Olen nähnyt koko aikuisikäni unta talosta, jota vain kutsun ns. "unikodikseni". Siellä on paljon huoneita ja ainakin viisi kerrosta. Talo ei toki aina ole samanlainen, joskus se on kuitenkin vain yhdessä kerroksessa oleva rantatalo. Aina siellä jokatapauksessa on huoneita joita en ole tutkinut ja olen ostanut sen joltakulta, joka ei ole vienyt tavaroitaan sieltä koskaan pois. Eli aina talossa on jonkun muut tavarat.
Välillä siellä on sortuavia lattioita kerrosten välillä, mutta toistuvaa on se että siellä on huoneita joita en ole koskaan nähnytkään ja mietin mitä kaikkea näilläkin voisi tehdä.
Vähän aikaa sitten laitoin talossani muutamaa huonetta kuntoon, minulle ja miehelleni ja myös vieraille ja ehkä jollekin läheiselle. Sitten mietin, että minullahan on nuo kerrokset missä en yleensä käy. Kuitenkin yleensä unessa tiedän mitä siellä on, lisää huoneita jotka on laitettu hienoon kuntoon mutta en koskaan käy siellä.
Nyt päätin että menen katsomaan mitä siellä seuraavassa kerroksessa on. Se olikin täynnä hämähäkin seittejä ja aaveita ja oli todella kamala tilanne. Halusin vain äkkiä pois sieltä lahoavien seinien ympäriltä.
Osaako joku tulkita uneni? :)
Unitalo onkin pelottava
Anonyymi
1
136
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, näen itsekin joskus outoja unia, unessa "muistan" että ainiin mullahan on tämä toinenkin asunto jossa en juuri koskaan käy, vaikka minulla ei oikeasti ole kuin tämä yksi asunto. Unessa menen sinne ja se on jotenkin outo ja huono, alkaa vituttaa, ehkä tuo jotain muistoja edellisestä asunnostani joka tosiaankin oli huono. Olen kuitenkin asunut jo 14 vuotta tässä nykyisessä asunnossa joka on ihan ok.
Varmaan jäänyt jotain traumoja siitä huonosta asunnosta... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136