Seisaaltaan paskovat hengen miehet

Erästä hengelli$tä firmaa johtaa (ainakin) yksi melleri$missä kvalifikoitunut huoraamisen ja huijaami$en asiantuntija - mutta tätäkin luulisi ensinäkemältä aivan tavalli-seksi ihmi-$EKSI, jota ei suinkaan ole - paskoo nimittäin seisaaltaan, kun hyväuskoisilta kusetettua rahaa on kertynyt omiin taskuihin niin paljon, ettei paskalle TAIVU...

10

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niitäkin 'hengen miehiä' on, joiden paskakin muuttuu heidän mielestään kullaksi, kun tarpeeksi kusettaa.
      Tietysti pastorit ja papit ovat tavallisia kuolevaisia ja vaikka sitä uskoa ja voimaa olisi kuinka paljon hengen ja ruumiin saralla, niin se pökäle putoaa kuitenkin.

• Onko ihana ketju? Ajatella, että sanot kakkaa paskaksi. Voi, oletpa mies.

• << paskakin... kusettaa.>>

Normaalisti lapsi ymmärtää kakkaavansa ja pissaavansa kahden vuoden iässä. Asia myös tuolloin kiinnostaa kovasti. Joillakin vaihe saattaa alkaa myöhemmin. Minkä ikäinen olet, kun asia noin paljon vielä kiinnostaa?

• Yksi_usko kirjoitti:

Onko ihana ketju? Ajatella, että sanot kakkaa paskaksi. Voi, oletpa mies.

No sanon sitten paskaa kakaksi...onko parempi?

• Yksi_usko kirjoitti:

Onko ihana ketju? Ajatella, että sanot kakkaa paskaksi. Voi, oletpa mies.

Miksi sitä latinaa pitää tunkea joka paikkaan?

Paska on suomea. Kakka on väännetty latinasta, verbistä cacare.

Molemmat sanat tarkoittavat samaa ja ovat alkujaan suunnilleen samalla tyylillisellä tasolla, joskin cacca on lähinnä lapsille puhuttua kieltä. Kun kristinusko tuotiin Suomeen, paikallinen mytologinen ja anatomis-fysiologinen sanasto leimattiin rumaksi ja pahaksi. Perkele ei sitä ennen ollut mikään paholainen. Pillu ja perse olivat neutraalia yleiskieltä.

Että näin.

Avausviestin jämähtämisestä anaaliselle kehitystasolle olen kyllä ihan samaa mieltä.

• Anonyymi
        v.aari kirjoitti:

Miksi sitä latinaa pitää tunkea joka paikkaan?

Paska on suomea. Kakka on väännetty latinasta, verbistä cacare.

Molemmat sanat tarkoittavat samaa ja ovat alkujaan suunnilleen samalla tyylillisellä tasolla, joskin cacca on lähinnä lapsille puhuttua kieltä. Kun kristinusko tuotiin Suomeen, paikallinen mytologinen ja anatomis-fysiologinen sanasto leimattiin rumaksi ja pahaksi. Perkele ei sitä ennen ollut mikään paholainen. Pillu ja perse olivat neutraalia yleiskieltä.

Että näin.

Avausviestin jämähtämisestä anaaliselle kehitystasolle olen kyllä ihan samaa mieltä.

"Avausviestin jämähtämisestä anaaliselle kehitystasolle olen kyllä ihan samaa mieltä."

Tämä on sitä hengellistä sodankäyntiä ja vastine aloitukselle "ulostavat pastorit". Tätä eivät ateistit kykene käsittämään, sillä nämä asiat on ymmärrettävä hengellisesti.

• <<Seisaaltaan paskovat hengen miehet>>

Normaalisti lapsi ymmärtää kakkaavansa ja pissaavansa kahden vuoden iässä. Asia myös tuolloin kiinnostaa kovasti. Joillakin vaihe saattaa alkaa myöhemmin. Minkä ikäinen olet, kun asia noin paljon vielä kiinnostaa, että aloituskin piti aiheesta tehdä?

• Aihe ei lakkaa kiinnostamasta, sillä olen mieleltäni ikinuori.

Mottoni ovat "vierivät kivet eivät sammaloidu" ja "niin kauan kun on elämää, on paskaakin"...ei kun tarkoitin siis kakkaa...

• Anonyymi

MELLERISTÄ MELKEIN TULI ADVENTISTI

Adventisteilla on kimpaantunut kanta Melleriin ja Ellen Whiteen.
      Eihän tämä nyt mitään uutta ole että adventismi sekoittaa pään.
      Näköjään Flinkin seuraaja aloitti Melleristä ja seuraavaksi tulee Paavi.

Miten adventismissa on opetettu suhtautumaan seuraaviin uskoviin käy ilmi aloituksesta
      - Leo Meller
      - Paavi
      - Ellen White
      - Timo Flink
      - juutalaisiin
      - adventtikirkosta eronneisiin

Rahojaan ei kannata antaa Mellerille eikä Adventtikirkkoon.
      Mellerillä on hyvä tuntemus adventismista ja tästähän nämä eksytetyt a-pastorit eivät tykkää.

Adventismi sekoittaa pahemmin pään kuin Melleri.

• Anonyymi

"Rahojaan ei kannata antaa Mellerille eikä Adventtikirkkoon."

Edellisen kommentin ainoa järkevä lause.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2723
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2150
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      423
      2128
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      83
      1829
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1759
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1332
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1217
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      60
      1076
    Aihe