Perssuja risoo Al-Tae

Anonyymi

Mutta Halla-aho ei?

Ristiriitaisia nuo persujen ajatukset.

30

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rinnekin oli huolissaan perusuomalaisten arvomaailmasta.

      • Anonyymi

        Halla-aholla on muuten Suomen heikoin arvopohja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aholla on muuten Suomen heikoin arvopohja

        Itsensä kanssa on muuten yllättävän helppo olla samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Demareilla on vakavia ongelmia...

    • Anonyymi

      SDPn rasismia... ei saa puhua...

    • Anonyymi

      Olen aina sanonut että joku noissa persuissa on poikkeavaa

      • Anonyymi

        Joo, ja kun niitä on niin valtavasti, nytkin niitä äänesti 17.5% ?


      • Anonyymi

        Persuissa on kaikki poikkeavaa.


    • Anonyymi

      Joo Israelissa asti persuja risoo.

    • Anonyymi

      Juu, kyllä vieläkin risoo näytösoikeudekäynti, jossa Jussi H-aho sai demlatuomion.

      Mutta ei puhettakaan, että tuore muslimikansanedustaja joutuisi oikeista vihapuheistaan vastaamaan oikeuteen.

    • Anonyymi

      Valheenpuhujien puolustajat täällä mellastaa, missähän kulttuurissa sellainen sallitaan?

    • Halla-ahoa risoi kohtaamansa homo, joka ehdotteli sopimattomia. al-Tae haluaa tappaa kaikki homot.
      Halla-aho on arvostellut uskontoa. Al-Tae haluaa tappaa kaikki juutalaiset. Siinä on lievä ero.

    • Anonyymi

      Hyvin alkoi tämän uuden kansanedustajan ura.Jäi heti kiinni valehtelusta.

      • Anonyymi

        Valehtelu kannatti, pääsi heti eduskuntaan. Jopa Rinnekin on innoissaan hyvästä ihmisarvosta.


    • Anonyymi

      Vielä tänäänkin persut jauhaa samaa vanhaa aihetta.

    • Anonyymi

      Voiko äänestäjille valehtelun antaa anteeksi demareiden mielestä tämäkö on demareiden arvopohja???

    • Anonyymi

      Antti Rinteen ja Tytin ym arvopohja on maahamuuttajia lisää ja ketään ei saa palauttaa, otetaan kusettajia ruotsista ja sallitaan ulkomaalaisten puhumat vihapuheet ja valehtelu.
      Suomalasia syytetään ja tullaan leikkaamaan lisää meiltä kun miljardeja muille vieraille.
      Seksuaalirikoset valtavasti lisääntyneet se on demarin milestä arvopohja.

    • Anonyymi

      Jos joku persu olisi kirjoittanut kaiken sen törkyn mitä al taee niin se kirjoittaja olisi persujen juhlittu kansallissankari kuten hallah-ahokin. On niillä kyllä järki niin jäässä.

    • Anonyymi

      Onko demokratiaa se, että toiseksi äänestetty puolue ja vain yhden kansanedustajan verran voittajalle hävinnyt puolue jää vaille mitään oikeuksia? Miksi tätä puoluetta äänestävien kansanosan äänet eivät pääse kuuluviin?

      Eräs kansanedustaja sanoi aikanaan, että kansa on äänestänyt näin ja pulinat pois. Se oli silloin, kun vallalla oli vielä demokratia. Nyt on tiettyjen ryhmien diktatuuri. Yhden ryhmän syrjiminen on syrjimistä eikä ole mitenkään oikeutettua.

      Jos puolustan yhden ryhmän perusoikeuksia on oikeutettua.. Jos en saa sanoa asioita asiallisesti ja rehellisesti, perusoikeuksiani sananvapautta vakavasti loukataan. Tulee mieleen Suomessa aatteen puolesta viimeinen tapettu Martta.. Suomi on menossa taaksepäin sitä kohti ja sitä että täällä sallitaan vain enää yksi ja vain yksi tapa ajatella ja se tarkoittaa muiden ihmisten mielipiteiden tukahduttamista..

    • Anonyymi

      Maahanmuuttajat saavat kyllä rikostella, huijata ja valehdella, mutta oman maan kansalaiset eivät saa edes puhua asiallisesti asiaa..

      Paheksutaan kiusaamista ja syrjimistä kouluissa ja työpaikoilla, mutta Suomen kansanedustajat näyttävät huonoa esimerkkiä kiusaamisesta syrjiessään keskuudessaan eri tavalla ajattelevia puoluetovereitaan..

    • Anonyymi

      On kyllä tosi outoja nuo persut. Omilta hyväksytään, mutta toisen puolueen edustajalta ei, vaikka on ihan samasta asiasta kyse.

      • Anonyymi

        Lieneekö ihan tervettäkään tuollainen kaksinaamaisuus?


      • Anonyymi

        Teidän mielestä Suomella ja suomalaisuudella ei ole motään arvoa, arvo kuuluu vain ulkomaalaisille. Olette aina sorsimassa Suomen ja suomalaisuuden puolustajia.

        Mitä teidän kaltaisten mielessä oikein liikkuu, taitaa olla aika tyhjä pää?


    • Anonyymi

      Vassareita risoo Halla-aho mutta Al-Tae ei? Ottivat tuosta vaan antisemitistisen homofoobikon ehdokkaaksen...

      Ristiriitaisia nuo komujen ajatukset.

    • Anonyymi

      Suomen perustuslaki 29§ kieltää kansanedustajien valehtelun ja huijaamisen. A. Rinne juristina ei tätä noteerannut. Mitä se kertoo puolueen arvoista?

      • Anonyymi

        Entä Teuvo ja mikä se toinen saunasankari oli? Eikö sama laki koske niitä?


      • Anonyymi

        Eihän Hakkarainen tai laura demareita ole nyt kysyttiin rinteen kuuluttamaa arvopohjaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Hakkarainen tai laura demareita ole nyt kysyttiin rinteen kuuluttamaa arvopohjaa?

        Ei, vaan kysyttiin kansanedustajien rehellisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan kysyttiin kansanedustajien rehellisyydestä.

        Osoita se rehellinen poliitikko mutta rinne kouhkasi arvoista onko tämä julkinen valehtelu nyt sitä itseään?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe