Onko moukkia asiakkaita maakunnassa

Anonyymi

Niin sitä vaen.että onko s-marketissa miten moukkie asiakkaeta.
Minä ku tuun lantaläjän vierestä kerran viikossa käömään ostoksille punalappusie elintarvikkeita. Ja hamuan niitä .osa akosta kahtoo kieli vyöalla .että vei hänen nirppanokan eestä makupalat.
Eikä tervehi laenkaan...sitä se työttömyys teettää...mennöö sosiaalisuus kokonaan näellä lihottajilla.
Pitkä talavi ollu varmaanii..voe surkeos ei voe muuta sannoa.
Tuun toas syksyllä uuvestaan ku pottu ja marjasankot on täönnä.
Tuuppa tervehtimmään sillon?
Aeto

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa,siitäkö se johtuu,kun muutamat kassoista näyttävät kuin perseelle ammutuilta karhuilta,muuallahan kassat hymyilevät asiakkaille.

    • Anonyymi

      Saan ystävällistäpalvelua. Myyjät hymyilevät, vaihdetaan muutamasakin. Alottaja vilkaisepeiliin. Suu mutru asenteella olevaa vaikea lähestyä.

    • Anonyymi

      Kassat kyllä hyvie.tarkotin viimmesen päälle inihakkaeta ostajie

    • Anonyymi

      On siellä hyvää palveluakin osalla myyjistä. Valikoima on kyllä huono ja hyllyt on tosi likaiset. Tarjouksia ei ole liioin koskaan. Hyrynsalmella ja Suomussalmella on kyllä tarjouksia ja kesäkauden avajaisetkin oli paremmat oli tuote esittelyjä ja lapsillekkin ohjelmaa. Puolangan S- market on kaikessa jälessä. Oliskohan market
      päällikön vaihtamisesta jotain hyötyä, toisi uudet tuulet myymälään (;

    • Anonyymi

      se on se ja sama sille kassalle itkeekö vai nauraa, kunhan rahastaa! jos ei päivää sano niin olokoon sanomatta! hyvin on ihmisillä asiat kun perkele joka asiasta valitettaan! jos siellä kaupassa ois hyllyt tyhjinä niin SITTE oes asiat persiillään!

    • Anonyymi

      Myyjät on hyviä.mutta nirppanokka keski ikäset alakavat persjalakaset työttömät akat on kaiken alun pahimpie.

    • Anonyymi

      Ei ole ässässä ensimmäistäkään myyjää. On vain hyllyntäyttäjiä ja kaupankassoja, jotka revitty kortistosta. Itsepalvelumyymälä.

    • Anonyymi

      Aivan hiljattain maakunnan toimialajohtaja antoi ripityksen paikalliselle marketpäällikölle, siitä kuinka asiakaspalvelua hoidetaan ja ylläpidetään Puolangalla.

    • Anonyymi

      Kyllä myyjät on alansa osaavia
      Niinkuin aloitusketjussa mainitaan
      Asiakkaat ovat väärää puuta...ällöttävän moukkia..ihan siitä lähistöltä.

    • Anonyymi

      Aikoinaan kortistosta hätyytetty ex-kunnanjohtajan uusi morsian ei osannut edes hyllyntäyttöä. Sai lähteä.

    • Anonyymi

      myyjät ovat fiksuja ja asiallisia,kiitos heille minunkin palvelemisesta, jota olen joskus tarvinnut

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4238
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2090
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      132
      995
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      238
      992
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe