En voi suositella kenellekkään. Minua huijjattiin päin naamaa, että korkeusmitta ei täsmää. Tämä mitattiin katsastuksen jälkeen ja se oli tismalleen sama kuin otteessa. Tällä perusteltiin alustan muutoskatsastus (oli jo muutoskatsastettu). Kun asiasta kävin tämän jälkeen sanomassa, mies väitti että ei hän ole niin sanonutkaan. Jäi huono ja huijjattu olo...
Martinlaakson Katsastus kokemuksia
Anonyymi
4
160
Vastaukset
- Anonyymi
olen käyttänyt kerran ja todella tiukkoja olivat mutta tuosta kannattaa valittaa trafille jos huijjaavat
- Anonyymi
Itsellä samanlaisia kokemuksia...
- Anonyymi
Aiemmin oli parempi. Nykyisin osa henkilökunnasta on epäkohteliasta. Osalla tiedot ja ymmärrys nykyautoilusta myös selvästi vanhentuneita.
Edullisempia ja parempia katsastusasema löytyy.- Anonyymi
Tuo aloitus oli nimenomaan silloin "aiemmin".
Mikä into sulla on kaivella näitä vanhoja viestejä ja vastailla niihin kuin ne olisi kirjoitettu hetki sitten. Eikö ole muuta tekemistä kuin vastailla vaikka kuinka moneen vanhaan ketjuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937