Narsistin tunnintaminen

Anonyymi

Aluksi kaikki on aivan ihanaa... Ennustajakin oli luvannut, että se tulee kyllä. Esittelee sinut heti lähimmille ystävilleen ja sen jälkeen omille perheenjäsenilleen. Tuttavakierros seuraavana ja julkiset paikat. Naulaa sinut tavallaan niillä kiinni, ettet edes kehtaisi miettiä narsistia.
Seksissä huomaat, että on aika kokematon. Ei osaa eikä halua tehdä sinulle ( olet mies ) juuri mitään, on ns. lahna. Ei tykää halailusta muuta, kuin yleisellä paikalla. Huomaat, ettei ole tunteita, eikä ainakaan osaa näyttää. Teeskentelee itkunkin ja voi heti kohta nauraa itse huomaamattaan.
Kun sanot oman mielipiteesi, koet yllätyksen. Hän on aina oikeassa. Jos teet asioita eritavalla, kun hän se on väärin. Itse hän voi tehdä muutoksia milloin vain, jo sovittuihin asioihin.
Ne tuttavat, joille sinut on esitelty saavat unohtua. Ei niistä enää ole mitään hyötyä.
Jos jää kiinni valheesta niin ei varmasti tunnusta. Sinä vaan olet käsittänyt väärin.
Valehtelee ja kertoo satujaan koko ajan niin paljon, kun kerkiää.
EROON ET SITTEN PÄÄSEKKÄÄN MILLÄÄN KONSTILLA!
Vain, jos hän on löytänyt uuden ja vielä paremman uhrin, kuin sinä.
Tätä taistelua käyn nytkin, jo kolmannen kerran. Niin eteviä natsistit ovat!!!!???
Tämä on tosi

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      💡Jos_tuo

      "Seksissä huomaat, että on aika kokematon. Ei osaa eikä halua tehdä sinulle ( olet mies ) juuri mitään, on ns. lahna. Ei tykää halailusta muuta, kuin yleisellä paikalla. Huomaat, ettei ole tunteita, eikä ainakaan osaa näyttää."

      Jos tuo olisi tarinasi ainoa pointti, niin vika olisi sinussa, mutta liittyyhän tuohon nyt paljon muutakin mitä olet tarkkaillut ja huomannut hänessä.
      Samanko kanssa käyt kolmatta kertaa taistelua?

      Mutta kyllä tuohon lahna- ja kokemattomuusjuttuun sanoisin, että onpa kummallista kirjoitusta. Yleesnä ei kai miehet ole halunneet ihan omaksi kovin paljon möyrineitä... Kokemattomuus olisi niinkuin plussa... Tietenkin vähän iästäkin riippuen...
      Myös sinä miehenä voisit olla aktiivisempi ja ilmeisesti kokemusta riittää joten osaat kai sytyttää edes naisen. Samoin voit opettaa ja toivoa. Hämmentynyt aloittelija ei kai yleensä puurra miehen kimpussa.
      Kaikesta nyt saa käsityksen että sinä et ainakaan pidä hänestä. Olisiko aika sinun tehdä asiasi selväksi.
      Se että hän olisi kokematon ei kuvasta narsismia, päin vastoin.
      Sekä hän että sinä tarvitsette toisenlaisen ihan ilmeisesti, joten teehän asia selväksi. Jos hän haluaa sinut ja pitää kovasti kiinni niin joku siinä sitten sinuakin vetää. Tee asia itsellesi selväksi mitä se on mitä sinä odotat. Odotatko ehkä parempaa seksiä? Onko sellainen oikea syy jatkaa hänen kanssaan. Jos hän jonain päivänä alkaisi sinusta olla enemmän seksuaalisempi niin pitäisitkö sittenkään hänestä?

      • Anonyymi

        Mä arvasin, että taas takerrutaan vain yhteen asiaan.
        Olen kolme kertaa ollut naimisissa, eri naisen kanssa ja tiedän kyllä seksistä kaiken, tanrasexiä myöten. Näistä kaksi oli narsistia. Kolmas keskinmäinen oli aivan ihannevaimo, mutta armoton viinankäyttäjä. Selvinpäin tosi hyvä, mutta viina vei.
        Kirjoitin tekstin opiksi muille, ettei tarvitsisi aivan kaikkea tuota käydä läpi.
        Yksi vaimoistani näytteli kaksi vuotta! Pappi, kun sanoi aamenen niin häämatkalla jo kaikki muuttui. 7 vuotta kesti sitä helvettiä, ennen kuin pääsin siitä eroon ilman tuomaria.
        Ja sitten uudella paikkakunnalla oli heti uusi kimpussa. Onneksi huomasin kahden kuukauden jälkeen, että taas edetään tutun kaavan mukaan.
        Nyt olen kolme kuukautta ollut ns. kotiarestissa, kun toinen vaan vainoaa puhelimella, ovisummerilla ja kyttäämällä mun liikkumistani.
        Että siitä voi repiä......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä arvasin, että taas takerrutaan vain yhteen asiaan.
        Olen kolme kertaa ollut naimisissa, eri naisen kanssa ja tiedän kyllä seksistä kaiken, tanrasexiä myöten. Näistä kaksi oli narsistia. Kolmas keskinmäinen oli aivan ihannevaimo, mutta armoton viinankäyttäjä. Selvinpäin tosi hyvä, mutta viina vei.
        Kirjoitin tekstin opiksi muille, ettei tarvitsisi aivan kaikkea tuota käydä läpi.
        Yksi vaimoistani näytteli kaksi vuotta! Pappi, kun sanoi aamenen niin häämatkalla jo kaikki muuttui. 7 vuotta kesti sitä helvettiä, ennen kuin pääsin siitä eroon ilman tuomaria.
        Ja sitten uudella paikkakunnalla oli heti uusi kimpussa. Onneksi huomasin kahden kuukauden jälkeen, että taas edetään tutun kaavan mukaan.
        Nyt olen kolme kuukautta ollut ns. kotiarestissa, kun toinen vaan vainoaa puhelimella, ovisummerilla ja kyttäämällä mun liikkumistani.
        Että siitä voi repiä......

        Mikähän siihen on syynä, ettet löydä kunnon kumppania? Harvempi meistä menee kolmeakaan kertaa vihille. Löydätkö aina henkilön, jonka heikkoudet osaat aavistaa ja käytät heitä aikasi hyväksesi? Koet olevasi heidän yläpuolellaan ja uskot voivasi kohdella muita alentuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä arvasin, että taas takerrutaan vain yhteen asiaan.
        Olen kolme kertaa ollut naimisissa, eri naisen kanssa ja tiedän kyllä seksistä kaiken, tanrasexiä myöten. Näistä kaksi oli narsistia. Kolmas keskinmäinen oli aivan ihannevaimo, mutta armoton viinankäyttäjä. Selvinpäin tosi hyvä, mutta viina vei.
        Kirjoitin tekstin opiksi muille, ettei tarvitsisi aivan kaikkea tuota käydä läpi.
        Yksi vaimoistani näytteli kaksi vuotta! Pappi, kun sanoi aamenen niin häämatkalla jo kaikki muuttui. 7 vuotta kesti sitä helvettiä, ennen kuin pääsin siitä eroon ilman tuomaria.
        Ja sitten uudella paikkakunnalla oli heti uusi kimpussa. Onneksi huomasin kahden kuukauden jälkeen, että taas edetään tutun kaavan mukaan.
        Nyt olen kolme kuukautta ollut ns. kotiarestissa, kun toinen vaan vainoaa puhelimella, ovisummerilla ja kyttäämällä mun liikkumistani.
        Että siitä voi repiä......

        Etukäteen_

        "Mä arvasin, että taas takerrutaan vain yhteen asiaan.
        Olen kolme kertaa ollut naimisissa, eri naisen kanssa ja tiedän kyllä seksistä kaiken, tanrasexiä myöten. Näistä kaksi oli narsistia. Kolmas keskinmäinen oli aivan ihannevaimo, mutta armoton viinankäyttäjä. Selvinpäin tosi hyvä, mutta viina vei."

        Etukäteen näkyy tietävän palstakirjoittajienkin ajatukset...
        Esitän sinulle kysymyksen? Rakastatko sinä tätä nykyistä, lahnaa niinkuin sanoit?
        Jos rakastit, mutta et rakasta enää, niin kuvailisitko hiukan sitä tunnetta kun vielä rakastit häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siihen on syynä, ettet löydä kunnon kumppania? Harvempi meistä menee kolmeakaan kertaa vihille. Löydätkö aina henkilön, jonka heikkoudet osaat aavistaa ja käytät heitä aikasi hyväksesi? Koet olevasi heidän yläpuolellaan ja uskot voivasi kohdella muita alentuvasti.

        Kyllä nämä kaikki kolme vaimoani ovat valinneet minut. En minä niitä!
        Aikansa piirittäneet ja puhuneet ja todistelleet, kuinka heidän kohdalleen on osunut sellaisia ja tällaisia.
        Kun olen sitten lähtenyt heidän kelkaansa niin näin on käynyt.
        Pitäisi varmaan kysyä, kun täällä näitä asiantuntioita tuntuu riittävän, että mikä helvetin ominaisuus minussa vetää näitä puoleensa. Empaattisuus, rehellisyys, fiksuus? Komea en ole.
        Enää en erehdy, kun en ala kenenkään kanssa kulkemaan. On jo ikääkin senverran yli 60 vuotta.
        Hyvää kesää Teille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä kaikki kolme vaimoani ovat valinneet minut. En minä niitä!
        Aikansa piirittäneet ja puhuneet ja todistelleet, kuinka heidän kohdalleen on osunut sellaisia ja tällaisia.
        Kun olen sitten lähtenyt heidän kelkaansa niin näin on käynyt.
        Pitäisi varmaan kysyä, kun täällä näitä asiantuntioita tuntuu riittävän, että mikä helvetin ominaisuus minussa vetää näitä puoleensa. Empaattisuus, rehellisyys, fiksuus? Komea en ole.
        Enää en erehdy, kun en ala kenenkään kanssa kulkemaan. On jo ikääkin senverran yli 60 vuotta.
        Hyvää kesää Teille!

        No_et

        No et vastannut minun kysymykseeni rakkaudentunteistasi, että millaista oli... Etkä ole laittanut kuvaa niin en osaa noilla antamillasi tiedoilla ottaa kantaa mikä sinussa mahdollisesti vetää. Mutta tiedän toki monen monta jotka ovat yltäneet ihan sinne avioon saakka mutta minua ei silti kiinnostaisi... Mitä sitten avioliittojen lukumäärällä on kiinnostavuuden kanssa tekemistä niin sitäkään en tiedä.
        Ehkä jotkut pitävät itseään kiinnostavina heti ensipukille päästyään. Se mikä kellekin kihahtaa päähän kun on niin yksilökohtaista...


    • Anonyymi

      Natsistisi taitaa olla ujo. Ja sinä tarinan narsisti. Pystyisitkö ymmärtämään, että olet jo kolmen kohdalla tehnyt ihan itseksesi määritelmiä minkälaisia he ovat. Oletko yhdenkään kanssa keskustellut "yhdessä" vai ihan itseksesi vain määritellyt?

      Te narsistit ootte kyllä outoja kaikkien pitäisi palvella teitä kuten edelliset ja jos eivät tee, niin niissä on oltava vikaa. Asiassa on vaan se ikävämpi puoli, että kokeillassanne aina vaan niitä uusia uhreja, ette näy ymmärtävän monenko sielun talsitte maan rakoon.

      Mut ei siinä sen enempää, selityksiä näytätte keksivän. Ihan itseksenne. Ja kivaa kai olis jos joku ilmatteeks komppais.

      Mut tää on taas joku feikkiiii juttu, narsisti urakoi aina vaan uusia kohteita. Mut kohta ei synny enää uusia veronmaksajia jos teitä ei saada hoitoon. On vain kaksi vaihtoehtoa joko lisätä maahanmuuttajia muualta tai saada teidät narsistit hoitoon vainoamasta muiden yrityksiä niitä perheitä perustaa. Tollasii sekopäistä palvelijoiden etsimisii vaan.
      No jatkanet uraasi.

    • Anonyymi

      Tyypillisen narsistin kirjoitus, tällä kertaa vain mies on narsisti. Syyhän on aina toisessa, näinhän se menee, vaikka 50 % kommunikaatiosta ja viestien välityksestä/tulkinnasta on narsistilla itsellään. Tyypillinen narsisti alkaa kertomaan sinulle jo suhteen alkuhetkinä, heti mielistelyn jälkeen, kuinka hänen ex/exät ovat olleet alkoholisteja/hakkaajia yms roskasakkia, jos hän upeana yksilönä on selvinnyt. Heidän takiaan hän on muuttanut osoitetietonsa ja puhelinnumeronsa salaisiksi, uskot tuonkin valheen, sillä tuolla tavalla voi pitää yhteyttä moniin kaltaisiisi kuuntelijoihin. Hakee lohdutusta ja ehkä sääliäkin, niinpä sitä alkaa kuunnella ja tukea toista, kun kuvittelee, että toinen on jotenkin romahduspisteessä, sillä tavalla se narsisti heittää ensimmäisen koukkunsa.
      Kaikki kritisointi ja arvostelu on väärää/väärin, sinut ojennetaan kyllä kurssiin, jos poikkeat tukemisen polultasi yhtään. Hänen lapsensa ovat ihanaisia kaunottaria/jumalattaria, vaikka pyörisivät nurkissa ja jos erehdyt toteamaan, että menisivät töihin siitä äidin helmoista, nousee paskamyrsky, eihän nyt hänen lapsensa.
      Narsisti on myös arvaamaton. Ottaa selville, missä liikuskelet ja ullatus, ullatus ilmestyy muka sattumalta paikalle, jopa ihan reviirille tai sitten hieman kauemmas, jolloin tarkoitus on vain härnätä sinua pepun pyörityksellä.

    • Anonyymi

      ap Sipilä on vaarallinen ihminen.

    • Anonyymi

      Toivottavasti toimittajia täynnä oleva bussi murskautuu ihan tohjoksi.

    • Anonyymi

      Tapoitko ittes jo kanerva.

    • Anonyymi

      Ensin tulee viha julmuus katkeruus kateus, sitten vasta tulee narsisti, narsisti on näitä kaikkea.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe