Itse olen sellainen ja viimeiset 10v vain ja ainoastaan.
Silti en ole tilanteeseeni täysin hajalla.
Onko muita miehiä jotka saavat vain omaa kättä?
5
63
Vastaukset
Hyvä jos pärjäät niin ja tuskin olet ainut. Kokeile fletsua et olis vaihteluu. Mulla olis vähän käytetty puhdas siisti.
- Anonyymi
Kyllähän meitä on saman kohtalon omaavia..
- Anonyymi
On meitä ja varmasti paljon, koska asia aiheuttaa pahennusta nykyisillä sosiaalisilla standardeilla.
- Anonyymi
Miksi pitäisi saada jotain muuta kuin haluaa? Oma käsi on paras käsi, värisuorakaan ei voita sitä.
- Anonyymi
itse jäin runkkaamisesta kiinni ja vaimo oli jo pitkään ollut seksielämään tyytymätön.
no hommasi sitten munalukon etten pääse runkkaamaan. sitten alko puhumaan et kyllä pistäisi seksiä saada. sanoin että ota lukko pois ni päästään panemaan, sano siihen ettei runkkarin kanssa pane.
nyt käy sitten ulkona ja miehiä tuntuu riittävän, kun tulee kotiin niin joskus ottaa lukon pois ja saan nuuhkia märkiä pikkareita ja runkata
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165