Ulosotossa ainakin 75 000e

Mitä sitten?
Joskus näin selvästi että ns. Talous lähtee kaatumaan ja päätin että lets do it !
Ulosotto kirjeet toimii takan sytykkeenä ja toimistolle olen ilmoittanut maksavani jos lotossa voitan , lottoan joten yritystäkin on ja kaikki murhe noista on pois.
Elämä ihanan yksinkertaista ja rahaa riittävästi niihin tarpeisiin jota ihminen tarvitsee....
Kohti omavaraisuutta ->

Kaunista kevättä vaan sullekkin!:)

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on ulosotossa noin 20 000€. Kyllähän se hävettää, että olen onnistunut korkeakoulutettuna sössimään asiat näin pahasti. Yritän maksella pienestä palkasta velkoja vähitellen pois, jos edes pienentyy tuo summa.

      • Anonyymi

        Mulla on vielä kans melko tarkalleen 20000e, pari vuotta vielä ulosottoa, kyllä se menee heittämällä !


      • Hyvä ! Pääsette takaisin kunnon kansalaisiksi makselemaan veroja "hyvällä" maineella niin ei tartte hävetä ajatuksiaan kun miettii mitä muut ajattelee ;) :'D


      • Anonyymi

        En välitä mitä muut ajattelee, mutta tunnen itse epäonnistuneeni pahasti ja siksi hävettää. Onneksi pääsen lyhentämään nyt velkoja ja yritän säästää itselleni puskurirahastoa pahan päivän varalle. Sitten kun olen saanut omat asiani kuntoon ja iso kivi vierähtänyt harteilta niin voin alkaa auttamaan muita ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En välitä mitä muut ajattelee, mutta tunnen itse epäonnistuneeni pahasti ja siksi hävettää. Onneksi pääsen lyhentämään nyt velkoja ja yritän säästää itselleni puskurirahastoa pahan päivän varalle. Sitten kun olen saanut omat asiani kuntoon ja iso kivi vierähtänyt harteilta niin voin alkaa auttamaan muita ihmisiä.

        Ja auttaa ei voi muuten kuin silloin kun on pakka kunnossa? :'D


    • Anonyymi

      Eipä ole ulosotossa enää mitään.
      Kaikki maksettu pois.
      Nyt jo luottotiedot kunnossa.

      • Hyvä että maksoit , niin kuuliaisen kansalaisen täytyykin , noudattaa sääntöjä jopa itsensä ohi .
        Onnea !


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Hyvä että maksoit , niin kuuliaisen kansalaisen täytyykin , noudattaa sääntöjä jopa itsensä ohi .
        Onnea !

        Velkaa oli ulosoton lisäksi 2 perintäfirmaan.
        Elatusmaksut Kelan perinnässä.
        Velkaa ostoksista luottotilille.
        Kaikki on maksettu pois.
        4-5 vuotta meni ja tuli päivä ettei velkaa enää ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Velkaa oli ulosoton lisäksi 2 perintäfirmaan.
        Elatusmaksut Kelan perinnässä.
        Velkaa ostoksista luottotilille.
        Kaikki on maksettu pois.
        4-5 vuotta meni ja tuli päivä ettei velkaa enää ollut.

        Onhan noita itsellänikin ja jos lotossa voitan niin maksan , muuten en ressaa:) Eikä minua kiinnosta a-luokan kansalaisen "etuudet" .
        Nyt on kaikkea sopivasti ja se riittää.


    • Anonyymi

      Enpä häpeä että sairauden seurauksena olen joutunut ulosottoon. Turha leimata ihmisiä kun kohtalo kurittaa jokaista kuitenkin. Uo järjestelmä on tosin persiistä eikä sitä valvo kukaan. Veronmaksajat ei lotkauta tosin korviaankaan vaan maksavat tuota järjestelmää kiltisti.

      • Ne on noi ohjailtavat kansalaiset jotka into piukeena makselee kyseenalaistamatta mitään...sama on varmaan kaikessa heillä , mennään kuten käsketään.


      • En sanonut että se väärin ole mutta kopioin tuon ylemmän sinulle vielä varmuuden vuoksi jos kenties ymmärtäisit...

        "Ne on noi ohjailtavat kansalaiset jotka into piukeena makselee kyseenalaistamatta mitään...sama on varmaan kaikessa heillä , mennään kuten käsketään."

        Sehän on hyvä että on kansalaisia jotka eivät kyseenalaista , niillä tällainen kerskakulutus yhteiskunta kykenee toimimaan.


      • Anonyymi

        Kulutuksesta ei ainakaan minua voi moittia. Olen aina elänyt tosi minimalistisesti ja siitä olen usean saanutkin kommenttia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulutuksesta ei ainakaan minua voi moittia. Olen aina elänyt tosi minimalistisesti ja siitä olen usean saanutkin kommenttia.

        Hieno homma


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe