Kokemuksia paikasta Northcrypto

Anonyymi

Vanhana Coinmotionin asiakkaana törmäsin uuteen suomalaiseen kauppapaikkaan, Northcryptoon (https://www.northcrypto.com). Vaikuttaisi ainakin halvemmalta kuin coinmotion, mutta kiinnostaisi kuulla onko oikeasti luotettava ja toimiva? Tietääkö joku onko tarjottavien valuuttojen määrä kasvamassa? Kiitokset jo etukäteen!

18

14168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella helppokäyttöinen, ja kuten sanoit niin on halvempi kuin coinmotion. Heikohko valuuttatarjonta ainoa miinus, siitä en ole löytänyt tietoa, että tuleeko lisää.

• Anonyymi

Itse vaihdoin myös, osittain syynä northcrypton huomattavsti paremmin pelaava asiakaspalvelu. Jostain taisin lukea, että olisi piakkoin tulossa uutta valuuttaa!

• Anonyymi

Kiitos näistä, ensikertalaisena sijoittajanatuntui tosi helpolta käyttää. Kiitos !

• minä harkitsen aloittamista (northcrypto):
      Mietityttää seuraava asia: Kun ostan esin 50 litecoinia vaikkapa 30 euro/kpl, jolloin kuluu 1500 euroa ( välitykset) ja sitten kun myyn nämä 50 litecoinia40 euro/kpl, jolloin saan 2000 euroa (-välitys), voittoa olisi 400 euroa ja risat ja northcrypton tililläni olisi 1900 euroa risat.
      Ongelma: Miten saan nostettua tämän rahan op-tiliileni??????????????
      Pelkään aloittelijana, että rahat jää sinne northcrypton virtuaalitodellisuuteen enkä saa ostettua esim voiton kunniaksi viinipulloa.

Jos joku viitsisi neuvoa, että uskallan lähteä merelle purjehtimaan.

• Anonyymi

Itsellä sama ongelma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä sama ongelma

Ei tässä sinäänsä ole mitään ongelmaa. Sen kuin nostat tilillä olevat rahat itsellesi niin ne tulevat euroina pankkitilillesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä sinäänsä ole mitään ongelmaa. Sen kuin nostat tilillä olevat rahat itsellesi niin ne tulevat euroina pankkitilillesi.

Jep, kunhan syötät tilinumeron ja klikkailet nosta

• Anonyymi

Coinmotionissa on muutenkin tuulesta temmatut kurssit. He ottavat isoimmat prosentit vaihdosta mutta mitä kukaan ei hoksaa heti, he myyvät kalliimmalla ja ostavat halvalla itse kolikotkin. Eli jos maksat 2% vaihtokulua. Tulee tuplasti enemmän maksettavaa huonoista itse keksityistä kursseista.

• Anonyymi

Pitääpäs itsekin kokeilla tuota. Olen kokeillut vaim coinmotionia ja huomasin että siellä pissitään kursseissa aika pahasti silmään. Luulisi että markkinoiden isoin siirtokulu olisi heille tarpeeksi.

• Anonyymi

Muistakaa, että bisnes perustuu aina huijaamiseen, niin asiakkaan kuin työntekijänkin suhteen.
        En ole nähnyt vielä yhtään rehellistä/luotettavaa yritystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistakaa, että bisnes perustuu aina huijaamiseen, niin asiakkaan kuin työntekijänkin suhteen.
        En ole nähnyt vielä yhtään rehellistä/luotettavaa yritystä.

Kauppa perustuu petokseen. näin on. rotimmat yksilöt ponnistaa kauppiksesta.

• Anonyymi

Anna vaan rahat Celsius tai FXT tyyppisille firmoille, niin saat 5% vuosikorkoa ja vaikka mitä muuta, mutta et sitten mitään kun menee konkurssiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauppa perustuu petokseen. näin on. rotimmat yksilöt ponnistaa kauppiksesta.

Kauppahan on kuitenkin vapaaehtoista eli ei ole pakko maksaa.

• Anonyymi

En voi suositella northcryptoa, kulut ovat fiksattujen kurssien kanssa viemässä rahasi.

• Anonyymi

Miten niin fiksattujen? Ihan selkeästihän nuo näyttävät samat olevan ostossa ja myynnissä toisin kuin Coinmotionilla?

• Anonyymi

Molemmat suomalaiset ovat paskoja, itse vaihdoin Binanceen. 350 valuuttaa ja lähes ilmaiset kulut.

• Anonyymi

Eilen kurssi teki äkki syöksyn 48500/1bitc noin klo19.30. Meinasin ostaa northcryptonin kautta , yllätys myyntikurssi oli noin 60200/1bitc. ??? En ostanut!

• Anonyymi

Northcrypto perii 20 kertaista hintaa BTC siirrosta omaan lompakkoon, kuin esim Coinmotion. 0.0005 eli tän päivän kurssilla melkein 50 euroa.

Harhaanjohtavat siis asiakkaita ”vain” prosentin kululla kun sitten vetävät kaiken mahdollisen välistä kun siirrät omaan lompakkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      235
      4280
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2184
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      215
      1811
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1784
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1634
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1506
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1364
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1281
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      60
      1262
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe