https://www.hs.fi/
Satutteko tietämään???
Miksi hesari on nykyään niin huono lehti?
12
85
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen lehti millainen päätoimittaja.
Lisäksi kun toimittajatkin ovat käyneet koulunsa Tampereen kommariyliopistossa niin jälki on tuota.
Tilaajat kaikkoavat sillä kuka haluaa maksaa paskasta? - Anonyymi
Tää ketju pitäis poistaa, koska HS on sisällöntuotannossaan kertakaikkiaan nyt ja aina ennenkin ollut ylivoimaisen täydellinen ja puolustanut aina oman Suomenmaan etua. Käyn sen laatikosta ja juon kahvit sen kanssakuten joka aamu......Itseasiassa, mietin just eilen illalla, että HS on sellainen lehti jolle kannattais ainoana Suomessa palauttaa alv-kannaksi 0%. ;)
- Anonyymi
Kun maailmankuva muodostuu pelkästään Hesarista ja YLE:n uutisista niin mielipiteet ja käsitys asioista ovat tuota tasoa.
- Anonyymi
en tiedä mutta karsastin aikoinaan paljon kun haiskahti kun lehti paperisena liian iso jotenkin aina
perinteikäs varmaan ja laatua voi olla jotenkin mutta .. se jokin mättää
digi puolella helpompi lukea näitä iltapäivä lehtiä - Anonyymi
Koska se on täynnä valeuutisia ja trollausta.
Puoluetuista saamansa rahoituksen vuoksi, samaan tapaan kuin koko kansan maksu-tv:kin.
Kummassakin on tiedostettu se, että kenen leipää syöt sen lauluja laulat.- Anonyymi
lehti on kadottanut arvonsa ja oman linjansa suomen ykkös asemasta identeetti kriisissä oleva lehti hakee lukija kuntaansa, milloin me naiset ja ilta lehtien väli maastosta sokeeravien otsikoin päänsä pintaan nostanut massa uutisissa irto numero mielessä,
- Anonyymi
Mistä arvon kriitikot hankkivat ylivertaisen uutistietonsa sekä muut hyvään sanomalehteen kuuluvat artikkelit?
Saarikoskelaisuus on vallannut Hesarin enkä nyt tarkoita pelkästään juoppojulkkiskommunistin äpärää ja hänen muijaansa, vaan sitä henkeä. Telaketjufeminismi, kaikenlaisten perversioiden kannattaminen, päivittäinen Amerikanvastaisuus, uusi naisen alistetun aseman paljastava naiskirjailija vähintään viikoittain... käsittämätöntä, että siellä on joskus ollut Kari, Seppo Heikinheimo, Origo, Jukka Kajavakin osin...
Jos joku saisi tietonsa vain Hesarista, Suomen pääammatit olisivat räppäri, bloggari, hyperseksuaalinen naiskirjailija, lobbari ja elämäntapatyötön.- Anonyymi
Täyttä paskaa koko lehti. Lukupalkkiota pitäisi maksaa vähintään satasen lehdeltä jotta sitä lukisin.
- Anonyymi
En tiedä, mutta huono on. Ja aika paljon vielä huonontunut vuodesta 2019.
- Anonyymi
Niin totta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306142Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144644Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413284IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623081Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111478- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861358Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2401299- 791189