Tarkoitushakuisesti Hussein al - Teen kertoi valehtelemisestaan ja esitti anteeksipyyntönsä vasta vaalien jälkeen. Miten muisti voi palata yks´ kas´ vasta vaalien jälkeen. No, tuohan on tuollaista törkyä, eli hän jatkaa valehtelemistaan. Onko hän esimerkki tietyltä alueelta Suomeen tulevien maahanmuuttajien epärehellisyydestä?
Valehtelemalla kansanedustajaksi
2
51
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on mielestäni esimerkki kansan osasta, joka näkee koneinsinöörit rikkautena ja jokaisen taustat tiedetään. Miksi Ahtisaaren luoma CMI nyt niin varpailleen hyppäsi, ettei tunnista edes tuntevansa, vaikka Taee on oikeastaan ihan asiaa puhunut kohukommenteillaan?
Jaa niin se antisemitistisiä rikollisia jahtaava Wiseheadntal järjestö taisi älähtää jälleen, niin johan kelpasi ripaskan tanssi suomalaiselle unelmaväelle.
Juutinraumaa - Anonyymi
Jokainen voi itse punnita mikä on totta? Lipponen lupasi humanitääristä apua.
https://yle.fi/uutiset/3-5141505
Viimeinen vanhan Keskustalaisuuden edustaja Jäätteenmäki sysättiin pois PM:n paikalta. Sen jälkeen on ollut vain unelmaväkeä, ja Irakin uudelleen rakentamista omaan pussiin. Nyt sitten Jeesustellaan tätä yhtä miestä, myös Stubb päässyt nokkimaan.
Tätä on unelmaväki. Kun tiukka paikka tulee, niin jopa muslimi tunnistetaan töppösistään, ja sitten teeskennellään että mikäs mies tuo on. Nokitaan sitä saatana.
Ahtisaari sai apajat Irakiin, kun Hussein oli raukkamaisesti tapettu ja Irak saatettu sekasortoon. Al Taee pääsi Ahtisaaren leipiin. Ja leipää on CMI:lle riittänyt.
Juutinraumaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933641Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292403Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34901- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61805Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5789- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89695