Olen 40v nainen pks ja olen 100% hotwife. Koko tämä kuvio on minulle hyvin looginen ja juuri se mitä haluan. Haasteena tässä on, etten tiedä mistä foorumilta löytää sinkku cuckold miehiä. Onko se vaan tuurista kiinni, että kohtaa omanlaisensa?
Mistä löytää oma cuckold mies
24
2263
Vastaukset
- Anonyymi
Annaa joku yhteystieto niin jutellaan lisää
- Anonyymi
Se täällä vähän haastavaa.. 😐
- Anonyymi
Tee vaikka joku väliaikainen e-mail osoite ja kirjoita se vastaukseen jotenkin hiukan peitellen ja kun haluat poistaa sen, niin piosta sitten käyttäjätililtäsi
Vaikkapa ravintolasta tai tanssilavalta. Mistä vain mistä tapaa ihmisiä.
Sanot miehelle että olet naimisissa miehen kanssa joka ei oikein jaksa naida kuin kerran kuukaudessa.
Pyydät miestä itsellesi vakipanoksi. Sitten parin kuukauden päästä kerrot että miehesi tietää suhteestanne.- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Satunnaisen seuran löytäminen ei ole koskaan ollut haaste, mutta nyt on siis kateissa se oma mies jolla on cuckoldin sielu. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Satunnaisen seuran löytäminen ei ole koskaan ollut haaste, mutta nyt on siis kateissa se oma mies jolla on cuckoldin sielu. 😊
Ajattelin seuraavaa tapahtumien kulkua. Perus jamppa ei ehkä innostu cuckoldin roolista. Mutta jos alkaa suhteeseen naimisissa olevan kanssa se tuntuu hyvältä. Hivelee itse tuntoa. Ja siitä roolista olisi helppo saada kaverille cuckoldin sielu.
- Anonyymi
Haluat siis vakituiseen suhteeseen miehen kanssa, joka olisi aisankannattaja ? Minä olisin sinulle tuohon tarkoitukseen hyvä vaihtoehto, tosin -60 v. , mutta erittäin viriili ja kokenut. Miehen näköinen ja kokoinen.
- Anonyymi
Moi olet juuri sellainen nainen jonka kanssa haluaisin olla. Olen aina ollut aisuri ja kumppanit joiden kanssa olen ollut kimpassa ei ymmärrä aisuruutta ollenkaan. Onko 40 hotwife kaltaisia naisia muita olemassa. Olisin heti valmis sellaiseen suhteeseen.
T. Chastity man- Anonyymi
eipä tätä moni ymmärrä ja ei oikeen ole mitään hyvää kanavaa kaltaisiaan löytää. Sitten, kun on suhteessa niin seksiä on kyllä helppo löytää. Tälläinen suhde olisi itsellenikin unelmien täyttymys.
- Anonyymi
Millainen nainen olet hotwife. Miten kohtelisit aisuria, oletko alistaja ja nöyryyttäjä tyypi vai tekisitkö sitä kolmenkimppana aisurin kanssa.
T. Chastity man- Anonyymi
En ole alistaja. Kolmen kimpasta kaikki gbhen on ollut mun juttuja 😊
- Anonyymi
Hei, täällä 54v komea, muuri eronnut
- Anonyymi
Joko aloittaja löysi omansa? Täällä olisi 35v kaikinpuolin ok mies joka olisi hyvin tyytyväinen kun tyttökaveri ilmottaisi tarvitsevansa muitakin seksikumppaneita.. 😌 Eli siis hakusessa oma hotwife
- Anonyymi
Did you just....finger yourself? Thumb in your butt
- Anonyymi00027
Täällä ois yks mies jonka nainen saisi käydä myös vieraissa.
- Anonyymi00028
Minkälainen nainen?
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Minkälainen nainen?
No tuosta etuoikeudesta huolimatta olisi hyvä olla lojaali,huumorintajuinen sekä muutenkin rentoa ja mukavaa seuraa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
No tuosta etuoikeudesta huolimatta olisi hyvä olla lojaali,huumorintajuinen sekä muutenkin rentoa ja mukavaa seuraa.
Itselläni siis haussa nainen joka pitää vieraissa käymisestä. 🤣
- Anonyymi00029
Meillä myös harrasteltu tätä minun (mies) pyynnöstä. Varamiesten löytäminen on todella vaikeaa, meillä ollut haussa 18-50v mies joka on ihmisen näköinen, pituutta enemmän kuin painoa ja oikeasti +18cm varustus... On kuulemma liian tiukat kriteerit ja iso osa jopa raivostuu kun on niin suuret vaatimukset😂 voi olla vaikeaa löytää mies vakavaan juttuun, mutta ei se ole helppoa löytää hyvää miestä avuksikaan😅 taitaa olla tinder paras paikka etsiä, myös as ja xu saattaa toimia (huonosti meidän kokemuksella) cruisingmap olisi hyvä, mutta paljon ohareita ja enemmän miesten välistä juttua.
- Anonyymi00032
Kyllä löytyy täältäkin ja on yhteisöjä
- Anonyymi00033
34v pikkupippeli aisuri pohtii samaa. Tinderistä ym vaikea löytää naista kelle olisi helppo myydä suhde missä en tahtoisi itse penetroida pippelilläni.
As tuntuu myös hyvin pieneltä piiriltä ihmisiä missä ylitarjontaa miehistä ja alitarjontaa naisista yleisestikin, saati näiden kiihokkeiden parista.
Olisi kiva jos olisi joku saitti vain samanmielisille, kuten pumpernikkeli aikanaan.- Anonyymi00034
Haluaisit katsoa kun alfa ottaa naisesi?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Haluaisit katsoa kun alfa ottaa naisesi?
Tahtoisin löytää naisen kumppaniksi kenen kanssa voisi yhdessä tutustua aisankannatukseen ja löytää sen tyylin mikä kiihottaa molempia.
Suoranaisesti alfa-beta jaottelu ja roolileikki ei iske, enemmän kiihottaa ajatus oman kumppanin jakamisesta muidenkin iloksi, ja että saa seurata vierestä miten oma kumppani nauttii erilaisessa käsittelyssä kuin omassa.
Haussa nainen joka tykkää käydä suhteen aikana vieraissa.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835037Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204428Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2562997Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 351770
- 221767
- 681761