Auton kiinalaiseen 8.1 Android soittimeen asensin here mapsin (taitaa olla nykyään here we go nimellä). Miten saan heren käynnistymään automaattisesti 3d car navigointi tilaan (nyt käynnistyy aina 2d karttatilaan ja pitää vaihtaa aina "hampurilaisesta" car tilaan). En löytänyt valikoista kohtaa jossa voisi käynnistyksen valita. Koitin etsiä ohjeita ulkomaan sivustoilta ja jotain komentoriviä (com.here.app.HereGuidanceActivity) tarjottiin, mutta en oikein ymmärtänyt miten/mihin sitä voisi laittaa. Tässä soittimessa voi itse valita mitä kartta sovellusta soitin käyttää (voi ladata play kaupasta), ja gps napilla (tai automaattisesti jos on ollut päällä viimeiseksi) se käynnistyy, mutta auton sammutuksen jälkeen nyt siis aina siihen 2d karttatilaan.
Entä saako mitenkään heren näkymään full screeninä. Nyt soittimessa on yläreunassa aina se soittimen oma tumma valikko jossa esim kello, wifi voimakkuus... ja itse kartta aika litteä/matala.
Ohjeet mielellään rautalangasta vääntäen.
Olen koittanut igo ja google mapsia mutta ainakin nyt vaikuttaa here parhaalta vaihtoehdolta offline käyttöä ajatellen.
Here maps käynnitymään 3d car tilaan (full screen)?
Anonyymi
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892