olla?
Noh, hyvä pohdinta teille että kun tosiaan kaikki fyysiset säännöt muuttuvat kun teknologia kehittyy, niin ehkä kohta 1=2=0 :D - Anonyymi
Tai jos sovitaan että kaikkien kokonaislukujen arvo onkin 0?
Ratkaise yhtälö olettaen että kaikkien kokonaislukuen arvo on 0? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, hyvä pohdinta teille että kun tosiaan kaikki fyysiset säännöt muuttuvat kun teknologia kehittyy, niin ehkä kohta 1=2=0 :DSun fysikaalinen hoitopöytäs runttaa sut ennenku ehit Kissaas huuta apuun.
Pähkähulluilla Micro-Prosessoreilla ku leikkaaki vaan omaa kaulaa. ;) - Anonyymi
Ikävä-palstasta tulikin matemaattis-filosofinen pohdiskelu :D
Aivan terveellistä on mielestäni, itsehän aloitin, saavat aivoille vähän jumppaa :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä-palstasta tulikin matemaattis-filosofinen pohdiskelu :D
Aivan terveellistä on mielestäni, itsehän aloitin, saavat aivoille vähän jumppaa :DSun aivot ei jumppaile ku Messukeskuksessa. Ja vain sillon ku siel on teiän Tyrä-potilaiden ryhmäliikkis. ;)
*Suppo Soikoon* *Obeliski Illu Strator* - Anonyymi
Seppo Soikoon ja Kitara jo Vinkukoon :D
Jos nyt kuitenkin sovitaan että kaikki kakki kokonaisluvut ovat arvoltaan nollia niin, ratkaise yhtälö, tekisi vaikeaa sen jos esimerkiksi olisi yhtälön alussa merkintä: =1 kertaa jotain, niin 0=on oikea arvo silloin yhtälölle kokonaisuudessankin :D
Nollan arvoinen yhtälö olisi silloin :D - Anonyymi
Nollan täsmällinen lukuarvo aika noin... 1000;n kin desimaalin tarkkuudella kun antaa niin on jo hyvä suoritus, kun nolla ei ole ääretön tai se voi olla myöskin ääretön :D
Hyviä pohdintoja sitten muiden ihmissuhdepohdintojen sekaan jotain fysiikan ja matematiikan virheellisyyksiä ja mysteereitäkin, joita voi ajatella jos haluaa, kunhan numerot eivät sitten pyöri jo unissakin :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, hyvä pohdinta teille että kun tosiaan kaikki fyysiset säännöt muuttuvat kun teknologia kehittyy, niin ehkä kohta 1=2=0 :DSaattaa siinä niinkin käydä.
- Anonyymi
Sitten näkevät unia joissa on numeroita, ja myös jotain avaruusaluksia, voisi olla hauska uni, numerot lentävät ja 1=0 ja joku klingon-bird of pray aluskin tulee verhoumisestaan esille, tai itseasiassa niitä olikin viisi noita klingonin aluksia sitten.
Mutta niin matemaattiset kysymykset, mielestäni hyvää pohdintaa välillä, jotta eivät jumiudu joihinkin yksittäisiin ihmissuhdekiumuroihin. - Anonyymi
Se on kuule seitsemäntoista! Nauti siitä.
- Anonyymi
1 1 = 2 1*n , jollei käytä kortsua.
Tuurilla voi tulla vaikka vitoset - Anonyymi
1 1 = 1 tai 🐾
- Anonyymi
2 se on eli me.
- Anonyymi
Syö koko pussi sitte.😋
No ensin lasketaan 1=?, joka jo epäkelpona sijoituksena antaa syntax errorin.
minkkilaukku kirjoitti:
Tai no, Invalid left-hand side in assignmenthan se on kokonaisuudessaan.
Mutta, jos käytetään sulkuja, niin paljonkos tämä antaa:
a=1;
1 (a=a?2:1)- Anonyymi
Mutta jos todellakin 1=tuntematon luku ja kaikki muutkin kokonaisluvut määritetään äärettömäksi, silloin :D
Silloin 1 voi olla 0, 9=21, esim.
Hamemies-mainosmusiikki, onneksi olkoon vaasa: https://www.youtube.com/watch?v=3H-kDVjUO0Y
Osta lahje, saat toisen kaupanpäälle!
- Anonyymi
Minun tapauksessani 1 1 = suurempi tai yhtä suuri kuin viisi. Ainakin pidemmällä juoksulla näin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331472- 70927
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O42630- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554